سلام وقت بخیر
من دوسالی هست ک اپ زبان شناس رو دارم،ولی نمیدونم چطوری میتونه در تقویت اسپیک بهم کمک کنه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید![]()
سلام دوست خوبم برای تقویت اسپیکینگ باید حرف بزنید تا یادبگیرید.
میتونید با یه دوست، پارتنر، مربی و یا حتی با خودتون هم صحبت بکنید.
و اگر هر لغاتی رو که قبلا یادگرفتید و فعال نیستن و نمیتونید ازش استفاده کنید یه دوره مناسب سطح خودتون رو انتخاب کنید و از تکنیک پنج استراتژی مکالمه استفاده کنید.
تکنیک پنج استراتژی در سایت زیر میتونید مطالعه کنید
و برای انتخاب منبع مناسب سطح خودتون، تاپیک زیر رو مطالعه کنید.
1 پسندیده
مچکرم ![]()