باورم نمیشه تو ۳ ماه نتیجه زبانشناسو دیدم😭

سلام.
من فاطمه هستم ۱۵ سالمه
من مهر ۴۰۲ زبانشناسو نصب کردم تقریبا ۱ ماه روز ادامه دادم و سر امتحانات ترم یهو ول کردم.
حقیقتش من وحشتناک ببینید وحشتنااااک آدم کمالگرایی ام!
میگفتم آخه با روزی ۱۰ دقیقه به کجا می‌خوام برسم بقیه روزی ۳_۴ ساعت میخونن.
من یه کتاب داستان خریدم به امید اینکه یه روزی بتونم بخونمش ( the secret garden)
اومدم خونه توی ۳_۴ ساعت تمومش کردم!!!
اصلا باورم نمیشه من هیچ وقت زبان نمره کامل نگرفتم تو مدرسه، و کلاس زبان نرفتم.
حتی ناخودآگاه از داستان های بچگانه من فعل های بی قاعده رو یاد گرفتم( بیشتر از ۳ نمره مشتی تو امتحان ترم کمکم کرد)
یه انگیزه خیلیییی بزرگی گرفتم که هیچ وقت نزارم زنجیرم بشکنه
برام مهم نیست ۱۰ دقیقه بزنم یا فقط ۱۰ تا امتیاز…
فقط می‌خوام ادامه بدم و نزارم بشکنه
الانم ۵۴ هستم
حدود ۷۰ تا کلمه دیگه میرم سطح‌ ۲ زبانشناس.

در مقایسه با دوستان زبان شناس من هییچ هستم و میدونم
نه امتیازم نه تایم خوندنم:cherry_blossom::seedling::slightly_smiling_face:
ولی دوستان داشتم همین یه ذره نتیجه مثبت رو که بهم حس خوب داد اینجا ثبت کنم.
همین.

53 پسندیده

تبریک واسه این حس خوب.
ایشالا با استمرار هر روز بهتر دیروز میشی.

9 پسندیده

Light bless your path and journey
You are on the right path
Just keep going and doing

5 پسندیده

Keep learning, as always :raised_hands::seedling:

5 پسندیده

سلام. آفرین خیلی خوبه. همینطوری کوچولو کوچولو ادامه بدین.
اتفاقا منم این کتاب رو خریدم ولی فعلا نخوندم :))))

2 پسندیده

خیلی ممنونم

1 پسندیده

خوش به حالتون من همیشه با قدرت شروع میکنم وسطاش رها میکنم باز دوباره از اول

3 پسندیده

تبریک می‌گم بهتون:heart:

منم ۳۶ روزه شروع کردم زنجیره‌ام رو قطع نمی‌کنم اما روزی ۱۴ نهایتش ۳۰ امتیاز می‌زنم. اما کار زیاد دارم روزی ۱۵ دقیقه‌ای مطالعه دارم اینیکه نگرانم نمی‌دونم به نتیجه می‌رسم یا نه.

4 پسندیده

ممنونم ازتون
بله منم خوشحالم و متعجب که همین 10 دقیقه ها چقدر تاثیر دارن.
موفق باشید.

2 پسندیده

موفق باشید همین ده دقیقه در روز عالیه
ولی در اینده سعی کن کم کم تایمش را هم افزایش بدید توجه کن کم کم. زمانش باید زیاد بشه

4 پسندیده

باسلام در خدمت اقایون

1 پسندیده

سلام وقت بخیر

امتیاز چیه؟ و کجا؟ منظورتون از ابنکه امتیاز میزنم چیه

ممنون

این تاپیک قبلیمه، الان دیدم.

خواستم بگم همچنان دارم ادامه میدما

10 پسندیده

سلام دوست عزیز تاپیکتونو پارسال که تازه زبانشناس نصب کرده بودم خوندم و کلی انگیزه گرفتم خوشحال شدم که ادامه دادین و دوباره پیام گذاشتین میشه بپرسم الان در چه سطحین مکالمه و درک مطلب و بقیه چیزا در چه حدی هستین چیا مطالعه کردین کجای راهین خلاصه همه چی :face_with_hand_over_mouth::heart::cherry_blossom:

3 پسندیده

سلام سلام.

به به خوشحال شدم که منم تونستم انگیزه ای برای بقیه بشم!

دارم دوره انگلیسی بدون تلاش ای جی هوگ رو میخونم.

برای گسترده خوانی؛ تقریبا کل روز آهنگ گوش آهنگ میکنم، و ۱ قسمت فیلم اگه ببینم.

و کتاب های کوتاه “سطح بندی شده آکسفورد بوک ورمز “هم همچنان میخونم، نه که بگم هر روز! هر ماه یکی شاید…

نم نم دیگه..

همچنان هدفم دیسیپلینه، و این روزی ۱۰ دیقه یه ربع ها…

چون هنوز نتونستم بالاتر از ۴۵ دیقه برم..

  • ولی! همین ۱۰ دیقه ها منو به همینجا رسونده.!

آهنگ های شاعران مرده و لینکین پارک هم آگاهانه گوش میکنم.

کلماتشونو و مفهوم آهنگاشونو سعی می‌کنم ترجمه کنم.

و اینکه الان میتونم speaking کنم تازه ۲ ۳ ماهه زبونم باز شده:grin::pinched_fingers:

البته البته البتهههه!

چون بیشتر فیلم و پادکست هایی گوش میدم که موضوعات روانشناسی و شخصیتی دارن،

دایره لغاتم تو این موضوع خیلی زیادتره.

دیشب تقریبا ۶ دیقه با خودم قبل خواب حرف زدم و وویس صدامو رو ضبط کردم.

در کل، این تجربه منه، من میرم باز یاد بگیرم و ۲ سال دیگه برگردم به همین تاپیک!:grin: خیلی حال داد.

10 پسندیده

باریکلا به شما :heart_eyes::bouquet: موفق باشید

2 پسندیده

شمام مثل من عاشق ای جی هوگ شدید یا نه ؟ :grin::grin:

1 پسندیده

مچکرم از شما:heart::heart_eyes:

2 پسندیده

آره آره

انقدر صبح تا شب صداش توی خونه میپیچه و گوش میکنم، بقیه میگن انگار عضوی از خانوادمون شده:joy:

چون خونمون آرومه فقط صدای ای جی هوگ میپیچه

(پدر و مادرم هم از تو پذیرایی و آشپزخونه دارن ای جی هوگ گوش میدن آخه:rofl::rofl:)

6 پسندیده

شما در چه سطحی هستین؟

1 پسندیده