استفاده از کتاب Essentials grammar in use

Hello there.:smile:
اینو امروز یاد گرفتم اگه درست استفاده کرده باشم. :sweat_smile:دوستان استفاده از مجموعه کتاب‌های Grammar in use رو برای اینکه تا حدودی به بحثهای گرامری هم وارد بشم برای یادگیری چقدر توصیه میکنید؟ مجموعه های خوبی هستند؟

5 پسندیده

حنانه خانم @afarkhani :dizzy::dizzy::dizzy::ribbon::ribbon::ribbon:
بیا که دوباره بحث گرامره! :joy::joy::joy:
شاید به حرف شما مجرب ها :blue_heart::blue_heart::green_heart::green_heart: گوش بدن.

8 پسندیده

سلام دوست عزیز
باید عرض کنم آموزش گرامر در زبانشناس به شیوه مدارس و موسسات نیست، ما میگیم درسته که وقتی انگلیسی صحبت می‌کنیم، گرامر جملاتی که به کار می‌بریم بایستی صحیح باشه. اما شما بایستی گرامر رو به صورت طبیعی (ناخودآگاه) یاد بگیرین که وقتی انگلیسی صحبت می‌کنین، بتونین به صورت ناخودآگاه و بدون فکر کردن، گرامر صحیح رو به کار ببرین. به عبارت دیگه زبان انگلیسی مثل روندن ماشین میمونه و با خوندن کتاب‌های تئوری نمیتونیم بهش مسلط بشیم.
خوب حالا این سوال پیش میاد که راه حل یادگیری طبیعی و ناخودآگاه گرامر چی هست؟
اولا وقتی در معرض زبان انگلیسی باشیم، مطالب مختلف رو بخونیم، و تکنیک سایه رو روی مطالب صوتی پیاده‌سازی کنیم، خودبه‌خود الگوهای مختلف زبانی و گرامری، در ذهن ما حک میشه. و ذهن ما چاره‌ای نداره جز اینکه اون الگوها رو رفته‌رفته یاد بگیره.
علاوه بر گوش دادن، شما باید از تکنیک جواب دادن به سوالات کوتاه انگلیسی استفاده کنین.
این تکنیک به این صورت هست که داستان کوتاهی برای شما بیان میشه. پس از اینکه داستان رو چند بار خوندین و فهمیدین، تعداد زیادی سوال ساده، از شما در رابطه با داستان پرسیده میشه که بایستی به سرعت جواب بدین. این سوالات به صورت های مختلف پرسیده میشه. مثلا یک سوال ممکنه هم به صورت گذشته، و هم به صورت آینده پرسیده بشه. از اونجایی که شما داستان رو بخوبی یاد گرفتین، جواب دادن به این سوالات بسیار راحت هست و این کار باعث میشه گرامر به صورت طبیعی و ناخودآگاه در ذهن شما ثبت بشه.
تعدادی از پکیج‌های تخصصی اپلیکیشن زبانشناس، شامل درس‌نامه‌هایی هستن که مختص یادگیری ناخودآگاه گرامر از طریق تکنیک فوق تهیه شدن.
به‌عنوان‌مثال: پکیج انگلیسی قدرت و انگلیسی مهارت

درس‌نامه‌ی داستان کوتاه: شامل سؤال و جواب‌های بسیار زیادی از یک داستان که با جواب دادن به اون سؤالات، گرامر رو رفته‌رفته یاد میگیرین
درس‌نامه‌ی دیدگاه (point of view): از طریق بازگویی یک داستان در زمان‌های مختلف، تفاوت گرامر زمان‌های مختلف رو یاد میگیرین.

پکیج داستان‌های واقعی و مگا داستان‌ها

درس‌نامه‌های گرامر: توی این درس‌نامه‌ها، داستان اصلی هر درس به زمان دلخواهی تغییر داده میشه (مثلاً آینده) و در اون زمان، داستان بازگویی میشه و سؤالاتی پرسیده میشه که بایستی جواب بدین.

البته باز هم انتخاب پکیج مناسب به سطح شما برمیگرده

8 پسندیده

والا من تازه اومدم تا الانم سعی کردم با برنامه پیش برم و گوش کنم…منظورم بیشتر در حد مراجعه به کتاب بودو اینکه اگه این سری کتابها رو می‌شناسید کنار این روش‌هایی که گفتید مفید هست یا نه…جوابم رو. گرفتم البته. ممنونم از وقتی که میذارید. :rose::rose:

8 پسندیده

درود بر شما

لطفاً تاپیک پایین رو بخونین و یا به صوت اون گوش بدید

8 پسندیده

ممنونم خیییلی مفید و کامل بود:pray::pray::pray::rose::rose:

7 پسندیده

خوشحالم که مورد استفاده شما قرار گرفته :pray::slightly_smiling_face:

7 پسندیده

من اینقد ازین مقاله خوشم میاد ، اولین مطلبی هم بود تو سایت زبانشناس قبل از نصب اپ خوندمش.
و واقعا هم یه لیوان چای واسه خودم ریختم و این مطالب رو خوندم. :grin::grin::grin:

6 پسندیده