چالش بازنویسی داستان ها

سلام به تمامی مربیان و دوستان عزیز. یه چند روزی میشه به فکر ایجاد یه چالشی افتادم که به نظرم در ارتقاء سطح زبان آموزان مؤثر خواهد بود. چالش اینه که داستان های موجود در اپلیکیشن رو دوباره بازنویسی کنیم و تغییراتی رو در اون ایجاد کنیم و از روی اون چندبار برای خودمون و یا اطرافیانمون بخونیم و یا حتی صدامون رو ضبط کنیم و تو تالار قرار بدیم و حتی رایتینگ اون رو هم میتونیم تو تالار قرار بدیم. به نظرم با این کار هم مهارت نوشتاری، شنیداری و گفتاری تقویت میشه و هم مربیان و دوستان عزیزی که سطحشون بالاتره میتونن ایرادات و اشکالات گرامری و یا تلفظی رو رفع کنند. علاوه بر اون ذهنمون رو وادار میکنیم که در لحظه جملات بسازه و به نظرم این کار باعث میشه که ما سریعتر جمله بندی و صحبت کنیم. این طوری خجالت اون دسته از افراد خجالتی هم میفته. لطفا نظر خودتون رو بیان کنید تا اگه اکثریت موافقند چنین چالشی رو راه بندازیم.

4 پسندیده

سلام دوست گرامی
اگر سرچ کنید این کارها خیلی وقته انجام شده با دسته بندی لتس تاک،مکالمه، رایتینگ و موارد این چنینی، شما بازگویی رو انجام بدین و یک تاپیک با دسته بندی لتس تاک یا دسته بندی مرتبط ایجاد کنید و به اشتراک بزارین،

اینم یک نمونه نشون میده خیلی وقته تو تالار این چالش ها انجام میشه، شما هم مثل دوستان میتونید به این صورت اقدام کنید

5 پسندیده

خیلی ممنون که گفتید🙏

2 پسندیده

سلام من مبتدیم بعد از مدتها گشتن ، اینجارو پیدا کردم خوشحال شدم ولی شادیم زیاد طولانی نشد . چون چالش شروع نشده تموم شد :face_with_hand_over_mouth:
اگه امکان داره چالش بازنویسی داستان کودکانه و گذاشتن ویس از همین داستانها و یا ریدینگ شونو برام بفرستید .
من مدتهاست هنوز پیداشون نمیکنم .