معرفی منبع برای یادگیری زبان آلمانی

سلام دوستان. کسی یه اپ خوب نمی‌شناسه برا زبان آلمانی؟
البته غیر از lingq و pimzler

2 پسندیده

سلام
تو سایت irlanguage فک کنم منابع خوبی موجود باشه

3 پسندیده

Memrise هم برنامه خوبیه.

4 پسندیده

فکر کنم دلفین هم داشته باشه

3 پسندیده

سلام
میگم اگه منبع خوبی برای یادگیری زبان آلمانی پیدا کردین به منم معرفی کنین :cowboy_hat_face:
فک کنم یبار تو تالار تو کاامنت ها آقای ناصری نوشته بودن اشتباه نکنم که زبان شناس نسخه آلمانی هم داره و اون موقع میگفتن محتوا و منابعشون محدوده و در آینده گسترش میدن. حالا دقیق نمیدونم
میخوام بدونم با این شیوه و اصول میشه به سطح متوسط تو زبان آلمانی رسید :thinking: نظر استاتید و زبان آموزای موفق چیه در رابطه با زبان آلمانی چیه
هر چند که همه میدونن براحتی زبان انگلیسی نیست آوا صداها و تلفظ سخت تری داره نسبت به انگلیسی گرامرش به کنار.
ولی احتمالش زیاده که اگه مثلا اپلیکیشنی مثل زبان شناس نسخه ی آلمانی که دارای دیکشنری مختلف, جعبه لایتنتر قابلیت هایلایت لغات, تلفظ لغات واینا باشه و منابع جذاب و گوناگون داخلش باشه, بشه تو یه سال به سطح متوسط یا نزدیک به متوسط رسید. تقریبا همه راه و روشهای یادگیری موثر زبان آموزی رو میدونیم یکی از مزیت های واقعا مفید اینترنت تو این چند سال اخیر همین بحث زبان آموزی مخصوصا انگلیسی با این همه منابع و کانالهای متعدد که روز به روز به تعدادشون هم افزوده میشه, بوده است. که واقعا میشه گفت کم کم داره اون نگاه محدود و سخت وسنتی به یادگیری زبان رو درکل از بین میبره و سهولت یادگری زبان با وجود منابع روز افزون بیشتر میشه. من اطلاعی در مورد منابع یادگیری زبان آلمانی تو اینترنت ندارم. اگر چه با یه سرچ ساده تو گوگل, یوتیوب به دنیای عظیمی از نتیجه جستجو میرسیم ولی همیشه اینکه واقعا چی خوبه کدوم وب سایت موثره اینا وسواس برانگیزه و آدم در واقع اعتماد نکنه و مجذوبش نشه نمیتونه انتخاب کنه یا شروع کنه.
من آلمانی رو دوست دارم همانطور که انگلیسی با اهمیته و یادگیریش جذابه دوست دارم حداقل یروز تو آلمانی سطحم متوسط باشه. واقع گرایانه به قضیه نگاه کنیم زبان آلمانی جز زبان های بااهمیت دنیاست. وخیلی از کتابهای مهم دنیا به زبان آلمانین و آلمان از لحاظ منابع کتاب تو دنیا جز اولین هاست.هر کی علاقه به تاریخ, هنر,نویسندگان و فیلسوفان آلمانی داشته باشه حتما یه روزی دلش میخواد که آلمانی یاد بگیره :ok_hand:

3 پسندیده

سلام
اگه میخواین آلمانی رو به خوبی ( با روش تکرار فعالانه) و ناخودآگاه یاد بگیرین
دوره ی خفن و تحسین شده ی Assimil رو پیشنهاد میکنم

http://www.irlanguage.com/News/m/798/

8 پسندیده

سلام آقای محمودی. توی اپ lingQ یه سری مینی‌ستوری هست اونا خوبن. ولی من یه منبع پیدا کردم عالیه. یه آقاییه با همون سیستم A j کار میکنه. یه درسشم رایگان گذاشته من گوش دادم عالی بود. پکیج اولش ده داستانه حدود ۵۰ یورو بود من ازش تخفیف گرفتم راضی شد ۱۵ یورو بده. البته باز دلار کشید بالا و ۱۵ یورو واسه ده درس خیلی زیاد بود. موفق نشدم بخرم، هنوز به طور جدی هم شروع نکردم. البته اگه چند نفر با هم بخرن مفت درمیاد. پکیجای دیگه‌شم هست، اونا هم گرونن. آقای ناصری هم گفت که در آینده هم قراره زبان آلمانی رو اضافه کنن به برنامه‌شون. حالا نمیدونم چقد طول میکشه. من فعلا دارم رو مینی‌ستوری‌های lingQ کار میکنم ولی خب به خوبی درسای اون آقا نیست. اینم لینک سایتش :point_down:

