چالش جیغ‌جیغ انگلیسی💃

وای عزیزم واقعا سختههه:sob::sob::sob:

خیلی صبور میخواد:pleading_face::mending_heart::people_hugging::people_hugging::people_hugging::people_hugging::people_hugging:

حالا اشکال نداره فعلا استراحت کن هروقت دلت خواست ویس بفرست اصلا به خودت فشار نیار:heart::people_hugging:

2 پسندیده

10 پسندیده

بفرمایید هر چقدر میخواین بستنی برای شما:ice_cream::ice_cream::ice_cream::ice_cream::grin::growing_heart:

من تصور کردم حالم بد شد عزیزممم:sob::sob::sob::sob::sob::fearful::fearful::fearful:

2 پسندیده

Very beautiful.

2 پسندیده

Thanks a lot :heart_eyes:

1 پسندیده

عالی بود:smiling_face_with_three_hearts::ok_hand::sparkles:

صداتون شبیه معلم زباناست :grin::heart_with_ribbon: کلمات رو همین طوری تلفظ میکنن:smiling_face_with_tear:

4 پسندیده

بهش فکر نکن ووی الهی :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: رو پوستش ترمیم کننده بزن

1 پسندیده

اره زدم همون اول

1 پسندیده

مرسی عزیزم :heart_eyes: خیلی خوشحالم کردی :bouquet:

1 پسندیده

:sparkling_heart::cherry_blossom::smiling_face_with_three_hearts:ا

1 پسندیده

تنکیوووو:heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face:

1 پسندیده

طیبه جان عالی بود ویست

تلفظت هم خیلی خوبه:heart_eyes:

من میخواستم توی تاپیکت ازت بپرسم ولی خب یادم رفت

اسم دوره هایی ک کار کرده بودی رو نوشته بودی

برای اسپیکینگ میشه بگی چ کارهایی کردی با توجه ب اینکه کاملا سلف استادی جلو رفتی؟

4 پسندیده

ممنون عزیزم لطف دارید

تگتون کردم که دوره هایی که خوندم رو ببینید

2 پسندیده

ممنون عزیزم

آره دوره ها رو دیده بودم

منظورم اینه ک برای تلفظ و اسپیکینگ

شدوینگ کار کردین با این دوره ها؟

1 پسندیده

به به بسی لذت بردیم، منم دوست دارم مثل شما صحبت کنم.:smiling_face_with_tear:

3 پسندیده

برای روان صحبت کردن جدای از دوره یه سری کارا رو باید کرد که زودتر به نتیجه رسید
:white_check_mark: اول گوش دادن زیاد - که باعث میشه گوش به جملات صحیح عادت کنه
:white_check_mark:دوم شددو زیاد - که باعث میشه دهان به جملات صحیح گفتن عادت کنه
:white_check_mark: و در نهایت تولید یا حرف زدن - که برای شروع دوره های سوال و جواب عالیه و در نهایت خلاصه داستان هایی که گوش میدید رو بگید چون درستش رو بارها شنیدید متوجه اشتباه هاتون میشید
و بعد با هوش مصنوعی یا فرد واقعی تمرین میکنید
اینها همگی به روان صحبت کردن شما کمک میکنه

( توی سطوح بالاتر خلاصه درس اصلی رو بازگو میکنید )

9 پسندیده

ممنونم بسیار لطف دارید ، شما هم وویس هاتون رو گوش کردم خیلی خوب و با ارامش حرف میزنید باریکلا :bouquet:

2 پسندیده

ممنونم طیبه جان:revolving_hearts:

1 پسندیده

سلام به همگی :cherry_blossom:

کلی از ویس هاتونو گوش کردم کیف کردم

ماشالله به خلاقیت ، تلفظ ، لهجه و ..‌ :heart_eyes::heart_eyes:

خیلی ها میگفتین مبتدی هستین ولی صدای ضبط شدتون چیزدیگه ای میگفت :wink:

5 پسندیده