معرفی افزونه بسیار کاربردی Grammerly برای کمک به مهارت Writing در انگلیسی

میخوام ی برنامه مفید رو معرفی کنم که قبل از هرچیز باید اعتراف کنم خودم بخاطر تنبلی اونقدرا ازش استفاده نکردم اما هربار که ازش استفاده میکنم اونقدر هیجان زده میشم که میخوام برم نسخه پرمیوم رو بخرم اما بعد یادم میفته که خیلی گرونه و تازه بیخود کردن مارو تحریم کردن. البته این برنامه در حالت رایگان بعضی از کاراییاشو نداره اما باز هم خیلی مفیده.
نام برنامه: Grammerly

کار این برنامه اینه که وقتی شما در حال نگارش انگلیسی هستید اون رو بررسی میکنه و اشتباهاتتون رو یادآور میشه و واژه صحیح رو توصیه میکنه. انتخاب با خود شماست که این توصیه رو بپذیرید یا خیر. درضمن این امکان هم وجود داره که بتونید مبنای اون تصحیح رو هم بخونید و اینطوری هربار ی نکته گرامری هم یاد میگیرید. به نوعی یک روش یادگیری Writing هم محسوب میشه. ویژگی خوب این برنامه اینه که علاوه بر پنجره اصلی این برنامه شامل چندین افزونه جانبی هستش که میتونه روی برنامه های مختلف بخصوص همین کروم و آفیس نصب بشه و اونجا هم همین کار رو براتون انجام بده.

دوتا نکته هم یادآوری کنم

  1. برنامه بصورت آنلاین کار میکنه و باید به اینترنت متصل باشید
  2. از اکانت های تقلبی یا اجاره ای استفاده نکنید چون قابلیت ذخیره سازی داره و ممکنه از اطلاعات سند نگارشی شما سواستفاده بشه. مثلا مقالتون رو اون شخص صاحب اکانت بدزده.
    اما خودتون میتونید با ایمیل خودتون در سایت اصلی برنامه www.grammarly.com ثبت نام کنید و با نسخه رایگان کارتون رو راه بندازید.
22 پسندیده

من خودم به شخصه از گرامرلی مدتی هست که استفاده میکنم. البته زیاد اهل انگلیسی نوشتن نیستم ولی خب کمک خوبیه. مخصوصا که گاهی وقتا ارور های جالبی رو نشون میده.

ممنونم ازتون آقای یزدان مددجو عزیز. همیشه موفق و پاینده باشید :rose::rose:

4 پسندیده

مشابه این برنامه در اندورید هم میشه گفت اَپ Ginger Keyboard هستش که در همه برنامه ها در فضای اندروید به شما واژه صحیح رو پیشنهاد میده.

8 پسندیده

تشکر از شما
منم برای نوشتن مقاله از این سایت استفاده کردم. خیلی کاربردیه :v:

3 پسندیده

من تبلیغات این اپلیکشن رو چند ماه پیش بصورت اتفاقی تو یوتیوب دیدم و کنجکاو شدم نصبش کردم تو کامپیوتر و مرورگر.واقعا خیلی خوبه و ارزشمنده. براحتی غلط های املایی و هم دستور زبانو اصلاح میکنه.ولی متاسفانه نسخه رایگانش محدوده وبرای یکسال استفاده از این افزونه باید چیزی حدود 140 دلار پرداخت کرد.اگه ریالمون زنده بود قطعا میخریدمش :دی

4 پسندیده

سلام
امروز تصادفا به نسخه اندروید و IOS برنامه Grammarly برخوردم گفتم شاید مایل باشید که این برنامه رو بر روی اندروید هم داشته باشید.

9 پسندیده

مررسی … آقا من اینو گرفته م! برای تصحیح املا هم خیلی خوبه و برای پیشنهادٍٍ واژگان بعدی ولی هیچ وقت توی قسمت توضیحاتی که خودشون گفته ن برای من اشکالات گرامریمو نمیگیره!

3 پسندیده

سلام
باید نسخه پرمیوم استفاده کنید

5 پسندیده

اگه ازبرنامه گرمرلی خوشتون اومده این رو هم امتحان کنید. یجورایی از گرمرلی بهتره. بخصوص از گرمرلی دست و دلبازتره. یکماه هم اشتراک رایگان میده :wink:

https://prowritingaid.com

افزونه کروم این برنامه:

افزونه آفیس این برنامه:

https://prowritingaid.com/en/App/Office

3 پسندیده

مرررسی :pray: ولی نسخه ی دسکتاپه این :sob::sob: …چرا اندرویدیارو درست درک نمی کنه این گوگلِِ عزیز؟

2 پسندیده

البته گرمرلی کیبورد اندرویدی هم داره. ولی نمیدونم چقدر کاربردی باشه.

3 پسندیده

بله، منم همینو دارمش :blush:

2 پسندیده

سلام و وقت بخیر :tulip::hibiscus::sunflower::blossom::rose::cherry_blossom::bouquet::rosette:بسیار نرم افزار جالب و کاربردی ست سپاس :tulip::hibiscus::sunflower::blossom::rose::cherry_blossom::bouquet::rosette::tulip::rosette::bouquet::cherry_blossom::rose::hibiscus::sunflower::blossom:

1 پسندیده