چالش جیغ‌جیغ انگلیسی💃

سلام اینم از فصل دو مستر سمیول

12 پسندیده

کوثری چه خوب میخونییی:sob::sob::growing_heart::growing_heart:

صدات و تلفظت عالیه:face_holding_back_tears::heart_eyes:

2 پسندیده

راس میگی؟ پس برم گوش بدم :rofl:

عشقی:heart_hands::face_blowing_a_kiss:

1 پسندیده

واقعا جوریکه تو گفتی سطحم اینه و میترسم:unamused_face:تصور نمیکردم اینجوری بخونی:face_holding_back_tears::growing_heart:

برو بخون عالی میخونی:smiling_face_with_tear::pinched_fingers:

قلبم:face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts:

1 پسندیده

نه نگفتم از روخوانی میترسم اسپکینگم ضعیفه دوستان میگفتن نترس حرف بزن

2 پسندیده

من تجربه بچگیم رو میگم

من قبل از مدرسه هیچ وقت فارسی حرف نزده بودم و کارتون اینام شبکه آذربایجان نگا میکردم و مدرسه هم در واقع فارسی حرف نمیزدیم فقط فارسی میخوندیم بعد دقیقا مثل روش ای جی یک درس رو حدود یک هفته تکرار میکردیم و تو کل تایم مدرسه کارمون این بود که بخونیم و گوش کنیم و انقدر این کارو تکرار کردیم که ناخودآگاه تونستیم کم کم فارسی حرف بزنیم

بنظرم تکرار و خوندن خیلی تاثیر داره

8 پسندیده

دقیقا مثل روش ای جی بوده بد ای جی یه خوبی دیگه که دارن سوال جوابم میکنه
منم فارسیو از کارتون یاد گرفتم صب تاشب جلو تلوزیون فقط کارتون ماهم ترکیم و مدارسمونم ترکی حرف میزنن :joy:

7 پسندیده

ما یه مورد داشتیم یه بچه تلوزیون دستش بود همش کارتون نگاه میکرد مامانه هم کاریش نداشته ، یه دفعه میبیننش داره با همه عربی حرف میزنه :grin:

مامانه دیگه نزاشت بچش تلوزیون نگاه کنه :slightly_smiling_face:

9 پسندیده

صحیح

تو اخبار نشون میداد تویکی از همین روستاها ایران یه پسره شبکه خبر زبان روسی بود یا فرانسوی یادم نیست علاقه داشته نگا میکرده و همینجوری بدون اینکه بفهمه یادگرفته در کل ذهن بچه خیلی زود جذب میکنه

6 پسندیده

میگن تا ۷ تا زبان رو میتونه یاد بگیره

4 پسندیده

سلام دوستان
چپتر ۳ از دیقه ۲ تا ۴

10 پسندیده

عالی:clap::clap::clap::sparkles::sparkles::sparkles::tada::tada::tada:

2 پسندیده

اره اونم عین زبان مادری

1 پسندیده

مرسی :cherry_blossom: :hibiscus: :folded_hands: :white_flower:

1 پسندیده

Chapter three

از اول تا دقیقه ۲

10 پسندیده

Chapter 3

4:00-6:00

11 پسندیده

Chapter 3….Santa rosita

امشب فکر میکنم صدام مردونه شده:joy::rofl::woman_beard:t2::woman_beard:t2:

9 پسندیده

@111204

عالی بوددد:100::ok_hand:

یکم صداتون خسته بود معلومه روز پرکاری داشتین ولی احسنت به شما واقعا:clap::clap::clap:

@fatemeh11251

چه کلمات رو خوب تلفظ میکنی فاطمه جونییی:melting_face::star_struck::growing_heart:

نیره عصبی خوندی:see_no_evil_monkey::rofl: خیلی خوشم اومدددد :sob::sob::sob::heart_on_fire::heart_on_fire::heart_on_fire:

5 پسندیده

جدییی:grin::face_with_hand_over_mouth: مرسی از روحیه دادنت جیگر:heart::cherry_blossom::kiss_mark::face_holding_back_tears::smiling_face_with_three_hearts:

4 پسندیده