چالش زنجیره پانصد روزه

سلام وقت بخیر دوست عزیز
ببخشید یکم جواب دادنم طول کشید،فرصت نمیکنم زیاد بیام اینجا.
این همه کتاب رو بعضی روزها وقت داشتم میخوندم کامل و بعضی روزها فرصت نداشتم یکمش رو میخوندم بقیه ش رو میزاشتم برا فردا.
توی مهرماه چون فرصت زیادی داشتم 11 تا کتاب خوندم و اسکرین شات گرفتم گذاشتم تو تالار تو تاپیک" عادت مفید روزانه" میتونین مراجعه کنین به اون تاپیک.
روش خواندنم،روش تندخوانی استاد سیدا است که تو اینترنت میتونین ویدیو های قدیمی ایشون رو پیدا کنین شامل 28 قسمت که هر قسمت تمریناتی داره که با انجام دادن اون ها میتونین پیشرفت چشمگیری داشته باشین تو خواندن کتاب های درسی و و… .
حجم کل ویدیوها چیزی حدود 1 گیگه(یکجا). و زمان هر کدوم از فایل ها نهایتا 30 دقیقه است.
موفق باشی عزیز :blush: :rose:

7 پسندیده

20 پسندیده

10 پسندیده

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان عزیزم در زبانشناس

4 پسندیده

از دوستان کسی زنجیره اش پانصد روزه نشده؟؟؟:thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:

1 پسندیده

سلام
این تند خوانی که انجام میدید به همون اندازه درک مطلب هم دارید یا خیر؟ من خیلی نگران درک مطلب هستم با تند خوانی.

2 پسندیده

سلام به همه من خیلی مبتدی هستم جمع مطلعه را تیک زدم زمان مطالعه رو چه جوری باید تنظیم کنم.
۴ روزه پشت سر هم درسهارو میخونم ولی بازم کنار شعله عدد صفر هست.و اینجا هم نمیدونم چه جوری باید عکس بذارم

2 پسندیده

میشه راهنماییم کنید ممنون

2 پسندیده

برید توی تنظیمات ببینید میزان مطالعه‌تون چقدر هست. باید به همون میزان، داخل اپلیکیشن، شنیدن داشته داشته باشید. ممکنه مثلا یک ساعت باشه، و شما یک ساعت توی اپلیکیشن باشید ولی یک ساعت رو گوش نداده باشید، مثلا بیست دقیقه‌شو گذاشته باشین برا مرور لایتنر. حتما باید میزان مطالعه و میزان شنیدارتون یکی باشه.

4 پسندیده

ینی دمتون گرم حسابی
شماها خدای پشتکارید
:+1::+1::+1::+1:

2 پسندیده

7 پسندیده

البته من چندروزه شروع کردم

5 پسندیده

شگفت انگیزه. همچین تعهد و نظمی. یعنی میشه منم اینقدر منظم و متعهد بشم :confused:

3 پسندیده

رنگش یکدسته؟ مگر رنگ بندی داره؟

3 پسندیده

سلام, ممنون من فقط از این دوستان عزیز دوستانی بزرگواری همچون شما یاوران همیشگی زبانشناس انرژی میگیرم ,اما راستش این ۴۲۲ روز رو ۶ ساعت مطالعه نداشته ام , من هم سال اول با کمتر از یکساعت شروع کردم اما خوشبختانه چون دایره لغاتم خیلی کم نبود کم کم مطالعه کتابهای موجود در زبانشناس و زیبوک را شروع کردم یعنی همزمان با مطالعه دروس Deep English ( داستانهای واقعی ) و الان با مطالعه مجموعه دروس ( داستانهای کوتاه ) مطالعه این کتابها را استارت زدم در ابتدا با نیم ساعت مطالعه این داستانها و سپس کم کم ساعات مطالعاتم را زیاد کردم , البته نا گفته نماند که تمایل زیادی به مطالعه و خصوصن پیشرفت بیشتر در انگلیسی دارم بنابراین از کوچکترین فرصت جهت ادامه فعالیتم با پشتیبانی شما دوستان خوب و یاوران ارزشمند ادامه خواهم داد.

پس خواندن دروس : ۱- ابتدا انگلیسی قدرت یعنی همان (DEEP ENGLISH) با بخش داستانهای واقعی
۲ - انگلیسی قدرت ( DEEP ENGLISH) بخش داستاپهای کوتاه که در حال حاضر با کتابهای زیبوک همزمان مطالعه می کنم ,
و در نظر دارم بعد از داستانهای کوتاه مگا داستانها را شروع نمایم البته این دستور العمل را هم از راهنماییهای آقای ناصری که جای بسی تشکر دارد , گرفته ام و تکرار این دستورالعمل را جهت مشتاقان زبان شناس ضروری می دانم البته در نهایت دروس اخبار و سایر دروس زبانشناس را هم در برنامه مطالعاتیم قرار خواهم داد با تشکر از همه دوستانی که اینجانب را مورد خطاب و تشویق قرار داده اند.

14 پسندیده

واقعا دمتون گرم،با این پست شما کلی انرژی گرفتم که منم خودمو به چالش بکشونمو هر روز زبان کار کنم:heart_eyes::heart_eyes::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

6 پسندیده

الله اکبر :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::innocent::no_mouth:

ای ول…چه عنوان چالشی…چه زنجیره ای.
همه سکوت کرده بودن!

رو چند دقیقه تنظیم کرده بودید…مطمینا کمتر از یه ساعت بوده
ولی، دست مریزاد …چه مداومتی :bouquet:

کنجکاو شدم در مورد سطح زبان فعلی تون بدونم. به کجا رسیدید با این کایزن تون؟
ما رو هم تو تجربه دوساله کتابخونی تون سهیم کنید.
البته، تا الان اگه هنوز مداومت داشته مطالعه تون، خیلی بیشتر هم شده

5 پسندیده

با سلام و عرض ادب
بعد از چند وقت اومدم یکم فخر بفروشم برم.:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::crazy_face::crazy_face::crazy_face:
بدو بدو فخر کیلو 10 هزار
:rofl::rofl::rofl::rofl::kissing_closed_eyes:
این زنجیره یک ساعت هست


باشد که رستگار شویم اجماعا

35 پسندیده

سلام جناب @r.min وقتتون بخیر :tulip::cherry_blossom::rose::hibiscus::sunflower::blossom:
ماشاالله الله اکبر بجونتون بابا ناقلا رو نکرده بودیند :joy::joy::joy::joy:از قدیم گفتند فلفل نبین چه ریز بشکن ببین چه تیز حالا نقل شماست :joy::joy::joy::joy::joy:تبریک میگم بهتون براتون آرزوی موفقیتهای روز افزون در تمام مراحل زندگی و زبان آموزیتون دارم :tulip::cherry_blossom::bouquet::rose::hibiscus::sunflower::blossom:

6 پسندیده

سلام میترا خانم بزرگوار.خیلی مخلصیم.چرا قبلا 600 روزه گذاشته بودم.
ایشالا سری بعد که 1000 روز شد میزارم

7 پسندیده