خیلی عالی بود عزیزم![]()
![]()
![]()
![]()
خیلی دلنشین بود![]()
![]()
خیلی عالی بود عزیزم![]()
![]()
![]()
![]()
خیلی دلنشین بود![]()
![]()
خیلی ممنونم عزیزم![]()
![]()
خیلی خوبه که چالش رو باهم پیش ببریم چون بعضی وقتا حواسم پرت میشه و یادم میره ![]()
واقعا خوشحال شدم پیامت رو دیدم ![]()
![]()
حتما ویس بخش ۴ رو هم میفرستم![]()
مررررسی آیدای عزیزم
ممنون که شنیدی و نظر دادی ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ا
عزیزم خواهش میکنم عالی خوندی
ولی مسئول این تاپیک و این چالش آیدا جان هست![]()
![]()
سلام بچه ها. قسمت ۴ ام .پیست سانتا رزیتا. آخرای داستان رو خوندم.
یک دقیقه آخر بخش سوم
Hi dear friend. Thank you
seeing you here with us is a pleasure!.
دیگه شبا ویس نمیگیرم ادم جون نداره حرف بزنه![]()
![]()
بریم بیهوش شیم
شب همگی خوشش
@111204 @a_ayda_a @nayere1996 @nayere1996 @saghar_wine1
عالی بودین
ماشالا ماشالا چشم نخورید![]()
![]()
موسیو بازم بخون برامون
قشنگ بود
عه پس مرسی آیدا ![]()
چرا مرسی از خانمنیره؟
زیاد سخت نگیرید، خیلی خوب خوندید و بهتر هم خواهد شد اگر ادامه بدید. ![]()
![]()
چرا همیشه صدای پرنده میاد؟ نکنه پرنده ها رو زندانی کردید! ![]()
پس من چی ؟! ![]()
چشم ![]()
![]()
Thank you my dear friend![]()
![]()
![]()
ای مادر![]()
توی این ویس صدای اردکام هست، یه جفت اردک دارم موقعی که صدامو میشنون شروع میکنن به سر و صدا
فکر میکنن غذا اومده،
بقیه روزها هم صدای گنجشک ها از حیاط خونمون هست. براشون آب و دون میذاریم. دسته جمعی میان رو داربست ها میشینن ، زیر برگ های درخت انگور![]()
شما سروری ![]()
منظورم شما بود i mixed up
سلام دوستان…
من حدود یک مین از اوایل فصل۴ کتاب رو خوندم… چون واقعا سرم شلوغه و نمی رسم، ولی میخوام هر سری هر چقدر که تونستم بخونم و بفرستم و باهاتون همراه بشم ک جا نمونم![]()