سلام. من با داستانهای بچگانه و پادکست شروع کردم.لطفا نحوه استفاده صحیح رو بگید که بهترین نتیجه دو داشته باشه. درضمن زبانم درحد آیلتس ۵ هست
این تاپیک مربوط به داستان «هیاهوی بسیار برای هیچ» در اپلیکیشن «زبانشناس» است. دوره «داستانهای بچگانه» ، فصل «بسته ی اول»
سلام دوست عزیز
ضمن خوشامدگویی، لینک زیر میتونه براتون مفید باشه. ضمناً یکی از همکاران رو تگ میکنم تا پاسخ کاملتری بهتون بدن.
در این مقاله برای سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته، برنامهی مناسب برای شروع یادگیری زبان انگلیسی قرار داده شده است که با آن بتوانید از همین امروز شروع کنید.
سلام به همه دوستان.
من روزانه بالای 20، 30 پیغام در پلتفورمهای مختلف دریافت میکنم و به شخصه تازگیا نمیتونم بهشون پاسخ بدم.
از اونجایی که نمیخوام شرمنده کسی بشم، تصمیم گرفتم این مقاله رو بنویسم و یه مسیر یادگیری برای شما رسم کنم. شما میتونید با استفاده از این مسیر یادگیری، به پاسخ مرسوم ترین سوال یعنی «چطور یادگیری زبان رو شروع کنم»…
@sepide-s
سلام وقت بخیر شما سطحتون متوسطه با داستان های واقعی میتونید شروع کنید که لینکش در بالا هست میتونید مطالعه کنید و داستان های بچه گانه برای سطح مبتدی پیشنهاد میشه.
در کنار داستان های واقعی میتونید پادکست هم گوش بدبد