فدات عزیزی عزیزم
خواهش![]()
![]()
ولی واقعی گفتم به ویست توجه کن خیلی خوب تلفظ میکنی![]()
![]()
چند سری وویس گرفتم و توهمشون صدای وروجکم بود دیگ گفتم بفرستم بماند ب یادگار ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ای مادر![]()
![]()
![]()
Hey sweetie
your voice is so quiet ![]()
![]()
![]()
قربونتون بچه ها کیوتی از خودتونه![]()
![]()
![]()
من یکم تنبل شده بودم اینجا دیگه چیزی نمیفرستادم و با خود گفتم بیا اصلا ۱ دقیقه بفرست.
یک دقیقه اول بخش سوم ![]()
و نتیجه این شد که مشاهده میکنید. ![]()
![]()
![]()
درود ![]()
منم سعی میکنم تا فردا از بخش سوم بفرستم
فکر کنم نتا وصل شده همه رفتن ،![]()
برگردید
![]()
سلاممم
منم واقعا درگیرم نه اینکه بگم حواصم پرت اینستا شده، ولی یهو حجم عظیمی کار ریخت رو سرم و تا یذره یسری چیزا تو روال بیوفته ، کمتر میتونم زبان بخونم. ولی سعی میکنم چالشو کنارتون ادامه بدم حتما
آری فکر میکنم همینطوره.
@nayere1996 @sorena101 @mehrabt @ms.kosar @111204 @fateme67 @tayebe212 @tayebe212 @mosioo
@sanaz-m @samiramisss @mohamadreza63
و … ( ایدی های پیشنهادیو زدم فقط اگه کسی جا موند معذرت)
سلام بچهها ![]()
میدونم سر همه شلوغه، ولی حیفه زنجیره چالشمون قطع بشه. فردا ویسهای چپتر ۴ رو بفرستید که دوباره روی روال بیفتیم. ![]()
ایدا حضور نداره، من موقتا نقش منشی چالش رو بر عهده گرفتم. ![]()
@a_ayda_a
ببخشید خانم منشی، صاب ملک تشریف ندارن؟
سلام، نه نمیدانید. چون اتفاقا سر من شلوغ نیست.
خیر .ولی اختیارات تام به بنده دادن. از فردا جریمه دیرکرد هم داریم.
نفری ۱ میلیون تومان وجه بی ارزش مملکت رو به شماره کارت ارسالی به پی وی واریز میکنین
پس شما اولین نفری هستی که فردا ویس چپتر ۴ رو میفرستی ![]()
اگه زود بفرستیم سبد کالا بهمون تعلق میگیره؟
در این مورد باید با خود صاب ملک صحبت کنین![]()
تا درودی دیگر بدرود…![]()
مرسی فاطمه جان
کار خوبی کردی دوباره چالش رو بهمون یادآوری کردی
البته من فراموشش نکرده بودم،، چند روزه میخوام ویس بگیرم بفرستم فرصت نشده، چپتر ۲و۳ موند متاسفانه…
از چپتر۴سعی میکنم امروز ویس بگیرم بفرستم تا با گروه همراه بشم![]()
سلام عزیزم
ممنون بابت یادآوری![]()
سیلاااامممم ![]()
![]()
![]()
![]()
من برگشتمممممم![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()