کنکور دادن با انگلیسی قدرت!

سلام دوستان امیدوارم که حالتون خوب باشه.
من قصد دارم سال پیش رو کنکور تجربی شرکت کنم.
سوالی که دارم اینکه آیا با دوره انگلیسی قدرت میشه
درصد بالایی رو تو زبان کسی کرد?

من سطحم تقریبا متوسطه و از دیروز انگلیسی قدرت رو شروع کردم, دایره لغات آنچنان بالایی ندارم و باتوجه به اینکه کنکور تجربی می خوام بدم قاعدتا باید وقتم رو بیشتر رو دروس تخصصی و بعد رو دروس عمومی مثل زبان تقسیم کنم( که اگه فیدبک مثبتی از شما بگیرم وقتمو برای زبان بیشتر میزارم رو انگلیسی قدرت). من نمیدونم پایان انگلیسی قدرت منو به کجا میرسونه و به همین خاطر راهنمایی می خوام.

اینا سوالات کنکور ۹۸ بودن. اگه انگلیسی قدرت رو تموم کردی و ته دلت به آسونی سوالات خندیدی حتما به منم بگو :slight_smile:


==================
این تاپیک مربوط به دوره« انگلیسی قدرت » در نرم‌افزار «زبانشناس» است.

11 پسندیده

سلام.

شما حتی اگه انگلیسی قدرت رو هم تموم کرده باشید، لازمه کتاب‌های درسی رو بخونید که بتونید به تمام مطالب مورد نظر اشراف داشته باشید.

و اونقد به کتاب درسی تسلط داشته باشید، که چشم بسته تست بزنید.

13 پسندیده

در کل انگلیسی قدرت تاثیر گذار هست یا نه? اینجوری که شما گفتی من هفته ای یه ساعت هم نباید برای انگلیسی قدرت بزارم :confused:

9 پسندیده

انگلیسی قدرت تاثیرگذارترین دوره‌ای بوده که تو عمرم خوندم. هم از لحاظ دانش زبانی هم از لحاظ روانی. این دوره فوق‌العاده است.

منظورم اینه که شما مطالبی که توی کتاب درسی هم گفته باید بلد باشین. کتابای آموزش و پرورشه دیگه. پر از چیزای مسخره و به دردنخور که لازمه برا کنکور اینارو بخونید.

ممکنه قدرت هم بخونید اما مطالبی رو که توی کتاب درسی هست توی قدرت پوشش نداده باشه.

قدرت به شما این امکان رو میده که زبان رو یاد بگیرید، و از لحاظ روانی هم آمادگی پیدا کنید برای تغییرات بزرگ و برنامه‌ریزی درست.

وقتی قدرت رو بخونید، به راحتی از پس کتاب درسی هم برمیاید.

19 پسندیده

حله. ممنون از راهنماییتون🌷

:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

6 پسندیده

سلام راستش من اصلا بهتون پیشنهاد نمیکنم که سال پیش روی کنکور اونم تجربی!! برید وقت خودتون رو روی انگلیسی قدرت بزارید، برای زبان عمومی شما صرفا یه دایره لغت خوب نیاز دارید و فقط چندتاسوال گرامری ساده، بنابراین نسبت به وقتی که میزارید به هیچ وجه عاقلانه نیست، شما با همینایی که گفتم راحت ۸۰درصدزبان میزنید،عاقلانه اس برا ۲۰درصد باقی مانده این همه زمان صرف کنید؟؟؟من بهتون توصیه میکنم همین زمان رو بزارید برا زیست و شیمی، سال کنکور وقت انگلیسی قدرت نیست،الان اول کاری بعدا که وقت کم آوردی میفمی من چی گفتم

10 پسندیده

اگه سال قبل کنکور باشم و مجبور باشم بین انگلیسی قدرت و تست زدن و خوندن کتابها یکی رو انتخاب کنم، قطعا انگلیسی قدرت رو انتخاب میکردم.

شما فرض کنید هفته ای ۳ ساعت برای زبان وقت گذاشتید. یک ساعت و نیم اختصاص بدید به کتابها و یک ساعت و نیم هم اختصاص بدید به داستان واقعی و انگلیسی قدرت.

