من از دوم دبستان کلاس زبان میرفتم و الان ۲۴ سالمه و هنوز زبانم کامل نیست لغت یادم نمیمونه گرامر خیلی چیزا بلد بودم ولی بلد نیستم استفاده کنم مشکل حرف زدن ندارم ولی چون دایره لغاتم محدود به مشکل میخورم
خوشحال میشم از تجربه هاتون استفاده کنم
فیلم ببین موسیقی گوش بده و از کتاب های خودآموز استفاده کن
سلام وقتتون بخیر
اول باید سطح فعلی زبانتون رو مشخص کنید و با توجه به سطح زبانتون، منابع مناسب سطحتون رو انتخاب کنید.
دلیل اینکه لغت یادتون نمونده و یا نمیمونه اینه که شما لغت رو به صورت لیستی وار حفظ میکنید و در داخل متن و جملات یادش نگرفتید.
و لغات یادگرفته شده در مکالمه و همینطور رایتینگ استفاده نکردین و در ذهن شما غیر فعاله باید ازش استفاده کنید تا فعال بشه.
و برای افزایش دایره واژگان توصیهام اینه که گسترده خوانی داشته باشید یعنی یه کتابی رو انتخاب کنید که حدود ۹۰ درصد را متوجه میشید و به صورت سرگرمی بخونید و با همین گسترده خوانی باعث میشه کلی لغات رو یاد بگیرید.
در ادامه لینک های گسترده خواتی و معرفی منابع از سطح مبتدی با پیشرفته را براتون قرار میدم.
1 پسندیده