علاقه به یادگیری زبان ولی

سلام دوست خوبم :tulip:

اول این باور محدود کننده مثل: من نمیتونم یادبگیرم، من باهوش نیستم و… کنار بذارید‌.

همه میتونن یاد بگیرین و اصلا سخت نیست فقط نیاز به تمرین، تکرار و استمرار دارید تا به نتیجه مدنظرتون برسید.

اگر تعیین سطح رو انجام دادین، طبق سطح خودتون یه منبع از لینک زیر انتخاب کنید.

1 پسندیده