معرفی 11 سایت دانلود فیلم با زیرنویس انگلیسی و فارسی

در هنگام تماشای یک فیلم، گاهی تلفظ سریع بازیگران مانع درک کامل دیالوگ‌ها می‌شود یا نیتیو اسپیکرها اصطلاحات و کلمات مخفف را آن‌چنان با سرعت به کار می‌برند که افراد غیر انگلیسی‌زبان در فهم آن دچار ابهام می‌شوند. بعضی وقت‌ها هم‌ صدای پس‌زمینه به قدری بلند است که دیالوگ‌ها به درستی شنیده نمی‌شوند. این‌ها بخشی از دلایلی است که باعث می‌شوند به سراغ زیرنویس برویم، مخصوصا اگر قصد ما از تماشای فیلم، یادگیری زبان انگلیسی باشد. در این مقاله از زبانشناس به معرفی انواع سایت دانلود فیلم با زیرنویس انگلیسی، فارسی و دوبله پرداخته‌ایم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

image

دلایل استفاده از زیرنویس در یادگیری زبان انگلیسی

بسیاری از مدرسان و زبان آموزان تاثیر زیرنویس بر یادگیری زبان انگلیسی را بسیار مهم می‌دانند. یادگیری از این طریق به ویژه به زبان آموزان مبتدی و متوسط جذابیت‌های زیادی دارد زیرا حین آموزش می‌توانند به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشیند. از سوی دیگر آموزش و یادگیری زبان انگلیسی با فیلم بدین جهت اثربخش است که لحن، حالات و احساسات کاراکترها باعث می‌شود مطالب جدید به خوبی در ذهن نقش ببندد. مزیت‌های بسیاری برای تقویت و یادگیری زبان انگلیسی با فیلم وجود دارند؛ مثل:

  • آشنایی با انگلیسی کاربردی در محیط واقعی

  • تشخیص کاربرد اصطلاحات و لغات در لحظه

  • تقویت مهارت شنیداری

  • تقویت مکالمه

  • تقویت درک مطلب

بهترین سایت های ایرانی دانلود فیلم و سریال با زیرنویس انگلیسی

در این بخش به معرفی 12 وب‌سایت دانلود فیلم زبان اصلی پرداختیم و ویژگی هر یک را به تفکیک عنوان کردیم. از آنجایی که برای یادگیری زبان با فیلم، پیشنهاد می‌شود از زیرنویس انگلیسی استفاده شود، در بخش بعدی لینک چند وب‌سایت معتبر را برای دسترسی به زیرنویس انگلیسی قرار داده‌ایم.

آپارات؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس انگلیسی چسبیده

مای موویز؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس انگلیسی چسبیده

آوا مووی؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی و دوبله

سرمووی؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی و دوبله

فیلم تو مدیا؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی و دوبله

مووی کاتیج؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی و دوبله

موبو مووی؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی و دوبله

دیجی مووی؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی و دوبله

30نما؛ سایت دانلود و تماشای آنلاین فیلم همراه با زیرنویس انگلیسی و فارسی چسبیده

دیجی مووی؛ ؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی و دوبله

مووینه؛ ؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی و دوبله

بهترین سایت های ایرانی دانلود فیلم و سریال با زیرنویس انگلیسی

  1. وب‌سایت آپارات؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس انگلیسی چسبیده

آپارات یک نمونه سایت دانلود فیلم زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی است که در بخشِ تماشای رایگان آن می‌توان انواع سریال‌ها، انیمیشن‌ها و فیلم‌های معروف تماشا کرد. این سایتِ دانلود فیلم با زیرنویس انگلیسی چسبیده، بدون نیاز به فیلترشکن قابل‌استفاده است.

نیاز به اشتراک: ندارد.

امکان دانلود: دارد.

امکان تماشای آنلاین: دارد.

ژانرهای موجود: اکشن، درام، ماجراجویی، فانتزی، تاریخی، جنگی و…

دانلود فیلم از وب‌سایت آپارات

image

  1. مای موویز؛ سایت دانلود فیلم با زیرنویس انگلیسی، فارسی و دوبله

سایت مای موویز به دلیل قرار دادن نسخه کامل فیلم‌های سینمایی و سریال‌های شاهکار برای یادگیری زبان انگلیسی گزینه مناسبی برای زبان‌آموزان محسوب می‌شود؛ زیرا در این سایت دانلود فیلم با زیرنویس انگلیسی، فارسی و دوبله امکان‌پذیر است. چنانچه تمایل دارید فیلم‌ها را با زیرنویسِ زبان‌های دیگری تماشا کنید امکان دانلود فایل زیرنویس همه زبان‌ها وجود دارد.

