چرا اپلیکیشنی به این خوبی آزمون نمیگیره

سلام. روند آموزشی زبان اکثر اپلیکیشن های دیگر به این شکل است که مرحله به مرحله آموزش داده و سپس آزمون میگیرد و در صورت قبول شدن میری مرحله بعد. چرا زبانشناس قابلیت امتحان ندارد؟ این ایراد محسوب نمیشه؟
اگر با گرامر و حفظ کلمه موافق نیستید امتحان جمله به جمله که خوبه. یعنی هر درسی امتحان خودش رو داشته باشه معنی جملات رو به صورت چهار گزینه ای سوال کنه

12 پسندیده

سلام

خیر
ایراد محسوب نمیشه

و اینکه احتمالا امتحان و تست در آینده لحاظ بشه

12 پسندیده

موافقم. اگه مثل Busuu آزمون داشته باشه خیلی خیلی میتونه هم انگیزه ایجاد کنه هم ایرادات ما مشخص بشه و …

7 پسندیده

ولی با اینکه زبان شناس امتحان نداره، من پیشرفتم رو روز به روز احساس می کنم.
به نظر من، چیزی که توی زبان شناس مهمه، تعهد به این برنامه هست … نه درست جواب دادن به چند تا سوال و تست.
مهم تر اینکه از کار با برنامه لذت ببری و بتونی باهاش ارتباط برقرار کنی.

12 پسندیده

این که شما فرمودین تازه با زبانشناس آشنا شدید و نتیجه گرفتید، میشه لطفا بگید قبل از این چجوری یاد میگرفتید؟ کلاسی چیزی میرفتید جند سال بود تا کجا پیش رفتین

5 پسندیده

من اصلاً کلاس نرفتم و اعتقادی به کلاس های زبان ندارم. زبان رو دارم به صورت self-study می خونم و قبلاً هم همین طور یاد گرفتم.
راستش من دیر با زبان شناس آشنا شدم. اگه زودتر با زبان شناس آشنا می شدم، الان وضعیتم خیلی بهتر بود.
بعد اینکه من علاقه خیلی زیادی به انگلیسی دارم و یادگیری اون، برام به عنوان یه تفریح است و بسیار لذت بخش می باشد. یجورایی یادگیری زبان رو خودم، برای خودم لذت بخش می کنم.
یه سوال اینکه شما روزانه چند ساعت مفید برای زبان وقت می زارید؟ وا الله برای من، کمتر از چهار ساعت نمی شه.
اکثراً هم خیلی بیشتر از این، وقت می زارم.

6 پسندیده

آها ماشاالله این که خیلی خوبه. :clap:

3 پسندیده

یو تیوب پره از کانال های آموزش زبان انگلیسی … همچنین کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرام …
البته نمی دونم مهارت شنیداری شما در چه حدی است. اما من بیشتر، به صحبت مربی های “نیتیو سپیکر های” انگلیسی اَمریکن گوش می کنم.

5 پسندیده

من یوتیوب ندارم اما خود زبانشناس منابعش خیلی هست. اگه این کانال ها تو آپارات هم هست ممنون میشم معرفی کنید.
من مبتدی هستم شنیداریم خوب نیست :blush:

5 پسندیده

متاسفاته همه منابع، نه تو زبان شناس هست و نه توی آپارات. اصلاً یوتیوب برای خودش دریایی هست. کانال ها رو فقط باید از طریق یوتیوب دنبال کنید.
اون مربی های نیتیو سپیکر، اصلاً توی آپارات وجود خارجی ندارند. چون ویدیو ها توی یوتیوب، قانون کپی رایت داره و قابل دانلود نیستند. فقط می تونید ویدئویی رو بارها تماشا کنید.

5 پسندیده

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:
زبانشناس باعث میشه زبان خوندن به یک روتین در زندگی تبدیل با زنجیره که در این برنامه لحاظ شده یعنی خود من اگه یک روز زبان نخوندم فکر میکنم یه چیز کمه
اما قطعا اونی که در تست ها موفقه یه سر و گردن بالاتره نسبت به کسی که به آزمون و تست اعتقاد نداره

5 پسندیده

همین ایراد رو آقای اِی جِی هوگ از کلاس های سنتی زبان گرفته که این کلاس ها به خاطر امتحانات، نمره بندی اونها و سطح بندی دانش آموزان، برای اونها تو یادگیری زبان مانع و مشکل ایجاد می کنه …
من نمی گم … آقای اِی جِی هوگ می گه.
خود منم دیدم کسایی که چند ساله دارند می رن کلاس زبان و همون سیستم تست و نمره رو گذروندن، وقتی وارد استفاده از انگلیسی در عمل یا انگلیسی واقعی می شن، ضعف هاشون کاملاً مشهود می شه.

5 پسندیده

سلام
اگه فکر می کنید محتوای آموزشی خوبی داره، لطفا حتما با ذکر دلیل پیشنهادتون رو برا اضافه کردن ویدیوهای ایشون به اپ مطرح کنید… تو یه پست جدا

همه ویدیوهای یوتیوب قابل دانلود هستند

5 پسندیده

البته من قصدم جبهه گرفتن نیست و مشارکته
باید بگم که من قضاوت نمیکنم از ای جی هوگ و امتحان زبان اینکه خوبه و یا بده! اما اگه یه مقدار دقیق نگاه کنیم در دنیا اکنون،شما هر جا بخواید بری در هر زمینه که ادعا و توانای داشته باشید.مرجع مورد نظر از شما مدرک اون مهارتو میخواد تا اینجا موافقیم یا نه؟

3 پسندیده

بله … در صورتی که قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت به کشور دیگه ای رو داشته باشید. باز هم امتحان به صورت تستی نیست و به صورت چهار مهارت گوش دادن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن است. مگه هدف زبان شناس، غیر از اینه؟

4 پسندیده

شما تو یوتیوب، اشتراکی جیزی پرداخت کردید؟ وا لله من هر کاری می کنم، نمی تونم دانلود کنم!

4 پسندیده

سلام.

6 پسندیده

الان من خودم سی و چند روزه دارم از زبان شناس استفاده می کنم و سطح سه هستم. اما پادکست های سطح پیشرفته رو خوب متوجه می شم و لغات کمی رو هایلایت می کنم. پس الان بگم زبان شناس سطح منو خوب تعیین نکرده؟ اصلاً سطح و این چیزها مهم نیست … مهم یادگیری زبان است.

4 پسندیده

بحث من راجب امتحان هستش به شکل کلی و تاکتیکی که باید یاد بگیری.هدف زبانشناس اینه که شما را یک متخصص زبان کنه یه چیزی فراتر از این مهارت‌ها

2 پسندیده

مگه زبان وسیله ارتباط نیست؟ هدف شما از یادگیری زبان چیست؟ مگه غیر از کسب این چهار مهارت زبانی هست؟
الان ببینید اونهایی تو زبان موفق هستند که مدام کلاس می رند و امتحان می دند یا اون یادگیرنده هایی که مستقل زبان می خونند و در این زمینه خودگردان هستند؟
من خودم با این افرادی که چند سال کلاس زبان رفتند، تا وارد مکالمه می شم، می بینم خیلی خشک و رسمی و کتابی حرف می زنند و خیلی از اصطلاحات رو نمی دونند. در صورتی که انگلیسی واقعی و محاوره ای، اصلاً اینطوری نیست.

3 پسندیده