کاشت
داشت
برداشت
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام نسیم خانوم خیلی خوش اومدید ![]()
امیدوارم زیارتتون مورد قبول خدا قرار گرفته باشه
و ممنون بابت دعاهایی که در حق ما دوستانتون کردید ![]()
سلام اقا فرزاد
ممنونم ![]()
ایشالاه نصیب شمام بشه این سفر.
با ارزوی موفقیت ![]()
مرسی نسیم خانوم عزیز ![]()
همچنین
سلام نسیم خانوم.
Welcome back.
فارسیش نیست انگلیسی گفتم!![]()
زیارت قبول.
ان شاالله دوباره قسمت بشه مشرف بشید.
ما که فقط غبطه خوردیم به شما که رفتید.
سلام به روی ماهت
ثنکیو وری ماچ
شکرا لکم یا صدیقی
![]()
منم عربیشو گفتم
ایشالاه به زودی قسمتت عزیزم ![]()
آدرس میدادید میومدم بنر میزدم واستون ![]()
سلامت باشید نه دیگه گفتیم ریا میشه جلو جماعت ![]()
![]()
قبول باشه زیارتت نسیم خانومگل خوش اومدی ![]()
![]()
![]()
سلاااام و درود به نسیم عزیز دل گروه ![]()
رسیدنت به خیر و سلامتی بهترین سوغاتی واسه همه مونه.![]()
سلام عزیزم
اووف شرمنده میفرمایید مو کوچیک گروهوم ![]()
![]()
کوروش جان خوبه؟
فدای تو مهربون جان .![]()
![]()
![]()
![]()
موفقیتای روز افزرون بدرقه زندیگتون باشه ایشالاه![]()
![]()
![]()
![]()
دشمنتون شرمنده عزیز بزرگوار
کوروش هم خدا رو شکر خیلی بهتره.
ممنون از آرزوی قشنگت ![]()