ارزیابی شما از فیلم «جوکر»

ارزیابی شما از فیلم «جوکر»
none 4.470588235294118 17

این تاپیک برای دریافت ارزیابی شما از فیلم «جوکر» در اپلیکیشن زبانشناس است.

توضیح مختصری از این دوره: لهجه: امریکن نمره: 8.5 از 10. ترجمه: زیرنویس از اینترنت. جوکر ، فیلمی جنایی و مهیج محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی تاد فیلیپس می‎باشد. فیلم سینمایی جوکر به منشاء داستانی شخصیت جوکر می‌پردازد و اتفاقات این فیلم در دهه‌ی هشتاد میلادی و در شهر گاتهام جریان دارد. این فیلم داستان آرتور فلک را روایت می‌کند که دلقک یک سیرک و یک کمدین شکست خورده است و اتفاقاتی باعت می‌شود که او تبدیل به آدمی بی‌رحم و ترسناک شود و…

سطح: ساده

2 posts were merged into an existing topic: تعمیرگاه زبانشناس :pushpin:

چرا فیلمارو اپدیت نمیکنید؟؟!!

این فیلم نیاز به آپدیت داره؟!

این فیلم اصلا مناسب یادگیری زبان نبود، دیالوگ ها بسیار کم بود ، و نقش اول بسیار کم صحبت میکرد

فیلم‌های محبوب و پر درخواست هم در اپ قرار می‌گیره دوست خوبم. در کنار اینکه دیالوگ‌ها کم نیستن

سلام
خب،من بعدازمدتها که تونستم فیلم ببینم،حالم یجوری بد شدکه نمیدونم دیگه کی وچطورمیتونم اعتمادکنم به تعریفاتی که از فیلمهامیشنوم،یانظراتی که میخونم.
راستش چندتادیالوگ دوست داشتنی ازین فيلم چندجادیده بودم که باعث شدبشینم تماشاکنم،اماتااونجایی که یادم میاداونهاروتوفیلم پیدانکردم،حالا نمیدونم مشمول سانسوربودن یامن فراموش کردم یاهرچیزدیگه…اونقدربرام جذابیت نداشت که دوباره ببینم یابگردم اون دیالوگهاروپیداکنم تطبيق بدم.
درهرصورت سلیقه هامتفاوتن ومنم خیلی سخت بافیلمهایی این چنینی ارتباط میگیرم.

اطلاع بدین کدوم جمله‌ها بوده تا به همکاران اطلاع بدیم بررسی بشه

1 پسندیده

با سلیقه من جور نبود

1 پسندیده

خیلی فیلم بدی بود حال آدم بد میشه تا چند روز. چون این فیلمها جهت اموزش زبان استفاده میشه و سلیقه افراد نمی تونه تاثیری داشته باشه در انتخاب نوع فیلم لطفا فیلمهای بهتری انتخاب کنید، در ضمن خیلی از ترجمه ها اشتباه بود مثلا take your time میشه عجله نکن و در اینجا ترجمه ی دیگه ای گذاشته شده لطفا با دقت بیشتری ترجمه بنویسید چون افراد به شما اعتماد میکنن و در انتها مطالب را اشتباه یاد می گیرن

سلام وقت بخیر
فیلم ها رو به درخواست کاربران به اپ اضافه میکنیم و شما میتونید اول خلاصه ای از فیلم بخونید و بعد تصمیم بگیرید که ببینید یا نبینید.
و برای فیلم ها وانیمیشن ها ما از زیر نویس آماده ای که در اینترنت موجود هستش استفاده میکنیم البته حتما اول بررسی میشه و بعد در اپ گذاشته میشه اما این بررسی به صورت همه جانبه نیستش تنها بخش هایی از زیر نویس به صورت رندوم چک میشه و اگر مورد تایید باشه در اپ قرار داده می شود.
متاسفانه اون بخشی که شما خوندین احتمالا مورد بررسی قرار نگرفته و جز رندوم نبوده.
من با همکاران هماهنگ می کنم که اگر زیر نویس بهتری پیدا کردن جایگزین کنن.

1 پسندیده

فیلم بشدت منفوری بود
بجای یادگیری زبان حالتو بد میکنه بیشتر

فیلم فوق العاده ای بود، بعضی از دوستان وقتی متوجه چیزی نمیشن، میتونن بگن من نپسندیدم نه اینکه به چنین فیلم با چنین کارگردانی توهین کنن، دم مدیریت گرم بابت حسن سلیقه ای که داشتن، خواهشاً یه فیلم از دنیا دی لوییز هم بذارین، دست مریزاد

1 پسندیده

عالیه به چرت و پرت مردم توجه نکنید هرکاری دوست دارید و هر فیلمی دوست‌ دارید نگاه کنید

1 پسندیده

عالی بود ممنون از مجموعه عالی شما

1 پسندیده

سلام لطفاً فیلم برکینگ بد راهم اضافه کنید

سلام وقت بخیر
درحال حاضر درخواست جدید ثبت نمیکنیم :rose:

سلام سریال فرندز خیلی مناسبه زبانه میگن اگه اضافه کنید ممنون میشم.

سلام وقت بخیر
متاسفانه امکان اضافه کردن این سریال نیست
چون نیاز به سانسور محتوا و پوشش بازیگران هست و این امر بسیار زمانبره.

خواهشی که از زبان آموزان عزیز دارم اینه که فیلمی که با سلیقتون همخوانی داره رو ببینید … فیلم مثل غذای روح میمونه و هر آدمی ذائقه ای داره … خیلی از افراد هستن که عاشق غذا های تند هستن … بعضی ها هم نمیتونن حتی برای یک لقمه هم از یک غذای تند تناول بکنن … اگر ذائقتون با فیلم های تند تیزی مثل جوکر این شاهکار تراژدی اجتماعی سازگار نیست خواهشن نبینید … و با فیلم هایی از قبیل coda از خودتون پذیرایی کنید و لذت ببرید .

1 پسندیده