تفاوت دو جمله بخش اخر جمله‌ی She had tried to use her subconscious and she failed و She had tried to surf and play golf and she had failed چیست؟

She had tried to use her subconscious and she failed

She had tried to surf and play golf and she had failed

چرا در جمله اول بعد she , از کلمه had استفاده نشده و تفاوت این دو جمله در بخش دوم چیست


این تاپیک مربوط به درس «درس داستان کوتاه» در اپلیکیشن «زبانشناس» است. دوره «انگلیسی قدرت»، بخش «مقدمه ای بر دوره‌ی انگلیسی قدرت»

سلام دوست عزیز
ضمن خوشامدگویی، در جمله اول، فعل “tried” به صورت ساده استفاده شده است زیرا این جمله بیانگر یک عملی که تو گذشته تموم شده. به عبارت دیگر، زن اول تلاش کرده است تا از ناخودآگاه خود استفاده کند و بعد این تلاش او به شکست انجامیده است.

در جمله دوم، فعل “tried” به صورت گذشته کامل استفاده شده است زیرا این جمله بیانگر یک عمل کامل است که در گذشته اتفاق افتاده است. به عبارت دیگر، زن تلاش کرده است تا دو فعالیت مختلف انجام دهد.

تفاوت این دو جمله در اینه که در جمله اول، فعل “failed” به صورت ساده استفاده شده است زیرا این جمله بیانگر عملی هستش که در گذشته اتفاق افتاده است. در جمله دوم، فعل “failed” به صورت گذشته کامل استفاده شده است زیرا این جمله بیانگر یک عمل کامل است که در گذشته اتفاق افتاده است، اما نتایج یا عواقب آن در زمان حال قابل مشاهده است. به عبارت دیگر، زن هنوز هم در موج‌سواری و بازی گلف شکست می‌خورد. بنابراین، از زمان گذشته کامل استفاده می‌شود.
تفاوت زمان‌های گذشته‌ی ساده و گذشته‌ی کامل رو می‌تونید تو لینک زیر ببینید.