تفاوت administrator و manager چیست؟

What do you do, Jess?

‏I work in an office I’m an administrator.

تفاوت administrator و manager چیست؟


این تاپیک مربوط به «Unit 3 - Lesson 8» در اپلیکیشن «زبانشناس» است. دوره «American English File»، «سطح ۱»، «کتاب دانش آموز»، «درس ۳»

یک مدیر manager بیشتر سیاست هایی که administrator تنظیم میکنه رو انجام میده ، بعد رصد کردن و راهنمایی کارکنان برای دستیابی به اهداف کسب و کار.
درحالی که administrator اهداف کلی رو ترسیم میکنه، manager اهداف کسب و کار و مربوط به شعبه رو ترسیم میکنه.

در کل اونطور که متوجه شدم manager با افراد شرکت سر و کار داره کنترلشون میکنه و administrator با کارهای اداری مثل اسناد و اطلاعات و داده‌ها بیشتر سروکار داره

4 پسندیده

متاسفم. من هنوز متوجه تفاوت این‌دو کلمه نشدم.
آیا مشابه چنین سمت هایی را با توجه به درک خودتون در معنای فارسی داریم؟

یعنی مثلا مدیر عامل یا رییس هیات مدیره و …

بعضی از کلمات معادل فارسی ندارن

در یکسری شرکت‌ها و دپارتمان به manager سرپرست میگن.
مثلا در دپارتمان املاک چندین مشاور یک manager (سرپرست) دارن و چندین سرپرست یک مدیر administrator دارن.
یعنی در یک دپارتمان با صدنفر مشاور حدود ۱۰نفر سرپرست manager وجود داره و یک یا دونفر administrator (مدیر)

2 پسندیده

دقیقا در درک همین رده بندی مشکل داشتم که کاملا متوجه شدم.
بی نهایت سپاسگزارم:rose::rose::rose:

خواهش میکنم

1 پسندیده