ایا دوره انگلیسی قدرت پولیه؟

سلام
ایا بسته های ای جی هوگ در اصل پولیه؟
اخه من قدرتشو تهیه کردم حدود یه بند راجب پولی بودنشو و خریدنش و … شنیدم!
میخوام ببینم اگه پولیه چطور میشه پرداخت کرد که حرام نباشه و اگه نیست که هیچ😄

6 پسندیده

Yes, I am ready to speak English Powerfully! - Learn to Speak English Powerfully With Effortless English (لینک Power English)

https://payment24.ir/ (لینک پرداخت آنلاین )

بفرما

هزینه ش هم یک میلیون و پنجاه هزار تومنه

8 پسندیده

همین ویندوز و آفیس مایکروسافت چند میلیون واستون آب می خوره. ولی شما می تونید نسخه فولش رو قبل اینکه معرفی بشه توی سایتای ایرانی پیدا کنید. یکی از دوستان دور من تعریف می کرد از بستگانشون رفته بوده خارج بعد یه ماه کلا لب تاپش کار نمی کرده مجبور شده از اول چند میلیون به پول ایران خرج کنه پولی که برای نرم افزارای معمولی در ایران خرج کرده بوده از پول خود لب تاپ بیشتر بوده. به قول آقا فرزاد:

7 پسندیده

آره واقعا، من نمی تونم تصور کنم که برای فتوشاپ (اونم اشتراک یک ساله، نه مادام العمر) اندازه دو برابر یه PS4 پول بدم

5 پسندیده

آره خب تو ایران درآمدت اونقدر نیست.

از سمت دیگه کارایی که ما با فتوشاپ شاید انجام بدیم به اندازه یه حرفه ای نمیشه. مثلا یه طراح دیجیتال اگه اون اندازه پول بده میتونه با درآمدی که در سطح جهان به دست میاره چند برابرش رو در بیاره. ولی خب ما کلا از درون و بیرون فیلتریم. واسه همین همون بهتر که کپی رایت نداریم. داشتیم کلا باید کامپیوتر رو میبوسیدیم میزاشتیم کنار.

7 پسندیده

آره واقعا
الان دیگه اینو در کنار امنیت هم داریم :smile:

آره، وقتی تو آمریکا میانگین در آمد اینقدر بالاست، راحت میشه دست رو هر جنسی که میذاری سر ماه بخریش

https://www.glassdoor.com/Salary/USA-Today-Salaries-E22326.htm

5 پسندیده

در رابطه با استفاده از مطالبی که در کشور های دیگه کپی رایت دارن دو جنبه وجود داره.

۱- جنبه ی قانونی: کپی رایت قانونیه که بین کشورها برای حمایت از حقوق مادی و معنوی یک اثر بسته میشه. از جنبه ی قانونی از اونجایی که بین ایران و هیچ کشور دیگه ای فعلا قانون کپی رایت وجود نداره. بنابراین استفاده از این موارد هم منع قانونی نداره.

۲- جنبه ی اخلاقی: این بستگی به خود شخص و عقایدش میتونه داشته باشه. بعضی ها موردی نمیبینن. بعضی ها شاید از حلال حروم بودنش در عذاب باشن. اما مثلا بعضی مراجع تقلید هم استفاده از منابعی که در آمریکا تولید میشه رو بدون مشکل دونستن.

با وجود اینها بنده قبلا تلاش کردم که با پرداخت مبلغی حق نشر deep english و effortless english رو پرداخت کنم. اما با مذاکراتی که کردیم متوجه شدیم ابتدا بایستی برای گرفتن مجوز از وزارت خزانه داری آمریکا اقدام کنیم. تقریبا ۷ هزار دلار برای گرفتن مجوز پرداخت کردم و آخرش نتیجش این شد که چون ایرانی هستیم مجوز داده نمیشه.

16 پسندیده

سلام الان اینکار از نظر شرعی حرام نیستش؟

2 پسندیده

این رو توی اینترنت پیدا کردم. اون قسمت تابع قرارداد احتمالا منظور همین قرارداد کپی رایت هست که همونطور که گفتم بین ایران و هیچ کشوری قرارداد خاصی در این زمینه وجود نداره.

قضاوت با خودتون

6 پسندیده

حسین آقا یه دستی هم رو سر ما بکش :joy: :joy::joy:

7 پسندیده

اره حرف شما صحیحه واقعا بنده هم قانع شدم کامل ولی یه نکته اینکه مشکل ما با دولت امریکاست ولی ای جی یه شهروند معمولی اگرم بنده سوال کردم مطمئن باشید دل سوز امریکا نیستم بخاطر این بود گفتم شاید این تکثیر اسیب بزنه بهش و این دیگه ربطی به نژاد نداره

3 پسندیده

درسته شهروند هست. و حتی من مثلا با خود همین گروه deep english که صحبت میکردم خیلی از دولت ترامپ که این مشکلات رو ایجاد کرده ناراحت بودن که احتمالا aj hoge هم همین نظر رو داره. اما به هر حال ارتباط ما با شهروندان آمریکایی تابع همین قوانین آمریکاست که طبق این قوانین اجازه ی هیچگونه ارتباطی رو با ایرانی ها نمیدن. یعنی حتی اگر ما به اونها به زور هم پول بدیم، اگر دولت آمریکا بفهمه اون ها رو جریمه های سنگینی میکنه. بنابراین این ریسک رو نمیکنن. در این شرایط راه حل دیگه ای بنده نمیبینم.

9 پسندیده

ممنون این برای من سوال بود

1 پسندیده

ما را اذیت میکنند حروم نیست ز
$$$$دلار گرون

2 پسندیده