پریا اخواص کیست؟ بیوگرافی کامل پریا اخواص

با سلام
چند ویدیو از پریا اخواص

پریا اخواص متولد سال ۱۳۶۹ تهران می باشد. او در خانواده هنرمند متولد شد. پدرش استاد مصطفی اخواصکارشناس هنری با درجه ۱ سازمان میراث فرهنگی می باشد. دو برادر پریا با نام های پژهام اخواص استاد نوازندگی تمبک و ساز های کوبه ای و برادر دیگرش پوریا اخواص از خوانندگان نام آشنای عرصه آواز ایرانی می باشد. پریا پس از فارق التحصیل شدن از دانشگاه علم و فرهنگ تهران در رشته نقاشی به خلق آثار هنری در زمینه هنرهای تجسمی پرداخت ولی میل و اشتیاق وی برای تعلیم وآموزش وی را بر این داشت تا به عرصه آموزش رایگان زبان انگلیسی از طریق شبکه های اجتماعی برای فارسی زبانان با استفاده از هنرانیمیشن و ایجاد یک فضای مفرح بپردازد. وی دارای مدرک آموزشی بین المللی زبان تسول از کالج کریر ونکوور کانادا می باشد.

وی در حال حاضر به عنوان مدرس زبان در مدرسه بین المللی ارا در استامبول ترکیه مشغول است

34 پسندیده

Thank you so much it was useful

4 پسندیده

خواهش میکنم
البته چند تا ویدیو دیگه هم هست که بعدا اپلود میکنم از ویدیوهاش ادم خسته نمیشه و جذاب و با اشتیاق توضیح میده

6 پسندیده

سلام آقا ابوالفضل. ممنونم که ویدیوها رو به اشتراک گذاشتید:clap::+1::tulip: خیلی عالی و مفید بود:blush: قدرت بیان و انرژی مثبت فوق العاده ای داره خانم مربی:clap::clap::clap::clap: صداش هم بسیار تأثیر گذاره:blush: بازم سپاس:tulip::tulip::tulip::tulip::rose::rose::rose::rose:

4 پسندیده

بله درسته اگه میشد تو برنامه های زبانشناس هم گوگل دیکشنری به جای گوگل ترنزلیت اضافه میشد بهتر بود

4 پسندیده

سلام وقت بخیر :hibiscus::rose::hibiscus::rose:چه جالب :cherry_blossom::sunflower::cherry_blossom::sunflower:باتشکر :blossom::sunflower::blossom::sunflower::cherry_blossom:

2 پسندیده

آیا باتوجه به اضافه شدن انگلیسی با کامبیز مجموعه خانم اخواص هم امکان اضافه شدن در زبانشناس را دارند؟
قبلا از جناب ناصری پرسیده بودم این موضوع را و ایشان فرموده بودند به دلیل مخلوط فارسی و انگلیسی صحبت کردن امکان افزودن ندارند اما از آنجایی که انگلیسی با کامبیز هم همین مشکل را دارد و در مجموعه قرار گرفته
امیدوارم جناب ناصری @hnaseri در مورد این سوال و تقاضا امکان تجدید نظر داشته باشند؟

3 پسندیده

منتظر بودم بگین وی در خانواده ای کاملا مذهبی چشم به جهان گشود :joy::joy::joy:

8 پسندیده

سلام ویدیو تو یوتیوب و insta هست و کلیپ توی گوگل پلی یه برنامه به نام خودش هست من فقط یک یا دوتا کلیپ نگاه کردم .

1 پسندیده

عالی من ایشونو خیلی دوست دارم با هاشون گرامر کار میکنم بسیار لذت بخش تدریس میکنند. کلی هم میخندیم :heart_eyes::heart_eyes::ok_hand:

2 پسندیده