12 کانال تلگرام برای دانلود فیلم زبان اصلی + لینک دسترسی

معرفی 12 کانال تلگرام برای دانلود فیلم زبان اصلی، موضوعی است که امروز به سراغ آن رفتیم. در این بخش ضمن قرار دادن لینک یا نحوه دسترسی، به ویژگی‌های هریک از کانال‌ها پرداخته‌ایم.

1. کانال امپایر بست تی‌وی (Empire Best TV)

در این کانال کم‌نظیر با کهکشانی از فیلم، سریال و انیمیشن مواجه هستید. برای دانلود هر عنوان سینمایی کافی است نام آن را در بخش جستجو دارد کنید. آن‌گاه لینک دانلود فایل در کیفیت‌های مختلف به همراه زیرنویس فارسی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
اگر هم به ژانر یا موضوع خاصی علاقمند هستید می‌توانید از همان بخش جستجو، عنوان ژانر را با هشتگ سرچ کنید تا فهرستی از علاقمندی‌های خود را ببینید. برای دسترسی به این کانال تلگرام برای دانلود فیلم، کافی است نام Empire Best TV را در بخش جستجوی تلگرام وارد کنید و به آن بپیوندید.

2. کانال تلگرام سون (FXFILM)

در کانال سون فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری در ژانرهای متنوع وجود دارد؛ برای تماشای هر یک از ژانرهای درام، کمدی، عاشقانه، جنگی، ابرقهرمانی و … در این کانال، باید اسم ژانر را به همراه هشتگ در بخش جستجو وارد کنید. سپس از فهرست موجود، عنوان منتخب خود را به‌صورت زیرنویس‌دار یا دوبله‌شده دانلود کنید.

لینک کانال تلگرام سون (فیلم زبان اصلی)

لینک کانال تلگرام سون (سریال زبان اصلی)

3. کانال تلگرام فیلم کم‌حجم

همان‌طور که از نام کانال پیداست، تا جای ممکن سعی شده فایل‌های کم حجمی برای دانلود در اختیار کاربران قرار گیرد. در این کانال فایل مستقیم سریال‌ها و فیلم‌های روز جهان وجود دارد و بدون نیاز به کلیک‌کردن روی لینک‌های متعدد می‌توانید فیلم زبان اصلی را دانلود کنید.
اطلاعات مربوط به هر فیلم شامل سال ساخت، کشور سازنده، ژانر، امتیاز IMDB، مدت‌زمان، بازیگران و خلاصه داستان به تفکیک وجود دارد. فیلم‌های موجود در این کانال با زیرنویس هستند و برای برخی عناوین نسخه دوبله‌شده نیز در دسترس قرار دارد.

لینک کانال فیلم کم‌حجم

4. کانال تلگرام فیلم‌بازان (Film_Bazzan)

برای دانلود جدیدترین انواع فیلم، سریال و انیمیشن در ژانرهای مختلف می‌توانید از لینک‌های موجود در کانال تلگرام فیلم‌بازان استفاده کنید. با استفاده از این لینک‌ها امکان دانلود و تماشای فیلمِ زبان اصلی با کیفیت‌های متفاوت، به همراه زیرنویس چسبیده فارسی وجود دارد. همچنین در این کانال می‌توانید از حواشی هنرمندان و اخبار روز سینمای جهان مطلع شوید.

لینک کانال تلگرام فیلم‌بازان

5. کانال دانلود ایران فیلم (IranFilm)

در کانال ایران فیلم می‌توان دانلود فیلم و سریال زبان اصلی و ایرانی را کاملاً رایگان انجام داد، فایل‌های هر یک از فیلم‌ها به همراه زیرنویس چسبیده فارسی در کانال موجود هستند و برای دانلود نیازی به استفاده از لینک‌های مختلف نیست. در این کانال تلگرام برای دانلود فیلم زبان اصلی، علاوه بر اطلاعات مهم هر فیلم، پست‌هایی مربوط به دیالوگ‌های ماندگار سینما و نیز حواشی و اخبار داغ مربوط به جشنواره‌های بین‌المللی نیز وجود دارد.

لینک کانال تلگرام دانلود رایگان فیلم و سریال

6. کانال فیلم وین (FilmWin)

با یک جستجوی ساده در این کانال می‌توانید به بسیاری از سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های نسبتا قدیمی تا جدید دسترسی داشته باشید. عناوین موجود در این کانال طیف گسترده‌ای دارند، علاوه بر فیلم‌های هالیوودی می‌توانید محصولات سینمایی سایر کشورها مثل اسپانیا، آلمان، فرانسه و… را تماشا کنید. فیلم‌ها موجود در این کانال معمولاً دارای زیرنویس فارسی چسبیده یا به‌صورت دوبله‌شده هستند.

لینک کانال تلگرام فیلم وین

7. کوفیلم (CooFilm)

کانال کوفیلم را می‌توانید یک مرجع خوب برای دانلود انواع و اقسام محصولات سینمایی به زبان اصلی دانست. چراکه در آرشیو کامل آن، علاوه بر فیلم‌های هالیوودی، می‌توان به تماشای بهترین آثار سینمای جهان از کشورهایی مثل ژاپن، آلمان، استرالیا، ایتالیا و … نشست. در این کانال از قدیمی‌ترین تا جدیدترین فیلم‌ها به‌صورت زیرنویس چسبیده فارسی یا دوبله‌شده برای دانلود قابل‌دسترسی است.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کانال درنظرگرفتن گروه سنی مناسب برای هر فیلم است که با درجات مخصوصی مشخص شده است. برای پیوستن به کانال کوفیلم، کافی است CooFilm را در بخش جستجوی تلگرام وارد کنید.

