سلام
من کمی گیج شدم
کدام رو یاد بگیرم
الان هر دو رو دارم یاد میگیرم ولی قاطی کردم
زبان یادگیری در این سایت کدام است؟و کدام را پیشنهاد میدهید
ممنون
سلام
من کمی گیج شدم
کدام رو یاد بگیرم
الان هر دو رو دارم یاد میگیرم ولی قاطی کردم
زبان یادگیری در این سایت کدام است؟و کدام را پیشنهاد میدهید
ممنون
سلام دوست عزیز
با توجه به ترجیح و یا علاقه خودتون میتونید یک لهجه رو انتخاب کنید.
از طریق دستهبندی های بریتیش و امریکن در قسمت کاوش، میتونید به منابعی که به این لهجهها هستن دسترسی داشته باشید.