Chat gpt سرعت تیم فنی و

من یادگیری زبان رو مدیون زبان شناسم ولی واقعا حرص میخورم وقتی میبینم تیم فنی زبان شناس خیلی کند هست و خیلی دیر به دیر آپدیت میده .
مثلا الان chat gpt بهترین feature هست که میتونه هرچه سریع تر به این نرم افزار اضافه بشه چون ۹۰ درص نیاز های یک زبان آموز رو میتونه برطرف کنه .
واقعا چرا تیم توسعه دهنده اینقدر کند هست .
من رفتم لینکدین زبانشناس رو نگاه کردم ، میخواستم سرم رو بزنم به دیوار.
این شرکت فکر نکنم کلا ۱۰ تا برنامه نویس داشته باشه درحالی که ۳۰ نفر پرسنل داره که کانتنت تولید میکنند و …
من خودم یه غلطی کردم رفتم رشته عمران و نه کامپیوتر . اگه توانایی های لازم رو داشتم حاضر بودم مجانی برای این شرکت کار کنم چون خیلی جای توسعه و رشد داره .
ولی خیلی در تعجبم که چرا صاحبین این شرکت خیلی به بخش فنی اهمیت نمیدن .

4 پسندیده

دوست عزیز شما اول از همه باید به زیر ساخت های کشور توجه کنید هر روز اختلال اینارنتی هست یا کلا سرعت خیلی کند بعد اینکه chat gpt رو سرور ایران کار نمیکنه و نیاز به وی پی ان هست مشکل سوم زبان شناس تحت مجوز کار میکنه و فکر نمیکنم همچین اجازه بهشون بدن موضوع بعدی chat gpt هنوز به گستردگی و بلوغ نرسیده اشتباهات داره خود کارشناس های ای تی تو کشور های جهان هشدهر دادن در مورد هوش مصنوعی و مشکلات دیگه هم هست و هزینه های این کار

3 پسندیده

3 پسندیده

بله دقیقا حرف شما درسته. همین الان طی این چند روز برنامه به شدت دچار اختلال شده به خاطر مشکل اینترنت بعد بخوایم ورود این تکنولوژی رو داشته باشیم خدا میدونه چطور میشه

3 پسندیده

راجب لینکدین زبانشناس و تعداد نیروها هم بگم که نیروهای زبانشناس همگی در لینکدین فعال نیستن و خیلی از این افراد تولیدکننده محتوایی که در لینکدین دیدین در حال حاضر با ما همکاری نمیکنن

تیم فنی در حال حاضر نیروی بیشتری به نسبت تیم‌های دیگه داره اما الویت استفاده از تکنولوژی‌های مختلف و همینطور نحوه چینش استراتژی‌ها در این مقوله تعیین کننده هستن که این تصمیم‌گیری‌ها به مدیران مجموعه برمی‌گرده

3 پسندیده

حالا من چت جی پی تی رو برای مثال گفتم . هزاران language model دیگه هم هستند که در آینده میان مثل گوگل برد یا هر چیزی .
بلاخره یکی پیدا میشه که رگلاتوری باهاش مشکلی نداشته باشه و بشه ازش استفاده کرد .
ولی من انتقادم به سرعت کند توسعه نرم افزار هست . علاوه بر این تیم فنی خیلی آزادی کمی به کاربر میده و حداقل میتونست ماژولار تر طراحی کنه .
مثلا میگم زمانی که آپدیت اومد ، شما برای اینکه یک کلمه رو به حالت نمیدانم اظافه کنی ، باید حتما روی کلمه اضافه به لایتر نگه داری تا گزینه نمیدانم برات بیاد .
خب این آدم دستش خسته میشه .
چه کاریه اصلا .
سرعت اینترنت و قبول دارم و خدا بگم چیکار کنه این زارع پور رو . ولی همه چیز رو هم قاطی نکنیم دیگه .
میشه بهتر از این عمل کرد.
حداقل این کاری هست که از دست تیم برمیاد .

3 پسندیده

به اندازه نیروی فنی و توان مالی مجموعه در حال توسعه نرم‌افزار هستیم و سرعت خوبی هم به این نسبت دارن همکاران.

ولی در مورد امکاناتی که در اپ وجود داره اگر موردی رو میخواین مطرح کنین ممنون میشم توی این لینک اضافه کنین تا همکاران بررسی کنن شاید بتونن بهینه‌ترش کنن

خود من به شخصه تا به حال ندیدم هیچ اپی انقدر بخواد با مخاطب برای بررسی امکانات و ایجاد فیچر جدید در ارتباط باشه

اما ما همه تلاشمون رو میکنیم تا مخاطبانمون همیشه راضی باشن انشالا :rose:

3 پسندیده

نمیدونم شاید هم توقع من زیاده .
من تحقیق که کردم دیدم زبان شناس یک جورایی کپی نرم افزار lingq هست و خب الان اون نرم افزار این قابلیت رو داره که شما ویدیو یتیوب رو هم به نرم افراز اضافه کنی و منابع فقط محدود به نرم افزار نباشه .
خلاصه که بدونید خیلی جای کار داره و من اگه تواناییش رو داشتم حاضر بودم مجانی برای زبانشناس کار کنم .
البته واقعا بگم که من زبان یادگرفتن رو مدیون زبانشناس هستم و این نرم افزار و تیمش رو از ته قلب دوست دارم .

1 پسندیده

همیشه شاید ایده یا یکسری امکانات در یک اپ بتونه برای یه اپ دیگه هم مفید باشه و استفاده بشه و این هیچ ایرادی نداره مثل uber که نسخه اسنپ و تپسی و هزاران اپ و ایده مشابه رو تو کشور ایجاد کرد. که از این موارد کم نیست چه در کشور خودمون چه جاهای دیگه. ولی وقتی میتونه کمکی به مخاطب ایرانی بکنه چرا که نه.

ولی دلیل بر این نیست که اگر یه ایده‌ای که مفید بوده و از یک اپ گرفته شده بخواد تمام امکانات اون اپ عینا کپی بشه

و مطمئن باشین همکاران تمام تلاششون رو در جهت ارتقای نرم‌افزار دارن انجام میدن ولی اینطور نیست که تمام امکانات یک اپ رو از اپ دیگه توقع داشته باشین.

مثل خیلی‌ها که اپ زبانشناس رو با دهکده زبان یا هر نمونه دیگه‌ای مقایسه می‌کنن و میگن دهکده زبان اینجوری اونجوری چرا زبانشناس نه.

در صورتی که هر مجموعه و پلتفرم تصمیم‌گیری‌های خودش رو داره ما هم تا جایی که بتونیم با مخاطب در ارتباط هستیم و نظر می‌گیریم تا این تعامل منجر به این بشه که مخاطب راضی باشه

در اخر هم ممنونیم بابت به اشتراک گذاشتن نظراتتون با ما و همینطور ممنون که اپ خودتون رو همراهی می‌کنین تا با حمایت شما و تلاش تیم زبانشناس این اپ روز به روز رشد کنه :rose::rose:

2 پسندیده