بنیان گذاران زبانشناس را بشناسید

دنبال پول نباشین. رویاهاتون رو دنبال کنین و پول خودش سراغ شما میاد! شاید فاصله‌ی شما تا موفقیت فقط یه شروع کردن ساده باشه. پس رویاپردازی کن و از شروع کردن نترس.
زبان‌شناس فقط از یه ایده‌ی ساده شروع شد و الان به اینجایی که می‌بینین رسیده! ما به قدردانی زحمات کارکنان زبان‌شناس و آشنایی بیش‌تر شما با ما، تصمیم گرفتیم تیم زبان‌شناس رو برای شما معرفی کنیم.
برای این‌ کار از تست‌های شخصیتی، مصاحبه با خود فرد و تجربه‌ی دیگران استفاده کردیم‌.




لینک این پست در تلگرام زبانشناس

لینک این پست در اینستاگرام زبانشناس

29 پسندیده

آخه مشکل اینجاست که رویا هام فقط با پول به دست میان😅

7 پسندیده

آخه الان رویا داشتن هم رویایی و فانتزیه

3 پسندیده

نه کی گفته رویا دست نیافتنی هست واسه رویاهات قدم بردار تلاش کن اون مال توست❤️
کمپانی والت دیزنی (میکی موس) از یک نقاشی ساده شروع شد و بعد به کارتون خاطره انگیز همه ی ما تبدیل شد
اگه همه برای رویاهاشون تلاش کنند حتما به اون می‌رسند

10 پسندیده

سلام
لطفا تاریخچه و داستان به وجود آمدن زبانشناس رو هم بفرمایید
اینکه این برنامه ایده چی کسی بوده کی شروع به ساخته شدن شده چقدر طول کشیده و…

8 پسندیده

بادرود.هیچ گاه رویاهاتو از دست نده اگه انسان رویاهاشو از دست بده زندگیش مثل یه موتور نیمسوز کار می کنه.شاداب باشید.

5 پسندیده

درود دوست من بخشی از رویاها موتور محرک ما به سوی موفقیت می تونن باشند مثلاً برای کسب شهرت،پول و …
ببخشید اگه فضولی کردم.

6 پسندیده

پَــــــــــــــــــرچَــــــــــم بــــــــالـــــاس :v: :grinning: :white_flag:

:blue_heart: 乙abanshenas :blue_heart:

:smiling_face_with_three_hearts:

9 پسندیده

دقیقا در این هفته پست‌های دنباله دار شکل گیری زبانشناس هم شروع میشه :rose:

5 پسندیده

داستان موفقیت قطعا داستان شکست‌های طلایی رو هم داخل خودش داره.
درود بر شما.
منتظریم. :slightly_smiling_face:

5 پسندیده

درود به تیم زبانشناس. خیلی ممنونم از اینکه چنین برنامه ای طرح ریزی شده و یه تفکر خوب پشتش نشسته و همینطور پشتیباتی عالی ای که داره ، آدم مطمئنه که اگر سوالی براش پیش بیاد سریه به جوابش توی همون روز میرسه . من کسی بودم مه از ملاس زبات فرار میکردم ولی الان هر روز صبخ زود پا میشم تا زبان کار کنم ، این یعنی زبانشناس در من علاقه ایجاد کرده و تنفر از یک چیز رو به علاقمندی تبدیل کرده همین دلیل کافیه تا بگیم این اپلیکیشن فوق العادس. طراحی منحصر به فردش که فرد رو در جریان زبان آموزی قرار میده عالیه. و این هم بگم یک کار یک اپلیکیشن و یا هر چیزی با داشتن ایده برای بهتر شدن (ایده بهتر شدن نه بدتر شدن) میتونه پر قدرت تر ادامه بده که این امر در مورد همین اپلیکیش هم صدق میکنه.
و اما یکسری انتقادات اینکه من خودم به تازگی شروع کردم و چندین جای این اپلیکیشن رو دیدم و بعضی درس ها رو ملاحضه کردم حتی فبلم هاش یه مشکلی وجود داره اونم اینه که گاها چشمک زن دنبال خطی که میخونه نمیرع و زودتر میرع پایین و یا ترجمه ها بهم ریختگی دارن چند نمونه هم به تیم پشتیبانی ارسال کردم و گفتند که پیگیری میکنیم ‌ حتی فیلم monester calls اگر اشتباه نکنم قسمت اولشو دیدم باز بهم ریختگی ترجمه داشت. که امیدوارم این موارد تصحیح بشن. و اینکه رابطه کاربری خوبی داره و میتونه بهتر از اینم بشه حتی میشه افکت های جذاب برای وقتی که در جعبه لایتنر یه لغتی رو میزنیم( بلدم) یک تشویقی داشته باشه به همون صورتی در تلگرام سوال تستی رو درست پاسخ میدیم یه تشویقی داره که از بالا یه سری چیز به پایین میریزه به عنوان تشویق. و یه چیز دیگه اینکه برای من نوتیفیکیشنی مبنی بر اینکه جعبه لایتنر رو مرور کن نمیاد . نمی‌دونم همچین چیزی هست ولی برای من کار نمیکنه و یا کلا نیست. در کل خسته نباشید به تیم زبانشناس و آقای حسین ناصری و همچنین آقای علی گل میرزایی خوشحالم که با شما و تیمتون آشنا شدم. امیدوارم موفقیتای بیشتری در این زمینه و زندگیتون کسب کنید . با احترام مجتبی محرابی:rose::pray:

4 پسندیده

سلام و ارادت به این بزرگواران :rose:
ایران ما نیازمند جوانهایی مثل شماهاست. چون بدون هیچ چشم داشتی به دنبال انتقال علم و ارائه تجربه هستید. امیدوارم این روند در تمام زندگیتون مایه نشاط شما باشه و مطمئن باشین دعای خیر ما همیشه با شماست. سالم و شاد باشید به امید خدا. :pray: :rose:

3 پسندیده