نتیجه آزمون IELTS

لطفا داستان موفقیت خودتان در یادگیری زبان را از ابتدا تا انتها برای ما بگویید.

من پارسال امتحان آزمایشی IELTS دادم که نتیجه شد R 5.5,L5,S6,W3 از مرداد ۱۴۰۰ تا الان زنجیرم قطع نشده و مجموعه ۴۰۰۰ لغت، مکالمه تجاری BBC پادکستهای Cambridge, ESL را گوش کردم و با تکنیک سایه تکرار کردم هر درس را شاید ۱۰ بار بیشتر. مدل مطالعه من کوتاه و پيوسته است من نمیتونم ساعت طولانی و پيوسته در روز مطالعه کنم برای همین از صبح که بیدار میشم تا ۶ بعد از ظهر هر زمان که امکانش باشه مطالعه میکنم. لایتنر را همیشه با چند مثال اضافه مطالعه میکنم. فقط ۳ روز قبل از امتحان تست های کتاب کمبریج ۱۵ و ۱۶ را برای شبیه سازی مثل امتحان مطالعه کردم. من مشکلی تو حرف زدن نداشتم فقط ایده و لغت مناسب نیاز داشتم که بلطف منابع که گفتم یاد گرفتم.

چطور انگیزه خودتان را حفظ کردید؟ آیا کسانی برای حفظ انگیزه و تعهد به شما کمک کردند؟ چه کسانی؟

برای ادامه دادن مطالعه زمانی که فرصت نداشتم تلاش کردم زنجيره را حفظ کنم و مطالعه روزانه را ۳۰ دقیقه تنظیم کردم ولی محدودیتی تو مطالعه نداشتم و تا جای ممکن به فایلها گوش کردم.

چطوری با زبانشناس آشنا شدید؟

همسرم استاد پیدا کردن منبع آموزشیه

اگر زبان شناس چه قابلیت هایی داشت شما زبان انگلیسی رو بهتر یاد میگرفتید؟

نرم‌افزار دیگه ای که استفاده کردم ELSA بود اگر امکانات مشابه را تو زبانشناس داشته باشم خیلی راحت تر میشه یاد گرفت

در نقطه شروع سفر در چه سطحی بودید؟ الان در چه سطحی هستید؟ چقدر طول کشید که هر سطح را پشت سر بگذارید؟

در زمان شروع امتحان ماک دادم که نمره‌های اون را بالاتر نوشتم و امروز نتیجه آزمونم شد IELTS Result
L6,R7,W5.5,S7, BS6.5

بزرگترین توصیه های شما برای کسانی که می خواهند زبان یادبگیرند چه چیزی است؟ چه کارهایی را حتما انجام بدهند و چه کارهایی را انجام ندهند؟

به نظرم زبان یاد گرفتن باید مثل آموزش زبان مادری باشه که از زمان تولد تا ۷ سالگی فقط می‌شنویم و حرف میزنیم و بعد نوشتن را شروع میکنیم میدونم راه طولانیه ولی من اینطوری یاد گرفتم. بعلافه مهمترین نکته تلفظ درست‌ حروف صدا دار و بی‌صدا است اگر درست لغات را تلفظ نکنیم خوب نمیشنویم و توی مکالمه به مشکل برمی‌خوریم.

کنار زبان شناس از چه منابع و روش های دیگری برای زبان آموزی استفاده کردید؟ کدام ها برایتان مفید بود و کدام ها کار نکرد؟

ELSA

آیا می دانید که سبک شما برای یادگیری چگونه است؟ یعنی چطور بهتر یاد می گیرید؟ چیزهای دیگه غیر از زبان هم بوده که در یادگیری آنها هم موفق باشید؟ آنها را چطور یادگرفتید؟

سبک یادگیری من آهسته و پیوسته خوندن است. من شب امتحانی نیستم و معلولان یک روز قبل امتحان استراحت میکنم. برای من رمز موفقیت توی تمام امتحانات تکرار زیاده.

11 پسندیده

سلام برنامه elsa را چطور تهیه کردید کارت اعتباری میخاد
لطفا راهنمایی کنید

1 پسندیده

فقط از امکانات رایگان استفاده کردم

سلام دوست عزیز
ازسایت فارسی روید میتونین نسخه آنلاکشو رایگان دانلود کنین.البته من بعدازفیلترینگ این سایتوچک نکردم،نمیدونم تغییر خاصی کرده یانه.
ولی بدنیست سری بزنین.
موفق باشین

1 پسندیده