من یک پیشنهاد ساده دارم اما فکر میکنم که به خودی خود یکم سازنده باشه!
اینکه تو مشخصات هر درس یا داستان یا کتاب میتونید ذکر بکنید که این درس چه زمانی داره و یکم توضیح کوچولو مثل طرز ساخت اون زمان رو بگید تا کسی که درس رو میخونه یه ذهنیتی هم با زمان درس داشته باشه و بتونه بیشتر دقت بکنه و نکات زمان رو یاد بگیره.
من موافق نیستم چون خواهی نخواهی گرامر رو القا میکنه وبهتر ناخودآگاه آدم یادبگیره تااینکه گفته بشه زمان این درس چگونه است
البته نظرکاملا شخصی خودم می باشد
نظرم به نظرتون نزدیکه
مخلصیم دربست درجه یک هستیند
خب وقتی شما ندونید که زمان کی هست و کاملا هم براتون بیگانه هست چطوری میخواید ناخواگاه یادبگیرید
باید یه پیش زمینه کوچیک داشته باشین که!
وقتی شما مفهوم درس رو متوجه بشویند ناخودآگاه زمانش هم براتون روشنااااا میشود بعععله یکم هم باید به خودمون زحمت بدیم البته
اوپس
عجب
ولی من زیاد با این موافق نیستم
به هرحال فقط یک پیشنهاد بود
پیشینهی کوچیک رو خیلیها نمیخوان داشته باشند. و اصل رسالت زبانشناس هم پوسش ندادن مستقیم گرامره، فک نکنم کسی هم حاضر بشه این کار وقتگیر رو به عهده بگیره.
من که خودم آلمانی رو شروع کردم بدون یک ذره پیشزمینه، هیچ مشکلی هم با فهم مطالب ندارم. برا خوندن زبان نیازی نیست گرامر بلد باشید.
برفرض که پیشنهاد شما خوب باشه مشکل این هست که نمیشه با قطعیت گفت زمان هر درس چی هست. ممکنه در جملات مختلف زمانهای متفاوتی استفاده بشه و کاربر بدتر گیج میشه.