سایت تالارو گذاشته بودم روی اسکرینم الان دیدمش .
یهو فهمیدم چقدر دلم تنگگگگ تالار و ادماش شدههه![]()
![]()
سلام سلام سلام رفیق و دوست هم تالاری قدیمی خوبید زرگل خانم .
رفتید و دوستای خوبتون هم رفتن و صفای تالار رو هم با خودتون بردین.۱
باور می کنی منم همین حسو دارم؟
اقای باقری
خوبین
واییی شمارو دیدم بیشتر. دلممم تنگ شد … محبت و کمکای دوستانتون ![]()
صفای تالار با شما دوستان همیشگی بوده و هست … ما جوجه اردکای حیرون وسط تالار بودیم ![]()
سمیرای قشنگم ![]()
فعال ترین و زرنگترین خانومی که دیدم .
. توام کمتر میایی؟؟ البته تو با اون حجم از کار و فعالیت حق داری خدایی
به به زرگل خانم و دوستان ![]()
![]()
قربون شماااا مهربون.![]()
نه دیگه ،دخترم به دنیا اومد، انشالله یه ده پانزده روز دیگه ، باز شروع می کنم.
چون گفتم خودمم دلمتنگ شده![]()
به به زرگل خانم
خوشحالم که دوباره وارد تالار زبانشناس شدید ![]()
![]()
درود آقای باقری
راست میگید … بیشتر دوستان قدیمی تالار رفتن متاسفانه …
ممنون بزرگوار
خداییش منم دلم واسه اون روزای صمیمی دلم تنگ شده
شما و بقیه دوستان تاج سر بنده حقیر هستین و خیلی خیلی برام محترمید
مخلص داش یوسف.
بله متاسفانه
سلام نوشین جان ![]()
![]()
اقاااا دارین ی کاری میکنین من بازم بقچمو بزنم زیر بغلم بیاممم لنگرمو بندازم ![]()
![]()
اخیییی … نینی دار شدییی …عزیزمم قدمش مباررررک ![]()
دمت گرم … من اگه بچه دارم بشم دوسال به خودم استراحت میدم![]()
با اینکه الانم در حال استراحتم …ولی اون استراحت دلیلش محکم تره ![]()
![]()
سلام سیدد چطوری … منم خوشحال شدم دوباره دیدمت
اوضاع و احوال خوبه ؟
بزرگوارید ![]()
![]()
بیا گلم منتظریم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
خداروشکر امسال برا بنده سال خوبی بود… سال تحصیلی برام زود گذشت و خیلی خوب بود .
زنجیره زبانشناس شما در چه حاله ؟
خداروشکر گل پسر همیشه برات خوب پیش بره انشالله
زنجیرم تو کماس سطح هوشیاریشم خیلیییی پایینه ![]()
![]()
ممنونم ![]()
با رفتن شما متاسفانه بیشتر افراد قدیمی رفتن ، و یه مدت چالش رقابت هم تعطیل شد و الان پایداره
سلام به دوست گلم آقای باقری عزیز
مدتی نتونستم بیام تالار
کاری داشتم. ببخشید منو
امیدوارم هر جا هستین سلامت باشید.