من آرزومه یه روزی گوته، هاینریش بل، پاتریک زوسکیند، گونتر گراس، ویلهلم هومبولت، هرتا مولر… رو به آلمانی بخونم

5 پسندیده

عالیه
کیه که با این روش نتونه زبان یاد بگیره
و اگه این یادگیری در داخل اپلیکیشنی مثل زبانشناس میبود مطمئنا خیلی راحت میشد تو آلمانی به سطح متوسط رسید. وخیلیا مشتاق بودن آلمانی یاد بگیرن.
آدم میگیرده منابع پیدا میکنه مشکلی نیست منابع زیاده پادکست زیاده کتابهای سطح بندی زیاده اونم واسه زبان آلمانی.ولی اگه اپلیکیشن با همین امکانات بود این منابع رو میداد آقای گلمیرزایی یا ناصری تو منابع اپلیکیشن اضافه میکردن. من به شخصه حوصله یادگیری زبان رو با پی دی اف اینا ندارم مگر اینگه مجبور باشم ولی اگه این بود مطمئنا شروع کرده بودم آلمانی رو.

:ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:
میخوام هگل, کانت,شوپنهاور, نیچه, هایدگر رو به آلمانی درک کنم

4 پسندیده

من دنبال کسی بودم که این دوره‌ها رو باهاش شریکی بخرم ولی خب کسی رو پیدا نکردم.
باید دید که برنامه‌ی گروه برای آینده چیه.
امیدوارم زودتر این امکان رو فراهم کنن. یا توی زبانشناس یا به صورت یه اپ جدا که زبان‌های غیر از انگلیسی رو پوشش بده

5 پسندیده

@dori
… …

3 پسندیده

آیا می خواهید آلمانی یاد بگیرید اما از تعداد منابع یادگیری موجود در آنجا غرق شده اید؟ نترس ، کمک در راه است! فرقی نمی کند که مبتدی هستید یا پیشرفته ، آیا می خواهید رایگان یاد بگیرید یا مایل به پرداخت هزینه هستید. ما 10 وب سایت برتر را برای کمک به شما در یادگیری یا بهبود زبان آلمانی خود گردآوری کرده ایم.

  1. Deutsch Akademie

Deutsch Akademie ادعا می کند که “جامع ترین” منبع رایگان برای یادگیری زبان آلمانی است. در اینجا چند مورد از بهترین ویژگی های آن آورده شده است.

از طریق Deutsch Akademie

برترین ها: برای دسترسی به تمام مطالب موجود در وب سایت ، نیازی به حساب کاربری در Deutsch Akademie ندارید. حتی به عنوان یک بازدید کننده شما می توانید از بیش از 20000 دستور زبان و واژگان و بیش از 800 ساعت منابع آنلاین تعاملی استفاده کنید. این دوره ها بر اساس چارچوب مرجع اروپایی برای زبان ها تنظیم شده اند ، بنابراین این منبع به عنوان نقطه شروع برای یادگیری آلمانی یا مکمل دوره ای که در حال گذراندن آن هستید عالی است.

سطح: مبتدی تا پیشرفته

قیمت: رایگان
2. Babbel

بدیهی است که Babbel یکی از نامهای بزرگ در زمینه یادگیری زبان است. دوره های آنها ممکن است هزینه داشته باشد ، اما آنها آزمایش شده اند ، اثبات شده و م effectiveثر بوده است.

از طریق Babbel

برترین ها: دوره آلمانی Babbel به دو دسته اصلی - تلفظ و واژگان تقسیم می شود. یک ویژگی فانتزی ابزار تشخیص گفتار است که با مرورگر شما یکپارچه شده است. توجه داشته باشید که برای کار به میکروفون و جدیدترین نسخه Flash نیاز دارید. استراتژی بابل برای کمک به بهبود واژگان شما “فاصله های زمانی مطلوب” یا استفاده از کلمات و قواعدی است که بیشتر با آنها مبارزه می کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب برنامه تلفن همراه Babbel است. این پیشرفت شما را ردیابی و همگام می کند تا بتوانید یادگیری خود را با خود همراه کنید.

