چطوری اینقدر پایبندین به برنامه و زنجیرتون؟

سلام
دوستان شماها چطوری اینقدر پایبندین به برنامه و زنجیرتون؟
بعضی ها رو که میبینم واقعا لذت میبرم با چه همتی هر روز با اپ کار میکنن و جلو میرن. و خب واسم سواله چرا من نمیتونم اینقدر پایبند باشم در عین حالی که به شدت دلم میخواد اینطوری باشه!

1 پسندیده

خب آخه همت نمیخواد. من این آپو خیلی دوست دارم قشنگ و باحاله. و هی دلت میخواد تلاش کنی سطحت بره بالاتر امتیاز بگیری یا… . بعد هر وقت کمی که گیر میارم مثلا تو اتوبوس تو راه گوشیمو در میارم و از آپ استفاده میکنم. خب نسبت به درسا و کارای سخت دانشگاه این آپ برام مثل بازی و تفریح شده دیگه:sweat_smile: به زور باید خودمو ازش جدا کنم که به درسای دیگم برسم. الانم تازه شروع کردم.

4 پسندیده

منم حقیقتا خیلی دوسش دارم. اوایلم که گرفته بودم حسابی پایبند بودم بعدش دیگه اصلاا نتونسم به صورت مستمر کار کنم.
در عین حالی که به شدت دلم میخواد باش کار کنم و جلو برم

1 پسندیده

واسه خود من وقتی که پایبندیم به امتیاز و برنامه بود تو رور 180ام زنجیرم شکست.
البته دقیقا نمی‌تونم بگم بخاطر این بود ولی در حال حاضر که به هدفم که خود انگلیسیه و یادگیریشه پایبندم، راحت‌تر و با لذت خیلی بیشتری دارم جلو می‌برم و حتی از اون موقع نتایج بهتری می‌گیریم.

4 پسندیده

باید انگلیسی بشه یک عادت و تا عادت شکل بگیره زمان زیادی طول میکشه و به استمرار نیاز داره
پس هر روز حتی شده ده دقیقه از زبانشناس استفاده کن

5 پسندیده

اره قبول دارم. اینطوری هدف اصلی میشه هدفت و از هر فرصتی استفاده میکنی ازش.

1 پسندیده

سلام خود زنجیره و جوجه های سطح به آدم انگیزه ی تداوم میده چون نوشتید به یادگیری زبان علاقه دارید پیشنهاد می کنم یه دوره رو با توجه به سطحتون شروع کنید و کنارش از کتاب یا فیلم و انیمیشن استفاده کنید و یادگیری رو برای خودتون لذت بخش کنید منبعی رو انتخاب کنید که بالای ۸۵ درصد متوجه میشید و به خوندنش علاقه دارید. موفق باشید

1 پسندیده