مشکل بازیابی پشتیبان

سلام
زبانشناس رو بر روی سیستم نصب کردم . و با جیمیلم وارد شدم وقتی به مدیریت پشتیبانی گیری میرم و بازیابی پشتیبان رو میزنم .میزنه هیچ پشتیبانی انجام نشده .در صورتی که تو گوشی میزنم تهیه پشتیبانی میزنه فلان تاریخ و ساعت انجام شد باید چیکار کنم تا اطلاعاتم رو بتونم برگردونم هایلایت ها و روزهایی که خوندم و …؟
علت اینکه تو کامپیوتر میزنه پشتیبانی انجام نشده چیه در صورتی که تو گوشی زده پشتیبانی گرفته شده؟
این کار رو امتحان کردم تمام فایل ها رو از دیتای گوشی کپی کردم تو کامپیوتر فیلم ها و صدا ها کپی شده و باز شد تو برنامه نیازی به دانلود دوباره نداشتم و این خوب بود ولی هایلایت و … نیومده بود .

2 پسندیده

این شرایط یعنی شما با اکانت جدیدی در کامپیوتر وارد شدید.

منوی صفحه اول زبانشناس رو باز کنید و ایمیلهای وارد شده رو به دقت بررسی کنید.

ایمیل سیستمتون دقیقا بایستی مشابه ایمیل گوشیتون باشه.

درضمن دقت داشته باشین که وقتی با دو سیستم همزمان از زبانشناس استفاده میکنین این دو سیستم تغییرات همدیگه رو نمیبینن. و مثلا اگه توی کامپیوتر لغتی رو هایلایت کنید توی موبایل اون لغت هایلایت نشده. بایستی به این موضوع دقت داشته باشین.

3 پسندیده

ممنون واقعا پشتیبانی عالی داره برنامه به ایمیلم جواب دادید که دو اکانت دارم . با ایمیلی که تو گوشی بود رفتم درست شد .ممنون

2 پسندیده