وقتی حتی حس و حال ای جی رو هم ندارم
میرم سراغ کانال انگلیسی با کامبیز:)
کمتر کسی رو مثل استاد کشاورز دیدم ![]()
زبانشناس عزیز… بمونی برامون ![]()
As always, keep learning![]()
کمتر کسی رو مثل استاد کشاورز دیدم ![]()
زبانشناس عزیز… بمونی برامون ![]()
As always, keep learning![]()
فقط اینستا هستن یا تلگرام هم کانال دارن؟
![]()
واقعا باحال و پرانرژی ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام داخل تلگرام هم کانال دارن
https://t.me/zabanshenas_com