از نکات جالب این سایت این است در بخش منوی کشویی این سایت می‌توانید فیلم‌های برتر هر سال میلادی را به تفکیک مشاهده کنید و بنا به علاقه خود فیلم مورد نظر را باکیفیت‌های مختلف دانلود کنید؛ که با کلیک کردن روی هر فیلم، می‌توانید به اطلاعاتی نظیر امتیاز در IMDB، رده سنی مناسب، امتیاز منتقدان، امتیاز کاربران و کشور سازنده دسترسی داشته باشید.

نیاز به اشتراک: دارد.

امکان دانلود: دارد.

امکان تماشای آنلاین: دارد

ژانرهای موجود: اکشن، درام، ماجراجویی، فانتزی، تاریخی، مستند، رازآلود، کمدی، عاشقانه، ترسناک، جنگی و…

دانلود فیلم از وب‌سایت مای موویز

https://kingmovz8.fun/

image

  1. آوا مووی؛ وب‌سایت دانلود رایگان انواع فیلم

آوا مووی دیگر وب‌سایت در دسترس برای دانلود فیلم‌های زبان اصلی است که معمولا دارای گزینه‌های زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله است. در این وب‌سایت علاوه بر دانلود فیلم‌های برتر قرن 21، می‌توانید به آرشیو کاملی از بهترین انیمیشن‌ها، فیلم‌های 3D، و… دسترسی داشته باشید.

نیاز به اشتراک: ندارد.

امکان دانلود: دارد.

امکان تماشای آنلاین: دارد.

ژانرهای موجود: اکشن، درام، ماجراجویی، فانتزی، تاریخی، مستند، رازآلود، کمدی، عاشقانه، ترسناک، جنگی و…

دانلود فیلم از سایت آوا مووی

image

  1. سرمووی؛ دانلود انواع فیلم تا پادکست

در آرشیو سایت سر مووی می‌توان برای تمامی سلایق عنوان سینمایی مناسبی پیدا کرد. علاوه بر این، وجود محتوای صوتی مثل کتاب و پادکست از نکات برجسته این وب‌سایت به شمار می‌رود. در این سایت امکان افزودن فیلم مورد نظر به بخش علاقمندی‌ها وجود دارد تا در فرصت مناسب، عناوین جذاب سینمای جهان را دنبال کنید.

نیاز به اشتراک: ندارد.

امکان دانلود: دارد.

امکان تماشای آنلاین: ندارد.

عناوین و ژانرهای موجود: اکشن، درام، ماجراجویی، اَبَرقهرمانی، ورزشی، مسابقه تلویزیونی، جنایی، وسترن، زندگینامه، پادکست و کتاب صوتی

دانلود فیلم از وب‌سایت سرمووی

image

  1. فیلم تو مدیا؛ آرشیو دانلود انواع فیلم از قدیم تا جدید با زیرنویس چسبیده

وب‌سایت Film2media دیگر وب‌سایت دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده است که برای برخی از عناوین دارای دوبله فارسی نیز هست. در این سایت همچنین امکان دانلود قدیمی‌ترین فیلم‌ها، از محصولات سینمایی سال 1930 تا به‌روزترین فیلم‌ها وجود دارد.

نیاز به اشتراک: ندارد.

امکان دانلود: دارد.

امکان تماشای آنلاین: ندارد.

عناوین و ژانرهای موجود: اکشن، درام، ماجراجویی، جنایی، وسترن، مراسم، بیوگرافی، ترسناک و…

دانلود فیلم از وب‌سایت Film2media

image

  1. مووی کاتیج؛ وب‌سایت دانلود محصولات سینمایی بین‌المللی

اغلب عناوین سینمایی سایت مووی کاتیج به صورت زیرنویس فارسی چسبیده و برخی به صورت دوبله فارسی هم در دسترس قرار دارند. عناوین سینمایی این سایت علاوه بر محصولات هالیوودی، شامل سریال‌ها و فیلم‌های سایر کشورها نظیر اتریش، فرانسه، ایتالیا، افریقا و… نیز هست. تمامی فیلم‌ها و سریال‌های این سایت به صورت نسخه کامل و بدون حذفیات در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

نیاز به اشتراک: ندارد.