سطح: مبتدی ، متوسط ​​، پیشرفته

قیمت: درس اول رایگان ، درس های بعدی فقط از طریق اشتراک پولی در دسترس است
3. بی بی سی

به قدیمی ترین شرکت پخش کننده جهان اعتماد کنید تا در یادگیری یکی از قدیمی ترین زبان های جهان پیچشی سرگرم کننده ایجاد کند. از کمدین های استندآپ گرفته تا رانندگان F1 ، انتخاب منابع بی بی سی برای بهبود زبان آلمانی شما مفرح است.

از طریق بی بی سی

برترین ها: کاملاً مطمئن نیستید که زبان آلمانی شما مبتدی ، متوسط ​​، پیشرفته یا جایی در بین آن است؟ بی بی سی آزمایشی دارد که می تواند به شما در تعیین میزان تسلط فعلی شما کمک کند. احساس ماجراجویی دارید؟ با مشاهده/گوش دادن به اخبار واقعی آلمانی در تلویزیون و رادیو ، مهارت خود را به چالش بکشید. همچنین می توانید آموزش های ویدئویی را تماشا کرده و عبارات مفید تعطیلات را در این وب سایت بدون هیچ قیمتی بیاموزید.

سطح: مبتدی تا پیشرفته

قیمت: رایگان
4. ActiLingua

ActiLingua پیشتاز آموزش زبان آلمانی است. ActiLingua در سال 1988 تأسیس شد و دارای سه مدرسه در وین است که همگی دارای برنامه های فرهنگی و تفریحی عالی هستند. خانه های تحت مالکیت مدرسه میزبان دانش آموزان و خانواده ها است. برای تکمیل این یادگیری ، وب سایت ActiLingua دارای منابع عالی برای یادگیری آلمانی است.

از طریق ActiLingua

برترین ها: 10 درس برای مبتدیان و 24 درس (با تمرکز بر دستور زبان) برای زبان آموزان پیشرفته وجود دارد. اگر کاملاً مطمئن نیستید که در چه سطحی هستید ، می توانید از طریق ActiLingua’s Test Your German feature ارزیابی کنید. این می تواند به شما کمک کند سطح تسلط خود را با دوره های موجود مطابقت دهید.

سطح: مبتدی و پیشرفته

قیمت: رایگان ، برای دسترسی به منطقه عضویت رایگان آنها اینجا ثبت نام کنید
5. دویچ آنلاین

Deutsch Online از چهار مهارت اصلی زبان استفاده می کند: خواندن ، گوش دادن ، صحبت کردن و نوشتن. این دوره روشهای یادگیری شخص محور را برای بهبود آلمانی شما ارائه می دهد.

از طریق Deutsch Online

نکات برجسته: این دوره با آزمون استاندارد قرارگیری موسسه گوته آغاز می شود. این سطح و توصیه دوره شما را تعیین می کند. هر دوره به فصل هایی تقسیم می شود که به مکالمات موقعیتی ، واژگان و دستور زبان می پردازد. روشهای مختلف یادگیری برای سبکها و نیازهای یادگیری شما در دسترس است. سپس کلاس های آنلاین با مربیان شخصی برای شما برنامه ریزی شده است تا بتوانید مهارت های گفتاری و ارتباطی خود را توسعه دهید. پس از اتمام ، گواهینامه ای توسط موسسه گوته به شما اعطا می شود.

سطح: مبتدی تا پیشرفته

قیمت: 675 یورو در هر سطح ، می توانید در وب سایت آنها ثبت نام کنید یا رزرو کنید
6. Deutsch Welle (DW)

علاوه بر اینکه یک آژانس پخش بین المللی است ، Deutsch Welle یا DW نیز طرفدار یادگیری زبان است. بخش دوره های آلمانی وب سایت آنها به شما امکان می دهد زبان را با سرعت دلخواه خود بیاموزید.

از طریق دویچ وله

برترین ها: آموزش الکترونیکی نام بازی با DW است. فیلم ها ، پادکست ها و کلیپ های صوتی در وب سایت آنها برای دانش آموزان و معلمان آلمانی موجود است. سطوح بر اساس چارچوب مرجع اروپایی برای زبان ها طبقه بندی می شوند.

سطح: مبتدی تا پیشرفته

قیمت: رایگان
7. آکادمی آلمانی زبان
با این سایت میتونی از سطح صفر صفر زبان آلمانی خیلی سریع یاد بگیری. متد تدریس در این سایت کتب منشن و اشتارتن ویر هستند. البته کلاس های آنلاین آموزش زبان آلمانی هم دارند.

1 پسندیده