خوب همین درصد در زمان کنکور کلی وقت از من گرفت. به همین راحتی هم نیست.

14 پسندیده

سلام
شما با انگلیسی قدرت مکالمه و لیسنینگتون خوب میشه در حالی که اینا تو کنکور هیچ نقشی ندارن. اگر وقت میکنید همزمان با منابع درسیتون بهش گوش بدید اگر هم نه به نظرم نمیصرفه و بعد کنکور شروعش کنید. الآن شما بیشتر به واژگان و درک مطلب و گرامر نیاز دارید که به نظرم کتاب خوندن بازدهیش بیشتره. منظورم کتابای درسی نیست بلکه کتاب های داستان هستش. به نظرم نگاهی به اپلیکیشن زیبوک بیندازید.
موفق باشید.

14 پسندیده

فک کنم گفتن همین امسال کنکور دارن، نمی دونم شخصیت ها متفاوته، من خودم کند خوانم و همیشه وقت کم میارم، باید دید ایشون چقدر تایم خالی داره

7 پسندیده

اول اینکه ممنون از همگی شما به خاطر راهنمایی هاتون. چیزی که هست هر کدوم از شما یه نظر داره و من می خوام راه یک سالم رو مشخص کنم. میشه یکم بیشتر صحبت کنیم تا به یه جمع بندی برسیم. قصد من این بود که اگر قرار هفته ای 4 یا 5 ساعت زبان کلا مطالعه یا تست بزنم 2 یا 3 ساعتشو در هفته اختصاص بدم به انگلیسی قدرت. مصطفی جان هم میگن که داستان بهتره. نظر بقیه چیه؟ این تایم رو(تایم انگلیسی قدرت) بزارم رو داستان؟ یا همون انگیسی قدرت؟ ممنون میشم کمکم کنید

10 پسندیده

من نظرم قطعا رو انگلیسی قدرته. اگه قراره کاری رو درست انجام بدید، همین قدرت به شما میگه چطور انجامش بدید. مطمئن باشید وقت هم براش پیدا می‌کنید.
زبانتون هم به طور چشمگیری پیشرفت می‌کنه

11 پسندیده

سلام. وقت تون به خیر

منم از تجربه خوندن خودم برا کنکور بهتون می گم…با اجازه تون
الان, من درس قدرت خواندن/انگلیسی قدرت هستم…سطحم میشه گفت اینترمدیته.
به نظر من هم, انگلیسی قدرت, از لحاظ روانی, می تونه تاثیر خوبی داشته باشه رو روحیه شما و احتمالا حس خوب…البته من این حس خوب رو با خوندن اتفاقی چند تا از درسای vip هم تجربه کردم.
اگه سطح زبان تون در حد دبیرستانه و مثل من هم اهل کلاس زبان رفتن و فیلم و کتاب به زبان انگلیسی خوندن نیستید, به نظر من با همون کتابای زبان آموزش! و پرورش!! و بررسی تستای کنکور, براحتی می تونید از پس زبان بربیاید…علاقه و اشتیاق خودتون مهمه.

من, سال کنکورم, هر شب, حدود یکی دوساعت, برا خوندن عربی وقت می ذاشتم…تو کنکور زبان, این درس رو حدود ۸۰ زدم…و تو کنکور ریاضی و فیزیک, ۵۰ درصد…این همه وقت صرف کردن.نتیجه ش شد این :cry:
ولی برا درس زبان, تو هر دو کنکور زبان و ریاضی و فیزیک, اونو بالای ۸۰ درصد زدم…شاید هفته ای دو ساعت هم به خوندنش اختصاص نمی دادم.
برا زبان, اهل گرامر حفظ کردن نبودم. اگه می خواستم هم نمی شد :joy: ولی, اکثر تست ها رو حسی پاسخ می دادم…دایره واژگانم به قدری بود که حتی با دونستن همون واژه ها, بتونم مفهوم کلی رو متوجه شمو بتونم گزینه درست رو انتخاب کنم.

