اضافه شدن یادداشت در داخل دروس

با سلام و خسته نباشید
خواهشاً امکانی را فراهم آورید که بتوان در درون محیط نرم‌افزار و خود درس بتوان یادداشت هایی را اضافه کرد و همچنین بتوان از صفحه اصلی نرم‌افزار به این یادداشت ها دسترسی داشت.
همچنین اگر امکان جستجوی آفلاین لغات در میان دوره های ثبت شده وجود داشته باشد بسیار بهتر خواهد شد.
ممنون از برنامه خوبتان

3 پسندیده

پیشنهادتون چیه از طریق همین بحث تالار که داخل اپ هست ولی به شکل بهتری این مورد رو قرار بدیم؟ اما اونطوری یادداشت ها عمومی میشه.

مثلا میتونه در دسته بندی نکات درسی قرار بگیره.

1 پسندیده

با سلام مجدد
منظور من این است که وقتی می‌خواهیم مطلب و یا توضیحی اضافی راجع به متن بگذاریم در همان کار متن اصطلاحاً کامنت گذاشته و بتوانیم خودمان بعدا به آن دسترسی پیدا کنیم.
مثلاً وقتی می‌خواهیم معنای اصطلاح به کار رفته یا معنی بخشی از درس را از زبان خودمان بنویسیم دیگر لازم نباشد که آن را در بخش “یادداشت معنای کلمه” بنویسیم. مثلا یک اصطلاح که به چند واژه مرتبط می‌شود را به جای اینکه در بخش یادداشت معنی هر یک از کلمات یادداشت کنیم، در دفترچه یادداشت زبانشناس یادداشت کنیم. به این ترتیب لیستی از اصطلاحات و نکات یادداشت شده راجع به هر یک از دروس ایجاد می‌شود که میتوان از طریق منوی اصلی به آن دسترسی داشت.

3 پسندیده

فکر میکنم قبلا دوستان در این مورد پیشنهاد داده بودن که کلمات مرکب بصورت یک جا قابلیت لایت شدن داشته باشند ولی نمیدونم قراره عملی بشه یا نه؟
البته اگه اصلاح بشه خیلی خوبه :sparkling_heart::sparkling_heart:

1 پسندیده