اینجا با آینده خودمون حرف میزنیم ۷ سال بعد وقتی برگشتیم به این تاپیک جواب خودمونو میدیم. اینی که الان هستیم ازمون توقع داره ۷ سال بعد بهتر بشیم پیشرفت کرده باشیم. نمیخوام شرمنده الانم بشم
هی سورنا ۷ سال بعد باید انگلیسیت فول شده باشه بتونی راحت حرف بزنی، راحت بفهمی، فیلمارو بدون زیر نویس ببینی و لذت ببری از صحنه به صحنش دیگه چشمت دنبال زیر نویس نباشه اعتماد بنفست هم حتما بیشتر شده و البته اونقدری پول جمع کردی که بتونی سفر خارجی بری منتظر جوابتم تا ۷ سال اون موقعه ۳۰ ساله شدی پخته تر شدی
هفت سال دیگه میام اینجا و به خودم افتخار میکنم که هیچگاه پدر نشدم و یک نفر دیگه رو به این جهان مزخرف پرتاب نکردم و باعث رنج و بدبختیش نشدم.
اگه خواستید بگید پاکش کنم.
جاوید شاه
استادمون میگفت ۱۰ سال بعد خودتون رو کجا میبینید به جایگاه ۱۰ سال بعدتون فکر کنید الان بخاطر اون شخصی که ۱۰ سال بعد میخوای بشین تلاش کنید
ولی متاسفانه من نمیتونم تصور کنم
حتما میتونی سورنا
بهترین ها منتظرتن تو سخت تر از اینا رو گذروندی مرزبانی و تکاوری![]()
این هدفا که گفتی رو با تلاش میتونی بدست بیاری
ممنونم شما هم اون چیزای که دوست داری تو بلند مدت بهش برسی بنویس
تصور نکن اون چیزی الان داری براش تلاش میکنی رو بنویس آیا ۷ سال دیگه رسیدی بهش
امیدوارم هفت سال دیگه زنده باشیم و شکوفایی و شکوه دوباره ایران عزیزمون رو ببینیم.
آخه هرچی تاحالا نوشتم و خواستم نشده میترسم ![]()
درود زیبای عزیزم
الان تو بیشتر از سه دهه است که توی این جهان هستی زندگی میکنی و امیدوارم خونه امن خودت رو ساخته باشی
امیدوارم بتونی خودت باشی و زندگی رو باهات دوست داشتنی تر برخورد کنه.
You look 18
But I’m actually 23
خب. نمیدونم ۷ سال دیگه زنده هستم یا نه.
اما فاطمههه اگه زنده ایو این پیامو میخونی
سلامم
اول اینکه اگه تا ۳۰ سالگی موهات سفید شده ، دیگه واقعا افرین که ادامه دادی![]()
تو الان یه ادم پر تجربه هستی
دوم اینکه زبانو چیکار کردی دختر؟
ادامه دادی دیگه؟ نداده باشی باید کلی التماسم کنی ببخشمت. تاززززه اونم شرط داره. باید بشینی دوباره ادامه بدی![]()
ولی میدونم که ادامش میدی. حتی اگه یجاهایی اتفاقاتی بیوفته ک مانعش بشه تو بازم شروع میکنی. میشناسمت![]()
اااا راستییی هنوزم هر روز ۱ ساعت میرقصی یا تنبل شدی؟![]()
![]()
امیدوارم توی این هفت سال یاد گرفته باشی که به خودت سخت نگیری. گاهی ول باشی هم خوبه
در کل امیدوارم خیلی چیزارو یاد گرفته باشی![]()
فاطمهی ۲۳ سالهات - ۲۰۲۶
اما من نوشتم یکیش شد البته با تاخیر ولی شد دیگه این مهمه همم؟
یه چیزی بگم از روزی که تغییر رو می خوای شروع کنی دقیقا همون روز یا فرداش یه جوری میشه که نخوای ادامه بدی یه نیروی دافعه دیدم که می گم
منم خیلی نوشتم ولی نشد الان بعضی کاغذام رو پیدا میکنم پوزخند میزنم و میدازم سطل آشعال
البته من از شرایط الانم ناراحت نیستم فقط یاد گرفتم هیچ وقت هیچ چیزی رو بزور نخوام
اصلا همین که هدفت رو مینویسی بهت شوک وارد میشه و بیخیال میشی
بنظرم آدم هدف بزرگ نباید بزاره چون باورش براش سخت میشه و کلا بیخیال میشه
چه جالب الان داشتم کتاب های که اون زمان می خوندم رو نگاه می کردم( آمریکن ها رو ) واقعا اشکم گرفت شاید در دید کلی راحت بیاد ولی واقعا سختی های خودش رو داشت می خواستم یه نکته ای بگم اگه دیدین زبان رو آسون یاد می گیرید بدونید اون کار کارساز نیست و وقت تلف کردنه و آنچنان درگیرش نیستی یا اصلا یاد نمی گیری یا زمان زیادی ازت میبره و اگر هم یاد گرفتی ناقص یاد می گیری و بعضی وقتا با خودم میگم الان کردی زبان شد که چی ؟؟؟ در کل می خواستم بگم در حد هدفتون زبان بخونید زیاد ادامه دادن هم آدم رو خسته می کنه و هم ناامید مثلا من کارای آیلتس و تافل رو جور کردم که هدفمم این بود دیگه الان فقط یه چند ساعتی مطالعه و پادکست گوش میدم تا مطالب یادم نره ولی این مسیر رو شروع می کنید واقعا سختی های زیادی داره که باید باهاش رو به رو بشید مخصوصا (از سطح B1 می خوای بری B2) برای من بیشتر سختی مسیر این بخش بود امیدوارم به هر چی که می خواید برسید
به این دلیل که آینده پیش بینی ناپذیره و خیلی چیزا در ما و بیرون از ما تغییر میکنه میشه گفت که اهداف بلندمدت چندان منطقی نیست و تا حدی میشه به شما حق داد. اونم در کشور بی ثباتی مثل کشور ما که معلوم نیست فردا چی میخواد بشه.