تجربه یادگیری زبان: تمرکز صرف بر مکالمه

من کلا هیچی یاد نگرفتم فقط مکالمه هست


این تاپیک مربوط به درس «من یک (ماشین) هوندا دارم» در اپلیکیشن «زبانشناس» است. دوره «مکالمه زبان انگلیسی آسان»، فصل «زندگی روزمره»

سلام دوست عزیز
ضمن خوشامدگویی، برای شروع یادگیری پیشنهاد میکنم لینک زیر رو مطالعه کنید.

سلام
من بسیار مبتدی هستم
چطور میتونم شروع کنم ؟

سلام دوست عزیز
ضمن خوشامدگویی، از لینک بالا میتونید استفاده کنید. برای افرادی که سطح مبتدی دارن هم منابع مورد نیاز گفته شده.

و یه نکته اینکه لطفاً قبل از تاپیک زدن در آینده لینک زیر رو مطالعه کنید و نکاتش رو رعایت کنید.