من خیلی گیج میشم سر سوالی کردن… چه زمانی باید برا سوال ازdo استفاده کنیم… و چه زمانی باید کنار where… when… what…who. از افعال کمکی استفاده کنیم… مثلا تو این سوال… how much does he weigh? میشد does نیاریم؟ بگیم how much he weigh?
سلام دوست عزیز تمامی سوالتون منم یه زمانی مشکل داشتم و با خوندن و گوش دادن به دوره های اصلی مشکلم برطرف شد.
الان هر چقدر گرامر بخونید بدتر سردرگم میشید چون هنوز پایه زبانتون شکل نگرفته که بخواین گرامر رو هم درکش کنید
پس در مرحله اول یه دوره منبع اصلی مناسب سطح خودتون رو انتخاب میکنید و طبق تکنیک های پنج استراتژی مکالمه پیش برید تا تمامی سوالتون برطرف بشه.
فقط در خوندن و گوش دادن زیاد و با روش اصولی درست میشه.
اگر هنوز منبعی رو انتخاب نکردید در لینک زیر از سطح پایه تا پیشرفته با برنامه ریزی گفته شده
سلام سپبده جون ممنون از جوابتون… . من دارم دوره انگلیسی بدون تلاشو میخونم… پس نگران درک نکردنش نباشم؟
نه عزیزم اصلا نگران نباشین، تمرکز کنین روی شنیداری و ساختار جملات.
همین به شما کمک میکنه که قشنگ ساختار جملات رو در ذهنتون تثبیت بشه حتما حتما فعالانه گوش بدید به سوالاتش هم جواب بدید