قلب تپنده ی زبانشناس را بشناسید

مدیران میانی زبان‌شناس چه کسانی هستند؟

:raising_hand_man:t2:سلام رفقا! تو این پست قصد داریم مدیران میانی زبان‌شناس رو بهتون معرفی کنیم. داستان‌های جذابشون رو حتما تا آخر بخونین و نظرتونو کامنت کنین.

:man:t2:پروفایل کامبیز:
@YoKambiz

:woman:t2:پروفایل افسانه:
@aFsaneh_boroumand

تو قسمت قبلی معرفی اعضا، بنیان‌گذاران زبان‌شناس رو براتون معرفی کردیم که می‌تونین از طریق هشتگ زیر به این پست دسترسی پیدا کنین:

#معرفی_اعضای_زبانشناس


:question:چه پیشنهادی برای بهبود اپلیکیشن زبان‌شناس دارین؟


:man_technologist:نویسنده:
@Rezazakizade_
:man_artist:طراح:
@Farzadkarimi423




برای دیدن این پست در کانال تلگرام زبانشناس کلیک کنید

برای دیدن این پست در زبانشناس زبانشناس کلیک کنید

33 پسندیده

من خودم زیر یکماهه که اومدم داخل زبانشناس و شروع کردم، از همون اولی که وارد شدم یه انرژی خاصی داشت مستر کامبیز . من جوری بود که از کلاس زبان دانشگاه فراری بودم و یه جوری میپیچوندم. ولی با این انرژی که مستر کامبیز داشت اومدم جلو و حتی اشتراکم خریدم.( قطعا و قطعا بخاطر تاثیری که کلیپای کامبیز رو من گذاشت :heavy_check_mark: )
خواستم بگم از اون آرزویی که مستر کامبیز داره که میخاد الهام بخش یک میلیون نفر بشه. بنده رو به عنوان یکنفر داخل لیست افراد الهام گیرنده ثبت کنه . و به جرات میشه گفت این بشر خارق‌العاده هست و باید خوشحال باشم که داخل جای پا گذاشتم که سرپرستش همچین آدمی هست.
Mr.kambiz is superman for me and he is very good

در مورد میس افسانه برومند هم بگم که واقعا به کارش متعهد هست و به سرعت به همه چیز رسیدگی میکنن ایشون ، در واقع معلومه که با جون و دل کار میکنه که این قابل تحسینه
Miss afsane is very best

پیشنهادات :
در اول از همه یک ایده هر موقع در ذهنتون اومد یادداشت کنید و بعد از بررسی و گفتمان اون رو اجرایی کنید

دوم اینکه یکسری پیشنهادات قبلا نوشته بودم ، حالا مضاف بر اونها میشه یکسری آموزش های خوندن هر بخش از کتاب های و دوره ها رو قرار بدین تا شاید بار سوالات که از کارشناسان پرسیده میشه کم بشه.
سوم اینکه یکسری آیتم های جذاب برای بخش لایتنر میشه اضافه کرد که مثلا با پاسخ درست وویسی کوتاه دو ثانیه ای پخش بشه و یا مثه تلگرام از اون انیمیشن های تشویق استفاده بشه ( خب اینا میدونم که سخته و هزینه بر همش در حد یه پیشنهاد و ایده هست)
چهارم اینکه باز به بخش لایتنر یه گزینه (قبلی ) اضافه کنید که بشه اگر اشتباهی به لغت بعدی رفتیم برگردیم
پنجم میتونه برنامه آپشن های بیشتری بهش اضافه بشه که افرار رو بیشتر به برنامه معتاد کنه چرا که یادگیری خود آموز همت میخاد و تداوم که این تداوم رو میتونه زبانشناس با یکسری اپشن های جذاب تر و محیط مفرح تر و اعتیاد ایجاد کرد این تعهد رو ایجاد کنه

پیشنهاداتی برگرفته از الهامات مستر کامبیز :
ایشون میگن که هدف به تنهایی مهم نیست ، باید انسان نیاز هم داشته باشه به زبان . و این نیاز باید حتما باشه و با یه مستند حرف ایشون رو تایید میکنم در خارج ( یادم نمیاد کدوم کشورا هستند) به دانشجو میگن باید یک زبان دوم انتخاب کنی از این لیستی که جلوتون میزاریم و اون دانشحو انتخاب میکنه و دانشجو رو بعد از انتهاب زبان مورد نظرش فرض بگیرین عربی انتخاب میکنه ، اون دانشجو اگر اشتباه نکنم به مدت سه ماه میزارنش تو‌یه محیطی که همه عربی صحبت میکنن از مدیراش بگیر تا آشپزش . اون دانشجو مجبور برای رفع نیاز گرسنگیش برای اینکه به آشپز بگه غذا میخام یا فلان غذا رو میخام عربی یاد بگیره چون مجبور و چون نیاز داره . چون گرسنه میمونه :grin::grin::grin: خب گرسنگی رو تحمل کنه یا عربی رو بلد بشه؟؟؟

