چالش Lets talk برای درس Zero Waste (بدون اسراف)

سلام دوستان عزیز.

چند وقتی بود با خودم فکر میکردم که موارد مرتبط با این وبسایت داره خیلی منو از انگلیسی دور میکنه بنابراین تصمیم گرفتم حداقل در چالش های lets talk شرکت کنم :grinning:

از طرفی دخترها ظاهرا تو چالش فعالترن بنابراین خواستم در این مورد به آقا کامبیز هم بپیوندم که حداقل بشیم دو نفر :stuck_out_tongue: نیازمند حمایت بقیه‌ی پسرهای فعال گروه هستیم :muscle:

خلاصه دیروز درس Zero Waste رو دو سه بار گوش دادم و تصمیم گرفتم یه صحبتی در رابطش بکنم.

دو نکته:

۱- در رابطه با اسراف تو ایران یسری آمار و ارقام دادم که اصلا مطمئن نیستم درست باشه (همینجوری فی البداهه از خودم عدد رقم دراوردم :see_no_evil: ) ولی میدونم خیلی زیاده. بنابراین اصلا موثق نیست.

۲- یخورده دقت کردم تلفظم ضعیف شده چون دو ساله تکنیک سایه کار نکردم :expressionless:. از این به بعد سعی میکنم با استفاده از نرم افزار زبانشناس بهتر بشم :blush:

======================
این تاپیک مربوط به درس «درسنامه اصلی» در اپلیکیشن زبانشناس است (دوره «برنامه‌ی VIP آقای ای جی هوگ»، فصل «بدون اسراف»)

25 پسندیده

به شما پیشنهاد میکنم که از زبانشناس استفاده کنین
نرم افزار خوبیه :wink::joy:

یجوری میگین انگار نه انگار خودتون ساختینش :sweat_smile::sweat_smile:
شما بدون استفاده از زبانشناس و برنامه های دیگه عالی تشریف دارین نیازی به تمرین و ممرین ندارین :clap::clap::clap::blush::laughing:

2 پسندیده

خودمون درستش کردیم ولی تا الان وقت نکرده بودم ازش استفاده کنم. دیشب استفاده کردم دیدم چه امکانات خوبی داره نرم افزار جالبیه :joy::rofl:

10 پسندیده

سلام
به به ورودتون رو به این چالش تبریک میگیم . :grin: خیلی فکر خوبیه که شرکت کنید.اینطوری از بیانات شما هم مستفیض میشیم. ویس فالبداهه تونم خیلی خوب بود. :ok_hand: به امید مشارکت بیشتر شما و سایر اقایون :joy:

4 پسندیده

چه باحال :laughing::laughing:
و چه خوب که جوجه جغدتون هنوز در تخم تشریف دارن :joy:
آخه همیشه میفکریدم جوجه شما و آقای گلمیرزایی از همه مسن ترن :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 پسندیده

خیلی عالیه حسین آقا، دلمون واسه صدات تنگ شده بود :joy:
امشب منتظر چالش منم باشید، که بترکونیم اینجارو :money_mouth_face:

7 پسندیده

ئه از کجا جوجه جغد منو دیدین من که نشون ندادم! :thinking:

1 پسندیده

چشم بصیرت دارن مژده خانوم :joy:

1 پسندیده

:joy::joy::joy:

حالا بماااااااند :wink::wink::joy::joy:

ایول بی صبرانه منتظریم :blush:

دختراااا بادبان ها رو بکشین
کشتی عاقایون داره نزدیک میشه
سرعتو بیشتر کنین :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

3 پسندیده

عالی بود پیشرفتو کاملا میشه تو صداتون حس کرد :sweat_smile:

8 پسندیده

مرسی :smile:

عکسی هم که گذاشتی واقعا مفهوم داره. علی الخصوص برای ما که اسراف مواد غذاییمون واقعا بالاست.

1 پسندیده

همین الان تموم شد.
من حقیقتش هنوز فرصت نشده بود این قسمت از برنامه ای جی رو بخونم. با تفسیر خوبی که انجام دادی حتما درس بعدی ای که شروع می کنم همینه.
راستی آقا حسین به همه که میگم به شمام بگم صدات یادم میمونه :joy:

تیم بستیم در حد لالیگا :joy:

5 پسندیده

واقعا بعضی نکاتی که مطرح میکنن فکر کنم اصلا باید در برنامه آموزشی مدارس قرار بگیره. حالا سوای این چالش های lets talk به نظرم بایستی یسری چالش هم راه بندازیم که این موارد رو تو زندگی خودمون اعمال کنیم و فقط شنونده نباشیم.

7 پسندیده

دقیقا همینطوره
راستش من خودم بعد شنیدن درس ریشه ها خیلی رو این قضیه فامیل و فرهنگ و این که رو یه جای خاص ارتباط ایجاد کنم، متمرکز و حساس شدم.
من قبل این درس اصلا حوصله مهمونی رفتن و پرسیدن درباره گذشته خونوادمو نداشتم. معمولا خونواده می رفتن جایی باهاشون نمی رفتم.
تقریبا الان دارم تمرین می کنم این عادت رو کنار بزارم و بیشتر به خونوادم سر بزنم. چند شب پیش از خالم درباره خاطرات گذشته و مامانم پرسیدم.
کلی خاطره باحال که بعضیاش خیلی بامزه بود گفت. همونطور که ای جی بهش اشاره می کنه یه حس نزدیکی و امنیت خاصی بهم دست داد و دوست داشتم بیشتر از اینا بدونم. واسه همین مطمئنا بیشتر باید سوال بپرسم.

درباره چالش هم باید یه طوفان مغز ها راه بندازیم که این یه مورد رو بچه ها ایده هاشون رو بدن، ببینیم چجوری میشه اینو پیاده کرد که همه کاربرا با هر سطحی که دارند، هم بتونن انگلیسیشون رو به چالش بکشن و هم در این باره بتونن از تجربیاتشون بگن.

10 پسندیده

الان دارم گوش میکنم…فک میکنم یه مقدار بی معنی گفتن عالی یا هر کلمه دیگه…چون خودتون کاملا به میزان تسلطتتون واقفید…اما خوشحالم شما به عنوان مدیر خودتونو خیلی جدا نمیکنین…حس میکنم همون اشتیاق بچه ها برای ارسال پادکستاشونو دارین …حداقل من تو تن صداتون حسش کردم…این نوع برخوردتونو دوست دارم :rose:

7 پسندیده

اقای ناصری قبول نیست. گروه پسرا با داشتن شما دوپینگی میشه
:joy::joy::joy::joy::joy:
ممنون که ما رو همراهی می کنید و بهمون انرژی میدین

3 پسندیده

نه بابا من که نخودی محسوب میشم :grinning: یخورده عقب مونده بودم که با این چالشا سعی میکنم دوباره روز به روز بهتر بشم. :blush:

1 پسندیده

به به، سرانجام کامیاب شدم سدای گرم تان را بشنوم، همیشه دوست داشتم انگلیسی سخن گفتن شما را بشنوم. این تاپیک را امروز یافتم. :grinning:
بهره بردم. با این که سطح ام پایین است ولی بیشتر سخنان تان را دریافتم. (~more than 95%) :clap::heart_eyes::hibiscus:

4 پسندیده

سلام بسیار کار خوبی کردیند
واقعا شگفت زده شدم عالی بود جناب ناصری عزیز :rose::rose::rose::rose:

3 پسندیده

خواهش می‌کنم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

3 پسندیده