هر ساله یه رویدادی تو نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشه به اسم الکامپ که تیم های مختلف فناوری و برنامه نویسی از شاخه های مختلف تو این رویداد شرکت میکنن. از استارتاپ های کوچیک و نوپا گرفته تا شرکت های بزرگ و مشهور. طی چند سالی که به این رویداد رفتم ندیدم که زبانشناس هم حضور پیدا کرده باشه. زبانشناس به عنوان اپلیکیشنی که نقش تاثیرگذاری تو حوزه آموزش زبان انگلیسی بر بستر سایت و موبایل داشته میتونه حضور پر رنگی داشته باشه. امیدوارم رو این موضوع هم فکر بشه و اگه امکانش بود و رویداد امسال برگزار شد تدارک یه غرفه رو ببینید. هم میتونه جنبه تبلیغاتی گسترده براتون داشته باشه و هم فرصتی بشه تا با کاربراتون تعامل حضوری داشته باشید. با آرزوی موفقیت.
بسیاااار بسیار من استقبال میکنم از این موضوع. راستش من هر سال این موضوع رو مستمر پیگیری میکردم منتها به دلیل تمرکز زیاد تیمها روی موارد دیگه امکانش وجود نداشت. امسال هم مثل سالهای قبل تلاش میکنم پیگیری کنم اگر همکاران موافقت کنن حتما یکی از افرادی که در غرفه خواهید دید خواهم بود
من نمایشگاه بین المللی رو با نمایشگاه کتاب اشتباه گرفته بودم، فکر میکردم شما نوشتید تو نمایشگاه کتاب یک بخشی هم واسه نرم افزارها وجود داره… درواقع من اشتباه خونده بودم
والا نمایشگاه کتاب رو دقیق نمیدونم، هر سال اواسط اردیبهشت ماه برگزار میشد، باید ببینیم امسال برگزار میشه یا نه… و تاریخش کی میشه