8. ربات فیلم‌گیر الماس مووی (Almasmovie Filmgir Bot)

با پیوستن به این ربات می‌توان از امکانات کم‌نظیر فیلم‌گیر الماس مووی استفاده کرد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، با کلیک کردن روی هریک از گزینه‌های نمایش‌داده‌شده، می‌توانید فیلم موردنظر خود را از نظر ژانر، پردانلودترین، جدیدترین عنوان انتخاب کنید.
همچنین با استفاده از این کانال علاوه بر دیدن فیلم‌های هالیوودی، امکان تماشای آثار سایر کشورهای جهان را خواهید داشت. با جستجوی عبارت Filmgirbot در بخش سرچ تلگرام می‌توان از امکانات این ربات دانلود فیلم زبان اصلی لذت برد.
همچنین با دانلود اپلیکیشن الماس مووی می‌توان انواع فیلم با زیرنویس چسبیده را به‌راحتی تماشا کرد.

لینک اپلیکیشن الماس مووی

9. کانال سر مووی (Sermovie)

چنانچه به دنبال کانالی می‌گردید که امکان دسترسی و دانلود تمامی کیفیت‌ها در آن وجود داشته باشد، از کانال سرمووی استفاده کنید. در این کانال نیز امکان دانلود رایگان ژانرهای مختلف مثل ژانر اکشن، درام، جنگی، رمانتیک، ماجراجویی برای فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌ها وجود دارد. علاوه بر این، کانال سرمووی اخبار جنجالی دنیای هالیوود را به‌خوبی پوشش می‌دهد.

لینک کانال سرمووی

10. کانال دانلود کامل فیلم سینمایی

این مجموعه یکی دیگر بهترین انواع کانال تلگرام برای دانلود فیلم زبان اصلی است که می‌توانید روی آن حساب باز کنید. آرشیو این کانال هم از تنوع خوبی برخوردار است و توسط آن می‌توانید فیلم‌ها و ژانر موردنظر خود را به همراه هشتگ در بخش جستجو وارد کنید تا لینک دانلود نمایش داده شود.

لینک کانال دانلود فیلم سینمایی کامل

11. کانال iMovies-DL
این کانال مرجع خوبی برای دسترسی به آثار برجسته سینمای جهان است و آرشیو موضوعی خوبی برای ژانرهای مختلف دارد. علاوه بر این در محتوای این کانال، بخشی برای پیشنهاد تماشای فیلم‌ها به تفکیک موضوع وجود دارد که طرف‌داران ژانرها و ستارگان سینما را به تماشا وامی‌دارد. در این کانال همچنین به اخبار روز سینمای جهان و بررسی نکات جالب مثل لوکیشن آثار معروف پرداخته می‌شود.

لینک کانال iMovies-DL

12. کانال سریز (Seriezz)

عمده عناوین این کانال تلگرامی به دانلود سریال‌های زبان اصلی اختصاص دارد. مطالب موجود در این کانال معمولاً به‌سرعت به‌روزرسانی می‌شوند، بنابراین با پیوستن به این کانال دیگر نگران از دست دادن آخرین اپیزود هر سریال نخواهید بود.

لینک پیوستن به کانال سریز

معرفی بخش فیلم زبانشناس

ازآنجایی‌که بیشتر وب‌سایت‌ها و کانال‌های دانلود فیلم زبان اصلی، محصولات خود را با زیرنویس فارسی ارائه می‌دهند، زبان‌آموزان به‌ندرت می‌توانند فیلم، سریال یا انیمیشن مود علاقه خود را بدون دردسر با زیرنویس انگلیسی تماشا کنند و از زبان‌آموزی لذت ببرند.
با استفاده از اپلیکیشن زبانشناس بدون نیاز به پیداکردن زیرنویسِ هماهنگ با نسخه فیلم، می‌توانید به‌راحتی به انواع فیلم برای سطح مبتدی تا پیشرفته با زیرنویس انگلیسی و فارسی دسترسی داشته باشید. این دسته‌بندی‌ که از پرطرف‌دارترین بخش‌های زبانشناس به‌حساب می‌آید تنوع بسیار خوبی دارد.
علاوه بر این زبان‌آموز هر زمان احساس نیاز به ترجمه یا دسترسی به انواع دیکشنری معتبر آنلاین داشته باشد، می‌تواند هم‌زمان با فیلم دیدن از این امکانات منحصربه‌فرد نرم‌افزار استفاده کند.

سخن آخر
علاوه بر پیوستن به کانال تلگرام برای دانلود فیلم زبان اصلی، می‌توانید از طریق مقاله بهترین وب‌سایت دانلود فیلم و نیز بهترین وب‌سایت دانلود زیرنویس، فیلم موردعلاقه خود را با زیرنویس هماهنگ تماشا کنید.

14 پسندیده

تشکر
پیشنهاد خوبیه :pray:

5 پسندیده

جالب بود
ممنون

2 پسندیده

امیدواریم براتون مفید باشه :rose:

1 پسندیده

ممنون از توجهتون :rose:

1 پسندیده

زنده باشین :four_leaf_clover:

2 پسندیده