سلام اینم از فصل دو مستر سمیول
کوثری چه خوب میخونییی![]()
![]()
![]()
![]()
صدات و تلفظت عالیه![]()
![]()
راس میگی؟ پس برم گوش بدم ![]()
عشقی![]()
![]()
واقعا جوریکه تو گفتی سطحم اینه و میترسم
تصور نمیکردم اینجوری بخونی![]()
![]()
برو بخون عالی میخونی![]()
![]()
قلبم![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
نه نگفتم از روخوانی میترسم اسپکینگم ضعیفه دوستان میگفتن نترس حرف بزن
من تجربه بچگیم رو میگم
من قبل از مدرسه هیچ وقت فارسی حرف نزده بودم و کارتون اینام شبکه آذربایجان نگا میکردم و مدرسه هم در واقع فارسی حرف نمیزدیم فقط فارسی میخوندیم بعد دقیقا مثل روش ای جی یک درس رو حدود یک هفته تکرار میکردیم و تو کل تایم مدرسه کارمون این بود که بخونیم و گوش کنیم و انقدر این کارو تکرار کردیم که ناخودآگاه تونستیم کم کم فارسی حرف بزنیم
بنظرم تکرار و خوندن خیلی تاثیر داره
دقیقا مثل روش ای جی بوده بد ای جی یه خوبی دیگه که دارن سوال جوابم میکنه
منم فارسیو از کارتون یاد گرفتم صب تاشب جلو تلوزیون فقط کارتون ماهم ترکیم و مدارسمونم ترکی حرف میزنن ![]()
ما یه مورد داشتیم یه بچه تلوزیون دستش بود همش کارتون نگاه میکرد مامانه هم کاریش نداشته ، یه دفعه میبیننش داره با همه عربی حرف میزنه ![]()
مامانه دیگه نزاشت بچش تلوزیون نگاه کنه ![]()
صحیح
تو اخبار نشون میداد تویکی از همین روستاها ایران یه پسره شبکه خبر زبان روسی بود یا فرانسوی یادم نیست علاقه داشته نگا میکرده و همینجوری بدون اینکه بفهمه یادگرفته در کل ذهن بچه خیلی زود جذب میکنه
میگن تا ۷ تا زبان رو میتونه یاد بگیره
سلام دوستان
چپتر ۳ از دیقه ۲ تا ۴
عالی![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
اره اونم عین زبان مادری
مرسی
![]()
Chapter three
از اول تا دقیقه ۲
Chapter 3
4:00-6:00
Chapter 3….Santa rosita
امشب فکر میکنم صدام مردونه شده![]()
![]()
![]()
![]()
عالی بوددد![]()
![]()
یکم صداتون خسته بود معلومه روز پرکاری داشتین ولی احسنت به شما واقعا![]()
![]()
![]()
چه کلمات رو خوب تلفظ میکنی فاطمه جونییی![]()
![]()
![]()
نیره عصبی خوندی![]()
خیلی خوشم اومدددد ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
جدییی![]()
مرسی از روحیه دادنت جیگر![]()
![]()
![]()
![]()
![]()