امکان دانلود: دارد.

امکان تماشای آنلاین: دارد.

عناوین و ژانرهای موجود: اکشن، درام، ماجراجویی، تاک‌شو، استندآپ کمدی، ورزشی، مسابقه تلویزیونی، جنایی، وسترن، فانتزی، تاریخی، مستند، نوآر، معمایی، کمدی، عاشقانه، ترسناک، جنگی و…

دانلود فیلم از سایت مووی کاتیج

image

  1. موبو مووی؛ وب‌سایت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی

در سایت Mobomovie انواع سریال، فیلم و مینی سریال، انیمه و… در ژانرها و کیفیت‌های مختلف در دسترس قرار دارند. امکان دانلود محصولات سینمایی این سایت به صورت زیرنویس و دوبله امکان‌پذیر است. در بخش باکس آفیس این سایت ضمن اطلاع از جدیدترین محصولات هنر هفتم، می‌توانید میزان فروش فیلم‌های روز سینمای هر کشور را به تفکیک مشاهده کنید.

نیاز به اشتراک: ندارد.

امکان دانلود: دارد.

امکان تماشای آنلاین: دارد.

عناوین و ژانرهای موجود: موزیکال، خانوادگی، اکشن، درام، ماجراجویی، علمی- تخیلی، جنایی، وسترن، مراسم، بیوگرافی، ترسناک و…

دانلود فیلم از وب‌سایت موبومووی

image

  1. دیجی موویز؛ مرجع دانلود ژانرهای مختلف سینمایی

سایت Digimovies نیز یکی از سایت‌های قدرتمند برای دانلود انواع فیلم و سریال‌های روز با زیرنویس فارسی یا دوبله‌شده است. در قسمت جستجوی این سایت می‌توانید علاوه بر انتخاب ژانر مورد علاقه، مواردی مثل رده سنی، کشور سازنده و نیز انتخاب نسخه کامل یا سانسور شده را لحاظ کنید.

نیاز به اشتراک: ندارد.

امکان دانلود: دارد.

امکان تماشای آنلاین: دارد.

عناوین و ژانرهای موجود: فیلم‌های سه‌بعدی، اکشن، درام، ماجراجویی، جنایی، وسترن، مراسم، بیوگرافی، انیمیشن، ترسناک و…

دانلود فیلم از وب‌سایت دیجی موویز

image

  1. وب سایت 30نما

وب سایت سینما از بهترین سایت های ایرانی دانلود فیلم و سریال محسوب می‌شود که در دسته‌بندی‌های مختلف می‌توانید فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه‌ها، انیمیشن‌ها و مستندها را تهیه کنید. نکته مهم هنگام ورود به این سایت استفاده از وی پی ان است که گاها نیاز دارید برای دانلود فیلم‌ها از آن استفاده کنید. وب سایت سینما اخبار و مصاحبه‌های حول سینما و دنیای فیلم و سریال را هم پوشش می‌دهد که علاقه‌مندان به هنر هفتم از هنرهای هفت‌گانه می‌توانند از طریق این وب سایت از آخرین اخبار حوزه سینما باخبر شوند.

نکته جالب‌تر درباره این سایت خوب ایرانی این است که کاربران در صورت داشتن اینترنت قوی و با سرعت بالا می‌توانند فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را با زیرنویس انگلیسی یا فارسی تماشا کنند.

لینک ورود به سایت 30نما

  1. وب سایت دیجی مووی

دیجی مووی یک وب سایت بسیار عالی برای زبان آموزانی است که قصد یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال‌های انگلیسی را دارند. تنوع زیاد انواع فیلم‌ها و سریال‌ها با زبان اصلی و همراه با زیرنویس به شما کمک می‌کند علاوه ‌بر لذت بردن از تماشای فیلم‌ها، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید. همچنین دیگر نیاز ندارید به دنبال زیرنویس فارسی بگردید. دیجی موویز سه دسته‌ی اصلی برای دسته‌بندی آرشیو خود ایجاد کرده است؛ فیلم، سریال و هنرمندان.

نکته مهم درباره سایت دانلود فیلم و سریال دیجی موویز این است که می‌توانید از تمام امکانات این سایت به شکل کاملا رایگان استفاده کنید.