شما هم خودتون و توانایی هاتون رو بهتر از هر کس دیگه ای می شناسید.
برادرزاده من, الان کانون زبان می رن…دوم دبیرستان/متوسطه دوم! دهم؟ هستنو گفتن که تستای کنکور پارسال رو بالای ۹۰ درصد, براحتی زدن…از طرفی, همین ترم پیش, دوره اینترمدیت شون رو, فکر می کنم, با نمره ۶۰ مردود شدن😂

10 پسندیده

من بیشتر به خاطر شرایط کنکورتون گفتم که بالاخره وقتو باید غنیمت بشمارید. شما با انگلیسی قدرت مکالمه و لیسنینگتون خوب میشه که اصلا تو کنکور نمیان و وقتتون رو هدر میدید. اتگلیسی قدرت رو بعد از کنکور کلی وقت دارید که بخونید. با قدرت واژگان و گرامری که تو کنکور میپرسن هم چندان شاید بازدهی نداشته باشه. چون این انگلیسی واقعیه و اون انگلیسی خشک و حفظ کردنی و منطق حکم میکنه که الآن مطابق با نیازتون وقت بذلرید و بقیه رو بذارید بره بعد کنکور.من ارزش انگلیسی قدرتو پایین نمیخام بیارم. پیشنهاد کتاب خوندنم هم به خاطر همین تطابق نیاز و وقتتون بود.

13 پسندیده

سلام،با توجه به تجربم تو کنکور بهتون پیشنهاد میکنم که این سال رو فقط وقت بزارید رو زبان کنکور،و بهتون کتاب های شهاب اناری رو پیشنهاد میکنم،و اینکه زبان کنکور بنطرم خیلی متفاوته…شما هر شب دوتا ریدینگ و یک کلوز توی تایم مشخص بزنید،و تمامی لغات دهم تا دوازدهم رو به تعداد زیاد دوره کنید

11 پسندیده

ممنونم از همگی بابت راهنمایی هاتون. از اینکه اینجا و تو زبانشناس هستم خوشحالم و اون بابت وجود همچنین آدمهایی مثل شماهاست.
تشکر❤
@hnaseri
@mostafa.76
@pari
@tatym
@zahra-bhh111
@shivaa69

9 پسندیده

درود
از آنجایی که مطالب مورد پرسش در کنکور و دوره‌ی انگلیسی قدرت همپوشانی کامل ندارند و کتاب‌های کنکوری به تنهایی می‌توانند پاسخگوی نیاز شما در آزمون کنکور باشند به شما پیشنهاد می‌دهم زمان خود را برای درس‌های تخصصی بگذارید و برای درس زبان به کتاب‌های کنکوری بسنده کنید. دوره‌ی انگلیسی قدرت را پس از کنکور با تمرکز و انگیزه‌ی بالا آغاز کنید، آرزوی پیروزی تان را دارم.

11 پسندیده

راستی کتاب زبان شهاب اناری را فراموش نکنید، از آن نتیجه‌ی بسیار خوبی گرفتم.

7 پسندیده

آخه گفتی نتیجه کنکورت خیلی بد شده میگم کاش راهنمایی نکرده بودی :joy::joy::joy::joy:

5 پسندیده

عجبااااااااااااا.
از دست تو دخترر.

5 پسندیده

سلام.
شما نظام جدید هستین؟
ولی به نظر من که امسال کنکوری بودم…
برای رسیدن به درصد خوب توی درس زبان کنکور فقط و فقط باید به کتاب مسلط بشین و نمونه سوال و تست زیاد کار کنید…
درک متن تون بااااید خییلی قوی بشه که بتونید تو تایم کم به سوالات جواب بدین.
و اصلا فکر نمیکنم که انگلیسی قدرت بتونه برای درصد کنکور خوب باشه.
با نظر بقیه دوستان که گفته بودن با انگلیسی قدرت لیسینیگ و اسپیکینگ تون قوی میشن که اصلا این دو مهارت سر جلسه کنکور مد نظر نیست.
پس بنظرم بهتره که فقط به کتابای کنکوری و تست زیاد و ریدینگ و تسلط بر کتاب درسی تمرکز کنید.
من خودم نظام قدیم بودم و برای زبان کتاب گاج و شهاب اناری و از متن نترسیم رو کار کردم.

6 پسندیده