سلام زبان با کلاس یا بدون کلاس؟

سلام دوستان من دو دلم در انتخاب راه
لطفا کمکم کنید اتفاقا انهایی که سطح خیلیل خیلی بالایی هستند
من ۴ سال کلاس زبان می رفتم و الان می خوام مستقل زبان بخونم فکر می کنم ریسک خیلی بالای دارد چون چهار سال با کلاس رفتم جلو و پیشرفت بزرگی نداشتم و هرچه بیشتر بلدم منظورم دایره لغات و slang ها است را خودم یاد گرفتم از منابع مختلف ولی فکر میکنم زبان را ول یکم سرد میشم چون معلمم هم که خیلی عالی هست گفته کلاس را ول کنی speaking افت می کنه

2 پسندیده

سلام الان بعد چهار سال کلاس رفتن اسپیکینگ یا همون صحبت کردنتون تو چه سطحیه?

1 پسندیده

سلام
اگه 4 سال رو منظم و پی در پی رفتید و کلا شروع و یادگیری زبانتون تا اینجا با کلاس بوده پس بهتره ولش نکنید و باهمون کلاس ادامه بدید.
من چون تجربه داشتم اینو بهتون میگم.

2 پسندیده

بین A2 تا b1

1 پسندیده

توی این نرم افزار خیلی از دوستان هستن که فقط با یک سال زمان از این سطح گذشتن پس مطمئن باش با کنار گذاشتن کلاس چیزی رو از دست نمیدین در صورتی که یک جا بصورت مستمر و فعال این یادگیری رو ادامه بدین یک جایی مثل همین جا تو زبانشناس

1 پسندیده

اگه از نظر شما معلمتون عالی است و نظرش اینه که افت میکنید باید به نظرم کمی در رها کردن کلاس بیشتر مشورت بگیرید.‌چون معلم ها بیشتر از روحیات و نحوه پیشرفت دانش آموز خود اطلاع دارند و معلمتون مشورت خوبی به شما با توجه به شناختی که از شما دارد داده است .‌البته شما سنتون رو مطرح نکردید.‌به نظر دانش آموز هستید .
اگر دانش آموز هستید به هیچ عنوان کلاس را اگر به لحاظ مالی مشکلی ندارید رها نکنید .‌نه صرفا آموزش. ‌به خاطر اینکه شما را وادار به ادامه دادن میکند.
اما اگر سطح بالاتری دارید و دانش آموز نیستید باید معلم خود را عوض کنید چرا که به نظر بعد از ۴ سال باید پیشرفت بیشتری در زبان و سطح شما دیده میشد.

3 پسندیده

من ۱۷ ساله هستم و دانش اموز هستم علاقع هم به زبان و اتفاقا speaking دارم یعنی وقتی بتونم مثل کارکتر های فیلم ها و بازی ها محبوب ویدیویی خودم حرف بزنم لذت می برم ولی متاسفانه توی این چهار سال موفق به این کار نشدم وچند تا نکته من سه سال و نیم توی یه اموزشگاهی بودم که دیدم ماندن من در اینجا کمکی بهم نمی کنه و بعد از سه سال و نیم کلاس را رفتم پیش یه معلم که خودش ۳سال ایتالیا بوده و مدرک تافل داره یعنی برای کتاب های Amrican english ها یکی از بهترین های شهرمون هست و چون سرعت خیلی خیلی بالایی کلاسش داره و نمی تواند سرعت کلاسش را بیارد پایین در نتیجه من یکم از کلاس های ان فرد خسته شدم و می خواهم یادگیری زبان را چون علاقه هم هست با لذت برم جلو و یاد بگیرم

1 پسندیده

معلمم هم از این برنامه و دوره های اقای ای جی هوک را خبر ندارم و می تونه بهترین روش های سنتی را پیاده کند

حدس میزدم دانش آموز باشید. چرا که از نوشتارتون کاملا مشخص بود که درگیر درس و موارد بسیار مهم یادگیری در این سن هستید.
این مرحله بسیار حساسه و واقعا به شما پیشنهاد میکنم که در این برهه ( یعنی عبور از دانش آموزی به دانشجویی) به هیچ عنوان تغییر شیوه و به خصوص خودخوان‌را انتخاب نکنید.
چرا که شما در مرحله ای هستید که عوامل بسیار قوی دیگر، مثل شرایط سنی و روحیات خاص این سن ؛ سنگین بودن‌درس ها و نزدیک شدن‌به مراحل مهم تحصیلی؛ و شرایط غیرقابل پیش بینی خانوادگی و اجتماعی احتمال بالایی دارد شما را مثل بسیاری از افراد از زبان‌دور کند.
حتی اگه علاقه بالایی به زبان‌داشته باشید ولی به هیچ عنوان‌از معلم و کلاس‌نباید جدا شوید.
وگرنه زحمت چندین‌ساله شما به سادگی محو میشود.‌
باز هم‌تاکید میکنم که اگر مشکل مالی ندارید تلاش کنید تا به نوعی راه حل با کلاس یا معلم‌را ادامه دهید.‌
حتی اگر در سطح متوسط باشد
‌ولی باعث شود شما مجبور به پیش روی و همراهی شوید مثل کلاس های مدرسه .

5 پسندیده

سلام،وقت به خیر
چقدر خوب،صحیح و اصولی شرایط این مخاطب را تحلیل و ایشان را به درستی راهنمایی کردید.

1 پسندیده

ممنون

1 پسندیده

ممنونم از لطف و توجه شما دوست بزرگوار:rose:
همواره از متن های جالب شما بسیار استفاده میکنم:rose:

1 پسندیده

خواهش میکنم. موفق باشیدددد:rose::rose: