این تاپیک مربوط به «شنل قرمزی» در اپلیکیشن «زبانشناس» است. دوره «داستانهای بچگانه»، فصل «بسته ی دوم»
عالی. فقط یک مقدار مثل من آروم صحبت می کنید یا آروم ضبط شده. آرزوی موفقیت دارم براتون.
مرسی مرسی ![]()
آره هنوز تسلط ندارم آخه
مبتدی هستم دیگه ![]()
کار باحالی بود. بهتون پیشنهاد میکنم تلفظ روان ای جی هوگ رو تو برنامه تون بذارین. توی تلفظ و ادای حروف خیلی کمک میکنه. موفق باشی![]()
مرسی مرسی![]()
مرسی از راهنماییت عزیزم![]()
لهجه تون بیشتر شبیه به بریتیش هست.
پیشنهاد می کنم بیشتر تمرین کنید روی اسپکینگ
زیبا عالی دلنشین ![]()
سلام دوست عزیز
مرسی از مشارکتتون![]()
آره آخه تا بسته ی چهارم لهجه بریتش رو دارن آموزش میدن
بسته پنجم میشه آمریکن
فعلا مبتدی هستم راه طولانی دارم تا حرفه ای شدن ![]()
![]()
سلام
متشکرم دوست عزیز![]()
![]()
خوب بود
فوق العاده
سلام دوست خوبم نسبت به ویس اول پیشرفتتون چشمگیر بود به همین روند ادامه بده موفق باشی![]()
سلام
عالی بود
از صدای شما مشخصه که با پشتکار زیادی شروع کردید.
من ویس را زیاد خوب نمی گم.
سرعت شما خیلی خوبه.
مرسی