برای همین ما هم میتونیم این فضا رو عینا که نه ولی حداقلش رو‌ میشه ایجاد کرد . به طور مثال من خودم زبان گوشیمو انگلیسی کردم . تمامی پوشه بندی هایی که داخل فایل های شخصیمه به انگلیسی نام گذاری کردم . یا مثلا میخام صبحونه بخورم تا به انگلیسی نگم من گرسنمه و صبحونه میخام نمیتونم صبحونه بخورم :sweat_smile::sweat_smile:

خب شاید یکم سخت باشه اینجوری آدم تغییر الگوی زندگی بده ولی خب یادگیری شیرین تره :sweat_smile:

آخر هم از دو نفر میس حنانه و میس محدثه تشکر ویژه میکنم که تا به الان پیگیر سوالات و مشکلاتم بودند :rose::rose::rose::pray:

25 پسندیده

ممنون از لطف و دلگرمیه شما دوست خوبم…ما تمام تلاشمون رو میکنیم تا زبان‌شناس روز به روز بهترو بهتر بشه و به هدف اصلیمون یعنی کمک کردن به مخاطبامون در یادگیری زبان و همینطور بی‌نیاز شدن به کلاس و یادگیری به روش خودخوان برسن :relieved::pray::rose:

16 پسندیده

:rose::rose: بله و زبانشناس هم باید یکم هوای کاربراشو داشته باشه چرا که شنیدم میخان اشتراک رو گرون تر کنند . که این گرون کردنه خودش یه امر طبیعیه تو کشور ما . منتها باید مراقب بود که معقولانه گرون بشه این اشتراک . توجه کنید (معقولانه)… :pray::heavy_check_mark: باز هم ممنون

9 پسندیده

البته این که تو کشور ما یه چیزی گرون بشه طبیعیه.
من داشتم کم کم به زبانشناس شک می کردم. چون هنوز گزون نکرده بود.
ولی به قول دوستمون لطفا معقولانه گرون کنین.
آها. من برم تا میتونم اشتراک بخرم. چون داره گرون میشه

4 پسندیده

آقا خیلی مخلصیم. دمت گرم مجتبی جان. ایشالا تو یادگیری زبانت همیشه دائم در حال پیشرفت باشی و باعث افتخار ما.

دمت گرم بابت فیدبکهای خوبت و حتما این موارد رو ما به گوش بچه های فنی میرسونیم. دست گلت درد نکنه :heart:

13 پسندیده

مطمئن باشید ما سعی میکنیم تا جایی که همه قشر ها رو ساپورت کنیم قیمتها رو افزایش بدیم.

و تا خدمات جدید ارائه ندیم افزایش نمیدیم. الان تیم فنی داره رو آپدیت های جدید کار میکنه که ایشالا یه آپدیت بزرگ بدیم و بعد قیمت رو کمی بالا ببریم. اونم بیشتر بخاطر اینکه بتونیم تیم رو همچنان کارا نگه داریم.

ممنون از پیشنهادات خوبتون

16 پسندیده

نام گذاری قلب تپنده برای این دوستان واقعا برازنده هست.
کامبیز و افسانه هر دوتاشون عالی هستن و پر از انرژی.
واقعا انگیزه و انرژی مضاعف میدین به کاربرا.
دمتون گرم.
خدا قوت.
همیشه شاد و پر از انرژی باشین و مدام به ما انرژی بدین :pray:
دوستتون داریم. :rose:

11 پسندیده

فدای شما مستر کامبیز گل :heart_eyes: و همچنین خودتم همیشه بدرخشی :rose::heart:

4 پسندیده

کامبیز جان واسه همه پیگیریات مرسی واسه همه زحماتت مرسی:heart_eyes:،منم اول کامبیز جان را دیدم و با زبانشناس ازدواج کردم.ولی لامصب یه مدت که ارتباطم قطعه،امیدوارم که هرجا هستن سالم و پرکار:pray::pray::pray:⁦:v:⁩

4 پسندیده

بله شک نکنین که ما به مخاطبانمون همیشه فکر میکنیم ولی باید از اون سمت هم بسته به شرایط اقتصادیه جامعه ما هم سود معقولانه‌تری داشته باشیم…اما هیچوقت نگران نباشین چون همیشه حواسمون به رضایت مخاطبامون هست :relieved::rose:

5 پسندیده

ما هم دوستون داریییم :heart_eyes::heart_eyes:مرسی که بهمون انگیزه میدین تا برای شما تلاش کنیم :relaxed::rose:

5 پسندیده