نه مژده جووونی
پاشو پاشو که چشمها را بایدشست جوووورای دیگرم میتوان دید ![]()
![]()
من غنچم ![]()
![]()
![]()
تو راهرو مستقیم سمت راست ![]()
![]()
شستم فایده نداشت ![]()
![]()
شاید مشکل از آب اهوازه ![]()
![]()
![]()
سه ساعته دارم میخونمش
میگم ینی چی خدااا من غِنچَم ![]()
![]()
![]()
بعد فمیدم ینی من غُنچَم ![]()
![]()
من هنو بذرم ![]()
![]()
منتظرم باغبون جون بیاد من را در دل خاک بکارد ![]()
![]()
![]()
عههههه با اون شسسستی؟؟؟؟
دیگه همون جور اولم نمیشه دید ![]()
![]()
عب نداره سری بعد شامپو پرژک مخصوص صورت میارم برای گل های گروه به جز آقایون ![]()
![]()
اونکه اتاق خانوم ناظمه ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
خو همون افق میشه دیگه ![]()
![]()
خودتون نخواستین گل باشین باعشه
![]()
![]()
نه خب الان باید بگی
گل های گروه بجز عاقایون بعلاوه غنچه و بذر ![]()
قوربونت مگه چند روز پیش در دل خاک نبودی عایا ![]()
![]()
بودم اما خیلی عمق کاشت زیاد بود
هنوز جوونه نزدم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
اگه اکانتمو نبستن
اخی
هر بذری نیاز به یه باغبانی داره
خدا نصیب همه بذرا کنه ایشالاه ![]()
![]()
از کدوم نظر بخونیم اینو مژده به نظرت؟؟![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
نه بذر من ازون خودکفاهاس ![]()
![]()
![]()
نه اب میخواد نه کود نه نور نه باغبون نه هیچی
فقط خاک
من که از همون نظر خوندم رفت ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
کتک
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
والا بااین نوناشون
باغبونم باغبونا قدیم ![]()
![]()
![]()
از کدوم نظر بخونم ؟ ![]()
![]()
![]()
