داستان خنده دار و جوک های انگلیسی

سلام از این به بعد اگه تو اینترنت به موضوعی برخوردید که شما رو به خنده وا داشت بیاید اینجا و اونو به اشتراک بزارید.
چند تا نکته درباره انتشار این موضوعات:

• کوتاه باشند: منظورم از کوتاه این نیست یه عکس از اینترنت بردارید یه چی روش نوشته شده باشه. منظورم اینه مثله جوک فارسی یا یه داستان پند آور باشه. جلوتر تر یه چند تا مثال به اشتراک می زارم متوجه می شید.

• از الفاظ نامناسب توش استفاده نشده باشه: همونطور که خودتون میدونید هر چیزی رو نمیشه به اشتراک گذاشت پس تو انتخاب موضوع احتیاط کنید ( و میدونم که می کنید)

• حتما کلمات رو چپ چین کنید برای این کار شما دو تا راه دارید میتونید مثله عکس زیر متن رو علامت گذاری کنید و از ctrl+shift+C استفاده کنید

![image](upload://7xKKZEDOsvZojUlfmZ6NKuKdQVy.PNG)

یا می تونید عکس رو در یه کد مخصوص قرار بدید بطور مثال کد پایین:

<div dir="ltr">متن</div>

قسمت متن رو حذف کنید و متن خودتون رو بین > < قرار بدید.

• اگه تونستید یه ترجمه هم ارائه بدید: این مورد اجباری نیست. می تونید ارائه ندید.

• با صدای خودتون متن انگلیسی رو اگه تونستید بخونید.

هدف این تاپیک افزایش خوندن مطالب به انگلیسیه. پس اگه فرصتی نشد که تو طول روز مطلبی بخونید، می تونید بیاید اینجا و کمی جک و داستان های خنده دار بخونید و کمی انگلیسی جذب کنید.
ضبط صدا هم برای تمرکز و تمرین بهتر روی آوای انگلیسی مناسبه.

27 پسندیده
A little girl Story
A little girl asked her father "How did the human race appear?" The Father answered "God made Adam and Eve; they had children; and so all mankind was made" Two days later the girl asked her mother the same question. The mother answered "Many years ago there were monkeys from which the human race evolved." The confused girl went back to her father and said " Daddy, how is it possible that you told me human race was created God and Mommy said they developed from monkeys?" The father answered "Well, Dear, it is very simple. I told you about my side of the family and your mother told you about her."

31 پسندیده
Bank Robbing

A man with a gun goes into a bank and demands their money.
Once he is given the money, he turns to a customer and asks, ‘Did you see me rob this bank?’
The man replied, ‘Yes sir, I did.’
The robber then shot him in the temple , killing him instantly.
He then turned to a couple standing next to him and asked the man, ‘Did you see me rob this
bank?’
The man replied, ‘No sir, I didn’t, but my wife did!’
Moral - When Opportunity knocks… MAKE USE OF IT!

29 پسندیده

:cowboy_hat_face: :joy: عجبا
تاپیک جالبی رو راه انداختین ممنونم

7 پسندیده

:joy:
ایده خیلی خوبیه

4 پسندیده

قربون شما :grin:

صدا هارم اضافه کردم به پست اول قانون صدا رو هم به صورت دلخواه اضافه کردم که مزش بیشتر شه.
یه دور دیگه با صدای داغون من گوش بدید :grin:

4 پسندیده

خیلی جالبه، منم حتما توش شرکت میکنم
آورین

3 پسندیده

با صداتون عالی بود عالی.
چقدر قشنگ حس کلام رو منتقل میکنیدا خصوصا ترس اقاهه رو. بااااریک:smile:

3 پسندیده

The best way to remember your wife's birthday is to forget it once
😜
21 پسندیده
3 girls A woman had 3 girls. One day she decides to test her sons-in-law. She invites the first one for a stroll by the lake shore ,purposely falls in and pretends to be drowning. Without any hesitation,the son-in-law jumps in and saves her. The next morning,he finds a brand new car in his driveway with this message on the windshield. Thank you !your mother-in-law who loves you! A few days later,the lady does the same thing with the second son-in-law. He jumps in the water and saves her also. She offers him a new car with the same message on the windshield. Thank you! your mother-in-law who loves you! A few days later ,she does the same thing again with the third son-in-law. While she is drowning,the son-in-law looks at her without moving an inch and thinks: Finally,it,s about time that this old witch dies! The next morning ,he receives a brand new car with this message . Thank you! Your father-in-law.

22 پسندیده

:joy: من این جوک هارو قبلا گوش داده بودم، خیلی عالین
نمیدونستم اصلشون انگلیسی بوده :))

6 پسندیده

سلام

مرسی داداش ، موضوع خیلی خوبیه

Elephant:

The class teacher asks students to name an animal that begins with an “E”. One boy says, “Elephant.”

Then the teacher asks for an animal that begins with a “T”. The same boy says, “Two elephants.”

The teacher sends the boy out of the class for bad behavior. After that she asks for an animal beginning with “M”.

The boy shouts from the other side of the wall: “Maybe an elephant!”

20 پسندیده

این صدای خودتون بود؟؟؟
ی لحظه فک کردم اشتباه دیدم.صداتون شبیه آقا کامبیزه!

2 پسندیده

Dad : Son, what do you want for your birthday?:birthday::birthday::birthday::birthday::doughnut:
Son : Not much dad, just a radio with a sports car around it.

:upside_down_face::stuck_out_tongue_winking_eye::smirk::relaxed::blush:

پدر : پسرم ، برای روز تولدت چی میخوای؟
پسر : چیز زیادی نمیخوام ، فقط یه رادیو که اطرافش ماشین اسپورت باشه!!!

20 پسندیده

After English Exam بعد از امتحان انگلیسی

How was the paper ?
ورقه چطور بود ؟

It Was Easy But Question 5 Confused Me ;/
آسون بود ولی سوال 5 مرا گیج کرد :confused:

What Was the question ?
سوال چی بود ؟

Question 5 Wanted the Past Tense Of “Think”, I Thought & Thought & Thought And End Up With Writing “Thinked”
:thinking::thinking::thinking:

سوال 5 زمان گذشته “فکر کردن” را می خواست . من فکر کردم و فکر کردم و فکر کردم و در نهایت نوشتم “Thinked”

27 پسندیده

بهنام جان دمت گرم :joy::joy::joy::joy:

نسیم خانوم جوک دومیه یعنی تهش بود :joy::joy:

4 پسندیده

قابلی نداشت کاریه که بر میومد:smile:

4 پسندیده
husband: Will you marry , after I die? Wife : No, I will live with my sister.

Wife : Will you marry , after I die?
husband: No I will also live with your sister

محصول مشترک من و همسرجان💑

24 پسندیده
The teacher to a student: Conjugate the verb "to walk" in simple present.
The student: I walk. You walk .... 
The teacher intruptes him: Quicker please. 
The student: I run. You run ...
14 پسندیده

:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

21 پسندیده