لینک ورود به سایت دیجی مووی

  1. وب سایت مووینه

یکی دیگر از بهترین وب سایت های دانلود فیلم و سریال زبان اصلی سایت مووینه است. در وب سایت مووینه می‌توانید علاوه بر دانلود، فیلم و سریال‌های موردعلاقه‌ی خود آن‌ها را به صورت آنلاین در کیفیت‌های مختلف نیز تماشا کنید (اگه اینترنت خوبی دارید!). به طور کلی مووینه گزینه‌ی مناسبی برای تهیه‌ و مشاهده فیلم‌های انگلیسی مناسب برای تقویت زبان محسوب می‌شود.

لینک ورود به سایت مووینه

تماشای فیلم، سریال و انیمیشن با اپلیکیشن زبانشناس

اگر با وجود جستجو در انواع سایت دانلود فیلم با زیرنویس انگلیسی، گزینه مورد نظر خود را پیدا نکردید، نگران نباشید. اپلیکیشن زبانشناس برای زبان آموزان، انواع محصولات سینمایی و کارتونی را با زیرنویس انگلیسی و فارسی تدارک دیده است. با مراجعه به این اپلیکیشن می‌توانید متناسب با سطح فعلی و علاقمندی خود فیلم، سریال یا انیمیشن مورد علاقه خود را تماشا کنید و از یادگیری زبان انگلیسی با این روش جذاب، نهایت لذت را ببرید.

مثلا در بخش فیلم، انواع ژانرهای فانتزی، تخیلی، مستند، ابَرقهرمانی، بیوگرافی و… برای سطوح مختلف وجود دارند که برای هر سلیقه‌ای عنوان پیشنهادی مناسبی ارائه می‌دهد. در برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی دیدن بخش های 5 تا 15 دقیقه‌ای فیلم با زیرنویس انگلیسی را در اپلیکیشن زبانشناس فراموش نکنید.

سخن آخر

با استفاده از منابع و ابزارهای جذاب، فرایند آموزش هر مهارتی شیرین‌تر می‌شود. در این مطلب بهترین سایت‌های دانلود فیلم زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی را معرفی کردیم تا بتوانید بهترین سریال‌ و فیلم‌ برای تقویت زبان انگلیسی را انتخاب کنید. شما از کدام سایت دانلود فیلم زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی دیگری استفاده می‌کنید؟

27 پسندیده

سلام
برای دانلود از سایت فارسی زبان : http://my-filmm.pro
و برای دانلود زیرنویس به هر زبانی(اگه از سایت های خارجی دانلود کنین و زیرنویس خصوصا فارسی بخواهید) : http://zirdl.info/ و http://subf2m.ir/

این ترفند رو هم میتونین استفاده کنین :point_down:
بهترین جایگزین بعد از تاینی موویز - ویرگول

19 پسندیده

سلام واقعا ممنون، این تایپیک واقعا لازم بودچون عملا شرایط برای دانلود فیلم سخت شده

9 پسندیده

خیلی خوب بود، منم تو ذهنم بود یه تاپیک بزنم که پیجای یادگیری زبان اینستا گرام و تلگرام معرفی کنیم تا بیشتر بشه از وقت مرده مون استفاده کنیم

10 پسندیده

THANKS FOR SHARING
ITS VERY IMPORTANT :+1:

9 پسندیده

درود بر دوستان.
من همیشه از سایت mydiba استفاده میکنم.
هر از چندی فیلترش میکنن ولی سریع رفع فیلتر میشه.

11 پسندیده

سلام :tulip::hibiscus::sunflower::blossom::blossom:شبتون رنگین :bouquet::rainbow::tulip::hibiscus::sunflower:بسیار سایتهای عالی بودند ممنون :tulip::hibiscus::sunflower::sunflower::blossom::sunflower::sunflower::rose::cherry_blossom::bouquet::bouquet::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

6 پسندیده

سلام این سایت هم خوبه https://centerdl.ir/

7 پسندیده

ممنون از مشارکت شما :rose:

خوشحالیم که براتون مفید بوده دوست عزیز :rose:

1 پسندیده

ایده بسیار خوبی و کاربردیه :rose: :ok_hand:

. :rose:I’m glad you are satisfied

ممنون از شما :rose:

سلام، خوشحالیم که براتون مفید بوده دوست عزیز :rose: :rose: :rose:

ممنونیم از شما :rose: