سلام دوستان من ۲۶ سالمه و تقریبا سطح A2 هستم. من انواع روشها رو برای یادگیری زبان امتحان کردم ولی همه رو رها کردم. از زبانشناس خیلی خوشم اومده ولی اینو هم تا الان دوبار رها کردم. میشه راهنماییم کنید واسه سطح من کدوم منبع بهتره و چه شکلی بخونم ؟ و کلا نطری پیشنهادی اگه دارید بگید منووون