اشتراک طلایی یا مبتدی

سلام وقت بخیر من در تهیه اشتراک بین طلایی و نقره ای موندم حقیقتا . سطحم a1 هستش و واقعا ضعیفم بنظرتون کدوم بهتره؟ فعلا در حد مدرسه پیشروی کنم کافیه

1 پسندیده

سلام دوست عزیز وقتت بخیر
سطح A1 میشه مبتدی کسیکه تازه با زبان مورد نظر اشنا شده و میخواد یادش بگیره در این سطح اگر میتونین برید کلاس زبان یا توی مدرسه زبان تونو محکم پیش ببرید بزارید با حروف ها و صداها اشنا بشین کلمات مبتدی رو یاد بگیرید یکمی مکالمه در سطوح a1 and a2 یاد بگیرید بعدش اشتراک زبان‌شناس رو تهیه کنین بنظرم اینطوری بهتره،
اگه هم وقت و علاقه زیاد دارید میتونین از همین الان اشتراک مبتدی رو تهیه کنین و شروع کنین ب گوش دادن به انگلیسی واقعی،
بین اشتراک هم تفاوت هاشو خوده برنامه گفته
بنظرم برای شما اول با مبتدی شروع کنین بعدی رو طلایی بگیرید
سوالی داشتین در خدمتم.
موفق باشین.

1 پسندیده

سلام وقت بخیر

ببخشید بنده هم سطح مبتدی هستم اشتراک طلایی یکساله رو گرفتم

میخواستم بدونم چجوری میتونم بهترین استفاده رو میتونم بکنم

سلام دوست عزیز
برای شروع یادگیری میتونید از لینک زیر استفاده کنید.

حقیقتش 5ماهی زبان انگلیسی خوندم ولی خب نمیدونم سطح دقیقم چیه

به نظر من شما می تونید چند تا منبع مختلف رو تست کنید ببینید چقدرشون رو متوجه میشید و اون منبعی رو که ۸۰ تا ۹۰ درصد متوجه می شید رو بخونید.مثلا می تونید از منابع همون لینکی که بالاتر هستش برای تست استفاده کنید.هر سطحی که دیدید منابعش رو ۸۰ تا ۹۰ درصد متوجه می شید،سطح شما همونه.