انگلیسی مدرسه ای🏫

درود به عشقای داداشی😊

آقا این تاپیک زمانی به ذهنم رسید که ما تقریبا 1 هفته پیش امتحان زبان داشتیم و تو این تاپیک می‌خوام بپردازم به انگلیسی که تو مدارس ایران و نظام آموزشی ایران که متاسفانه خیلی خوب نیست مخصوصا در بحث آموزش زبان های خارجی مثل انگلیسی.

:red_circle:این رو هم مدنظر بگیریم که من تقریبا از 9 سالگی رفتم کلاس زبان تا تقریبا 13 سالگی و کلا آشنا بودم با زبان اما هیچکدوم از همکلاسی هام اینطوری نبودن:sunglasses:

:red_circle:حالا بریم سراغ یسری چیزای خنده دار درباره امتحان زبان من تقریبا 1 ساله که با زبانشناس آشنا شدم و تقریبا 50 روز زنجیره داریم اما دروس انگلیسی قدرت رو از تو سایت گوش میکردم قبل از اینکه با اپ زبانشناس آشنا بشم.

:red_circle:امتحان ما 5 صفحه بود 1 صفحه مربوط به تست شنیداری و 4 صفحه دیگه تشریحی و جاخالی و اینجور سوالا.

:red_circle:و یه چیز جالب اینکه تو اون است شنیداری فقط من نمره کاملو گرفتم و میتونم بگم زبانشناس خیلی کمکم کرد و انصافا تست شنیداری اونقدم آسون نبود.

:red_circle:حالا بگذریم ولی امتحان برای من یه چیزی فراتر از آسون بود انگار دارم به درس های ابتدایی زبانشناس گوش میدم.

:red_circle:و اینکه تاثیر زبانشناس رو اصن نمیشه نادید گرفت و تاثیر خفنی داشته و تاثیرش رو من انکار ناپذیر بوده.

:red_circle:حالا نوبت نظام آموزشی میرسه،چند تا مشکل داره :

:white_check_mark:اول اینکه آموزش الفبا خیلی مزخرفه و دانش آموزش اگه آموزش قبلی ندیده باشه هیچی نمی‌فهمه

:white_check_mark:دوم اینکه خیلی محدوده مثلا کل مکالماتش محمدوده به:

Hi ! How are you?
Im fine thank you

:white_check_mark:اگه تازه کل کتابای انگلیسی هفتم تا نهم رو هم مثل چیز بخونی تازه شاید بتونی یه مینی داستان از مثلا استیو کافمن رو با هزار تا بدبختی بفهمی که فایده نداره.

:white_check_mark:آخریشم اینکه آموزش انگلیسی خیلی دیر شروع میشه و تاره از کلاس هفتم تقریبا 13 سالگی که یکمی دیره برای یادگیری تازه الفبا.

و در آخر اگه نکته ای بود که نگفتم خودتون اضافه کنید عشقای داداش😊

I love you from bottom of my heart :two_hearts:

11 پسندیده

متن خوبی بود
از خوندنش لذت بردم
آفرین :+1:
حق با شماست
آموزش انگلیسی در نظام آموزش کشور ما خیلی ضعیفه
اما اصل موضوع اینه که اینها قرار نیست و نبوده دانش آموزان رو به انگلیسی مسلط کنن
یه چیزهایی یاد میدن
من اسمش رو آموزش انگلیسی نمیذارم
بهش میگم آشنایی با انگلیسی
اونم چون خیلی دیر شروع میشه دیگه چندان آشنایی هم برای بیشتر بچه ها نیست
خدا رو شکر الان خیلی از والدین بخصوص طبقه متوسط خودشون آموزش بچه ها رو به عهده گرفته اند

6 پسندیده

سخناتون ارزشمنده و تشکر از بازخورد تون😊

4 پسندیده

لطف دارید،
من از شما متشکرم

4 پسندیده

Hey there! :rose:

I hope you don’t mind me writing in English, but I was thinking, if I’m gonna write, then why not make some extra use of it, right?

To be honest, I’ve always hated school and even more so when I turned 18. You may ask, ‘why?’.

Well, it was the realization that I’m 18, on the brink of entering the society as an individual, and that I don’t have any skills or perhaps not enough skill to make me any surer of myself, nor do I have any understanding of the person I am, like, what I want for myself and who I want to be, and therefore suffering from confusion, uncertainty and anxiety. I felt the time has gone by without me living. Practically one third of my life. It was gone. Gone without me noticing, without me caring. I felt cheated. I felt I’ve neglected all the important things for sth that even wasn’t worth it.

So, as someone who has gone through the whole 12 years of so-called “education”, my advice would be not to rely on it too much. Ever. Try to gain some understanding of who you are, of your values and passions, and TRY to work on them with all you possess. Educate yourself. Cause they’re not gonna change anything concerning the educational system than waking up one morning and coming to the conclusion that, “Oh, 2 examination papers are clearly not enough, let’s make it 3. How such a big problem has never been addressed!(Honestly! :roll_eyes:)”.

All in all, you’ll do much better when you take responsibility for yourself. Not just concerning languages, but EVERYTHING.

But exclusively talking about learning English (sorry, I wandered too far from the main subject :sweat_smile:, but I really thought it must be said.) Zabanshenas can do wonders for people who put enough time and effort to it. Even for people studying for school exams or the entrance exam. It doesn’t just work, It works wonderfully!

6 پسندیده

What a gigantic story :sunglasses:
You know I always said to myself
What happens if we could change our school organization.
The school’s based on lot of listening and lot of enjoyable stories
But who care’s🙃
I hope you’re smiling right now and see you next in another topic​:kissing_heart::kissing_heart:

4 پسندیده

I know, I tend to not talk at all, or talk thoroughly.¯_(ツ)_/¯

Thanks.

3 پسندیده

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 پسندیده

Excuse me for this one🙄
But could I know the English course’s that you read and study to learn English or this is secret :wink:
Do you study effortless English or not :relieved:

3 پسندیده

Well, mostly novels , but also the ‘Effortless English pronunciation course’.

I watch movies out of the app once in a while, and YouTube has been a great help. You can find almost any training course you want there, learning the skill you want and also working on your English. Killing two birds with one stone, so to speak.

5 پسندیده

Ok😎

3 پسندیده

What kind of novel’s🙃
Novel’s called what?

3 پسندیده

you can check them out here

زیبوک 1401 :books:

:books: زیبوک گردی. 1400

3 پسندیده

Sincerely thanks

4 پسندیده