نمایشگاه الکامپ🔮

سلام، وقت همگی دوستان تیم زبانشناس بخیر.:gem_stone:

هر ساله یه رویدادی تو نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشه به اسم الکامپ که تیم های مختلف فناوری و برنامه نویسی از شاخه های مختلف تو این رویداد شرکت میکنن. از استارتاپ های کوچیک و نوپا گرفته تا شرکت های بزرگ و مشهور. طی چند سالی که به این رویداد رفتم ندیدم که زبانشناس هم حضور پیدا کرده باشه. زبانشناس به عنوان اپلیکیشنی که نقش تاثیرگذاری تو حوزه آموزش زبان انگلیسی بر بستر سایت و موبایل داشته میتونه حضور پر رنگی داشته باشه. امیدوارم رو این موضوع هم فکر بشه و اگه امکانش بود و رویداد امسال برگزار شد تدارک یه غرفه رو ببینید. هم میتونه جنبه تبلیغاتی گسترده براتون داشته باشه و هم فرصتی بشه تا با کاربراتون تعامل حضوری داشته باشید. با آرزوی موفقیت.:rose:

@hnaseri @afsaneh_boroumand @fatemekgr @YoKambiz @hana_goli @mohadese_rh @s_salehi @light_mohammad @shabnam751

14 پسندیده

سلام
امسال نمایشگاه برگزار میشه؟
چه زمانی؟

3 پسندیده

قرار بود ۸ تا ۱۱ خرداد باشه. با این وضعیت احتمالاً تغییر کنه.

5 پسندیده

مرسی بابت اطلاع رسانی

من فکر کردم امسال برگزار نمیشه

اگه بیفته خرداد یا یه کم دیرتر بهتر میشه

3 پسندیده

چه پیشنهاد خوبی… کاش بچه‌های زبانشناس حضور پیدا کنن:heart_eyes:

4 پسندیده

هنوز دقیق معلوم نی اطلاع میدن

3 پسندیده

بسیاااار بسیار من استقبال میکنم از این موضوع. راستش من هر سال این موضوع رو مستمر پیگیری میکردم منتها به دلیل تمرکز زیاد تیم‌ها روی موارد دیگه امکانش وجود نداشت. امسال هم مثل سال‌های قبل تلاش میکنم پیگیری کنم اگر همکاران موافقت کنن حتما یکی از افرادی که در غرفه خواهید دید خواهم بود:grin::rose::folded_hands:

8 پسندیده

خیلی خوشحال میشیم:gem_stone:

امیدوارم آقای ناصری و بقیه اعضای تیم هم موافقت کنن. فرصت خیلی خوبی میتونه باشه.

3 پسندیده

کاش منم تهران بودم میتونستم بیام ، خیلی دوست دارم یه بار عوامل زبانشناس رو ببینم از نزدیک ، حداقل یه تشکر کنم :folded_hands:t2::grin:

4 پسندیده

بسیار عالی. :clap::clap::+1:

اگه این اتفاق رخ بده منم نهایت تلاشمو می کنم که از نمایشگاه بازدید کنم. :slightly_smiling_face:

فقط برای دیدن عزیزان زبانشناس. :smiling_face_with_three_hearts::bouquet:

حداکثر مسافت از مشهد تا تهران رفت و برگشت ۲۰۰۰ کیلومتر بیشتر نیست پس کار زیاد سختی نخواهد بود فقط اگه شرایط کشور آروم باشه انشالله. :innocent:

عوامل محترم زبانشناس فقط اگه اومدم و گفتم وحید ۲۴۰ منم لطفا تحویلم بگیرین. :grinning_face::rofl:

3 پسندیده

ایشالاااا

اگه بشه عالی میشه

امیدوارم منم بتونم بیام تهران و حضور پیدا کنم، هم شما و هم بقیه‌ی بچه های زبانشناس رو ببینم…

:blush::heart:

4 پسندیده

نمایشگاه کتاب کی برگزار میشه؟

2 پسندیده

پستم ویرایش شد

من نمایشگاه بین المللی رو با نمایشگاه کتاب اشتباه گرفته بودم، فکر میکردم شما نوشتید تو نمایشگاه کتاب یک بخشی هم واسه نرم افزارها وجود داره… درواقع من اشتباه خونده بودم:sweat_smile::woman_facepalming:t3:

والا نمایشگاه کتاب رو دقیق نمیدونم، هر سال اواسط اردیبهشت ماه برگزار میشد، باید ببینیم امسال برگزار میشه یا نه… و تاریخش کی میشه

اگه خبردار بشم تو این تاپیک میگم

4 پسندیده

الکامپ و کتاب دو رویداد کاملاً جداست که جفتش توی نمایشگاه بین المللی در بازه های جدا برگزار میشه. البته برای کتاب ممکنه در جاهای دیگه هم برگزار کنن.

نمایشگاه کتابو من دو سه سال پیش با یه سری از دوستان رفته بودم همونجا. اونم رویداد بزرگیه و ارزش رفتن داره.

4 پسندیده

بله متوجهم

من متن‌تون رو خوندنی به اشتباه نمایشگاه کتاب خونده بودم:sweat_smile:، حواس پرتی از خودم بود دقت نکرده بودم:woman_facepalming:t3:

منم یک بار سال ۸۹ رفتم نمایشگاه کتاب و واقعا جالب بود برام

ولی اون موقع مثل الان کتابخون نبودم یا مترجم کتاب نبودم کتابای خودمم باشه

چند ساله خیلی به خاطر چاپ کتابام و دیدار از غرفه انتشاراتمون علاقه مندم برم، ولی متاسفانه قسمت نشده

امسالم نمیدونم بشه یا نه

4 پسندیده