چالش جیغ‌جیغ انگلیسی💃

خیلی عالی بود عزیزم:star_struck::clap::ok_hand::100:

خیلی دلنشین بود:melting_face::cherry_blossom:

4 پسندیده

خیلی ممنونم عزیزم:face_blowing_a_kiss::heart:

خیلی خوبه که چالش رو باهم پیش ببریم چون بعضی وقتا حواسم پرت میشه و یادم میره :pleading_face:

واقعا خوشحال شدم پیامت رو دیدم :smiling_face_with_tear::sparkling_heart:

حتما ویس بخش ۴ رو هم میفرستم:saluting_face:

4 پسندیده

مررررسی آیدای عزیزم :heart_eyes: :face_blowing_a_kiss:ممنون که شنیدی و نظر دادی :heart:

4 پسندیده

:heart::heart::heart::heart::heart::face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::growing_heart::growing_heart::growing_heart::growing_heart::growing_heart:ا

عزیزم خواهش میکنم عالی خوندی :hugs: ولی مسئول این تاپیک و این چالش آیدا جان هست:sweat_smile::heart:

4 پسندیده

سلام بچه ها. قسمت ۴ ام .پیست سانتا رزیتا. آخرای داستان رو خوندم.

8 پسندیده

یک دقیقه آخر بخش سوم

7 پسندیده

Hi dear friend. Thank you :blush:seeing you here with us is a pleasure!.

1 پسندیده

دیگه شبا ویس نمیگیرم ادم جون نداره حرف بزنه:rofl::rofl:

بریم بیهوش شیم

شب همگی خوشش

9 پسندیده

@111204 @a_ayda_a @nayere1996 @nayere1996 @saghar_wine1

عالی بودین :heart_eyes: ماشالا ماشالا چشم نخورید:nazar_amulet::nazar_amulet:

@mosioo

موسیو بازم بخون برامون:clap:قشنگ بود

برا همه بچه های تاپیک:backhand_index_pointing_up:

5 پسندیده

عه پس مرسی آیدا :joy:

2 پسندیده

چرا مرسی از خانم‌نیره؟

1 پسندیده

زیاد سخت نگیرید، خیلی خوب خوندید و بهتر هم خواهد شد اگر ادامه بدید. :clinking_glasses::ok_hand:t3:

2 پسندیده

چرا همیشه صدای پرنده میاد؟ نکنه پرنده ها رو زندانی کردید! :pleading_face:

1 پسندیده

پس من چی ؟! :smiling_face_with_tear:

1 پسندیده

چشم :joy::bouquet:

1 پسندیده

Thank you my dear friend​:folded_hands::cherry_blossom::star_struck:

1 پسندیده

ای مادر:joy::smiling_face:توی این ویس صدای اردکام‌ هست، یه جفت اردک دارم موقعی که صدامو میشنون شروع میکنن به سر و صدا:grinning_face_with_smiling_eyes:فکر میکنن غذا اومده،

بقیه روزها هم صدای گنجشک ها از حیاط خونمون هست. براشون آب و دون میذاریم. دسته جمعی میان رو داربست ها میشینن ، زیر برگ های درخت انگور:grinning_face_with_smiling_eyes:

6 پسندیده

شما سروری :waving_hand:

منظورم شما بود i mixed up

1 پسندیده

سلام دوستان…

من حدود یک مین از اوایل فصل۴ کتاب رو خوندم… چون واقعا سرم شلوغه و نمی رسم، ولی میخوام هر سری هر چقدر که تونستم بخونم و بفرستم و باهاتون همراه بشم ک جا نمونم:smiling_face_with_three_hearts:

10 پسندیده