انتشار نسخه 7.0.20

سلام

نسخه 7.0.20 نرم‌افزار‌ها منتشر شده.

تغییرات این نسخه:

رفع برخی مشکلات جزئی

انتظار داریم این نسخه نسخه پایدار باشه و بعد از این نسخه یک فاز توسعه رو داشته باشیم.

لینک

https://zapp.ir/install/
https://zooom.ir/install/
https://zbook.ir/install/

دوستانی که از برنامه اصلی زبانشناس استفاده میکنند و اون رو از کافه بازار دانلود کردن و شماره نسخشون زیر 7.0.14 هست برای به‌‌روزرسانی این صفحه را مطالعه کنند. دقت کنید که این برای افرادی است که همه شرایطی که گفتم را داشته باشید. در غیر این صورت، مشکلی در به‌روزرسانی ندارید و به صورت عادی به‌روزرسانی کنید

20 پسندیده

ممنون و سپاس بی پایان از تلاشهای شما دوستان عزیز

3 پسندیده

سپاس فراوان بابت زحماتتون:rose::rose::rose::rose::rose::rose:

4 پسندیده

سلام خدمت دو استاد عزیز و دوست داشتنی، آقای گل میرزایی عزیز @golmirzaei و آقای ناصری عزیز @hnaseri و البته خدا قوت به تیم فنی و پشتیبان خوب مجموعه نرم افزار های زبان شناس.

یه خدا قوت هم میگم به همیاران و همراهان و کاربران خوب تالار علی الخصوص مربیان دوست داشتنی (به نمایندگی از طرف همه عزیزان به اسم آقا کامبیز کشاورز @YoKambiz عزیز اشاره میکنم) که با تلاش خود و حضور خوب در تالار گفتگو به پر بار شدن بیشتر تالار و به تبع اون، توسعه مفید نرم افزار های زبان شناس کمک میکنن.

فراهم بودن این محیط مجازی دانش بنیان در سطح کشور، بین قشر پرانرژی و آینده دار جوانان این مرز و بوم، سبب افتخار و غرور است.

امیدوارم نسخه بعدی 7.0.20 نرم افزار محبوب زبان شناس، با کمک و همراهی همه علاقه مندان ، به نسخه توسعه یافته و قدرتمند 8.0.0 آپگرید بشه.

به وجود تک تک شما دوستان (موسسین، مدیران، تیم فنی، تیم پشتیبانی، مربیان، کاربران و علاقه مندان) در این محیط گرم و صمیمی افتخار میکنم.

بهترین ها از آن ما خواهد بود اگر :

1. به هم کمک کنیم
2. با هم متحد باشیم
3. با هم مهربان باشیم
4. از خودمان شروع کنیم و اسباب تغییر و بهتر شدن را در همه ابعاد زندگی خودمون فراهم کنیم.

جز نیک نپندارم و جز نیک نگویم
تا نیک شود جمله به جمله روزگارم

8 پسندیده