سلام وقت بخیر من کلمات انگلیسی رو در حد b2 میدونم اما نمیتونم جمله سازی کنم هم گرامرم مشکل داره و هم مکالمه ممنون میشم بهترین دوره رو بهم بگین که شروع کنم
سلام دوست عزیز
میتونید با توجه به سطحتون از منابعی که داخل لینک زیر گفته شده استفاده کنید.
در این مقاله برای سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته، برنامهی مناسب برای شروع یادگیری زبان انگلیسی قرار داده شده است که با آن بتوانید از همین امروز شروع کنید.
سلام به همه دوستان.
من روزانه بالای 20، 30 پیغام در پلتفورمهای مختلف دریافت میکنم و به شخصه تازگیا نمیتونم بهشون پاسخ بدم.
از اونجایی که نمیخوام شرمنده کسی بشم، تصمیم گرفتم این مقاله رو بنویسم و یه مسیر یادگیری برای شما رسم کنم. شما میتونید با استفاده از این مسیر یادگیری، به پاسخ مرسوم ترین سوال یعنی «چطور یادگیری زبان رو شروع کنم»…
و لینکهای زیر هم میتونه براتون مفید باشه.
سلام دوست عزیز
از طریق لینک زیر میتونید به منابع مورد نیاز سطح خودتون به همراهی برنامه ریزی برای یادگیری، دسترسی داشته باشید.
وهمین طور لینکهای زیر:
سلام دوست عزیز
برای مکالمه دوره انگلیسی قدرت رو پیشنهاد میکنم چون کمک میکنه تا سلیس و روان صحبت کنید، تلفظ، ساختار و همچنین لهجه رو بهبود میده.
و همین طور بهتون پیشنهاد میکنم لینکهای زیر رو هم مطالعه کنید.