علاقه به یادگیری زبان ولی

سلام به پشتییبانی عزیز من خیلی علاقه دارم که یاد بگیرم زبان رو اما هزینه کافی رو ندارم و البته میترسم نتونم یاد بگیرم:cry::sob::sob:

سلام دوست خوبم :tulip:

اول این باور محدود کننده مثل: من نمیتونم یادبگیرم، من باهوش نیستم و… کنار بذارید‌.

همه میتونن یاد بگیرین و اصلا سخت نیست فقط نیاز به تمرین، تکرار و استمرار دارید تا به نتیجه مدنظرتون برسید.

اگر تعیین سطح رو انجام دادین، طبق سطح خودتون یه منبع از لینک زیر انتخاب کنید.

1 پسندیده

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
وگر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

هزینشم فقط وقتت هست و بسته اینترنت

1 پسندیده

:pray::heart: ممنون از شما

چه اشعار زیبایی:pray::pray: ولی مبلغی هم باید پرداخت کنیم که من اون مبلغ رو درتوانم نیست بپردازم

والا من با 43 سال سن با همین گوشی داغونم 5 جلد از شش جلد کتاب چهار هزار واژه رو خوندم
تا الانشم یک ریال هزینه نکردم دیگه تو این دوره زمونه که اینترنت هست تمام سوالاتو میتونی بپرسی
هر چقدرم هزینه کنی مثلا که نیازی هم نیست حداقل تا سطح متوسط اونم بعدها برای تکمیل اسپیکینگت این خودتی که باید مطالعه کنی گوش کنی و غیره نمیتونی هزینه کنی دیگری بجات گوش کنه دیگری بجات کتابای لغت رو بخونه
خلاصه این مسیر پایانی نداره اگه لذت میبری از وقتایی که زبان میخونی بیا کاری هم نداشته باش یاد میگیری یا نه ( که میگیری چرا نگیری) من خودم نسبت به یکسال پیش کلی پیشرفت کردم
اینم بگم صحبت کردن بخواد راه بیفته هزینه بشه خب سریعتر نتیجه میگیری فعلا گرامر یاد بگیر.وقتی گرامر بلد باشی قالب های انگلیَسی خیلی راحت تر تو ذهنت میمونه فقط کلماتشو باید عوض کنی تکنیک سایه بزن عضلات صورت رو اماده کن لغت تو جمله یاد بگیر تلفظ درستشون املاشون، حالا تا وقتش که برسه نیاز به هزینه بود خدابزرگه تا ابد که قرار نیست پول نداشته باشی

2 پسندیده

ممنون از شما موفق باشید:heart_eyes::heart::pray:
انشالله شروع میکنم